folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İ7 İşlemcili Sistem Toplama



İ7 İşlemcili Sistem Toplama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yau bende 17 işlemcili bilgisayar anladım dedim noluyo


    -----------------------------

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    musdawdaf bunu yazdı:
    -----------------------------

    Addict bunu yazdı:
    -----------------------------

    hdd 500 er 500 er olursa daha performanslı olur


    -----------------------------

    hmm onu degıstırmeye karar verdı alan sahıs :D ssd 64 gb a cevırdi zaten


    -----------------------------

    ssd deli ama cok pahalı ya xD


    -----------------------------

    350 lıra 200 mb/sn yazma 250 okuma :D 100 kusur lıra verıp 1 tb kıcı kırık harddısk alcana bunu almak daha iyi bence :D

     

    sonuc olarakta baktım pus calculator 500 kusur falan dıo 700 wat aldık ısımız garantı olsun :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    arkadaşım napıcaksın 600 lük power ı??

    ekran kartı altı üstü 5670 alıyosun pci-ex power girişi bile yok.

    işlemcinin ısıl tasarımı 130watt ( gerçi reel testlerde sınırı aşıyo 157 ye kadar çıktığı görülmüş )

    anakart 15w

    işlemci 130w

    hdd 5w-5w

    dvd 5w

    fanların tanesi 3w de ki 4 tane war 12 w

    ekran kartında pci-ex power olmadığından anakarttan alıcak elektriği max. 75 watt werir slottan

    herhangi standart bi power o kasayı rahat rahat kaldırır.

    ama dersen ki ileride 5850 alıcam o zaman git 500 lük al bi tane.

    harddiskini western digital caviar black serisinden seçmeni öneririrm. gürültülü çalışıyo ama performans şahane.


    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Başlığı görünce i7 değilde 17 işlemcili pc sandım. Duygusal bi çöküntüye qirdim moruq :/


    Cigu bigule :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    ne 17 ıslemcısı be :D mıllet cekırdek tarlası falan acacaz dıye dusundu herhalde :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    lan dedim öyle teknoloji geldi mi?? olsa da biz de kursak 800 fps de crysis oynasak. :DDD


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musdawdaf
    musdawdaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Erkek

    http://www.donanimhaber.com/AMD_Bulldozer_tabanli_ilk_islemcisi_icin_tasarim_calismalarini_tamamladi-21107.htm

    alın barı :D 8  ile 16 cekırdek 4 katı sanal olcak dıolar masaustune 32 cekırdek kurcaz o zaman :D

    bide 32 nm :D

Toplam Hit: 2500 Toplam Mesaj: 18