İçki Yasağı Yolda Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    bundan 15 sene önce her boku yiyen bi adamdım. sigara hariç. içki eğlence filan fıstık.. 10 sene öncesine kadar böyle devam etti. sigaradan rahatsız lduğum kadar hiçbişeyden rahatsız olmuyordum. yerde gördüğüm sönmüş izmaritler bile beni çileden çıkartıyordu.. kaldı ki dumana maruz kalmak ne hale getiriyordu...

    10 sene önce alkolü eğlenceyi filan alayını bıraktım. 5-6 yıl keşiş hayatı yaşadım. busefer de alkol eğlence müzik ses disco bar ıvır zıvır hepsinden rahatsız oluyordum..

    son 4-5 yıldır, tekrar 15 sene önceki hayatıma döndüm. bir farkla. artık sigara da içiyorum.. yani bugün birçok kişinin şikayet ettiği (alkol, yüksek ses, sigara vb..) şeyleri icra ediyorum.

    kısaca bunları eleştirenlerin içinde de oldum, bunları eleştirenleri eleştirenlerin içinde de.. şimdi ise daha karmaşık. her ikisinin de içindeyim. hem eleştiriyor hem yapıyorum...

    ancak bir fark var. ben bizim toplumun genelini kapsayan "şap ile şekeri karıştırmak" deyimine muhatap kalanlardan olmadım.

    işim icabı arabama günde tanımadığım 3-4 kişi alıyorum. ayrı zamanlarda. ve sigaradan rahatsız olurmusunuz die  soruyorum. bana çok zor gelmiyor bu. toplumumuz biraz empati yapabilse, bu sorun yasalarla çözülecek şeyler değil aslında..

     

    özetle şunu söyleyim. birtakım yasalarla bazı şeyleri kontrol altına almaya çalışabilirler. ancak ben kimseyi rahatsız etmeden içiyorsam s.çıyorsam müzik dinliyor ya da kopuyorsam, gidip kendilerini becersinler.

    bunu yapan kim olursa olsun. itiraf ediyorum akp yi seviyorum. ama bunu onlar da yapacaksa, onlara da "Allah'dan "zenci" diliyorum"


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Adam fakirlikten cinnet geçiriyor, karısını, çocuğunu öldürüyor. Fakirlik yasaklansın arkadaşım. Ama dur, o kendi evinde yaşıyor nasıl olsa fakirliğini, bize zararı yok. Yasaklanmasın sktir et.


    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    zenginlik yasaklanırsa fakirliği yasaklamaya gerek kalmaz sanki :)


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    kibrisa icki turizmi baslatacakmis esas amac kktcnin kalkinmasi.


    anca gidersin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackworm
    hackworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    stok yapıyım diecem de gerek yok

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Arada çıkan dengesizler alkollü etrafa zarar veriyor diye alkolü yasaklamak ne kadar kaliteli bir düşünce. İki üç kürt pkklı olup asker öldürüyor, bütün kürtleri de yasaklayalım. İki, üç gerizekalı allahu ekber deyip kafa kesiyor, müslümanlık da komple yasaklansın. Evlerinde yaşasınlar en azından.


    while (1<2)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    bu arada bir anektod :

    hollandada esrar kullanımı yasal olarak serbest bırakıldığında, esrar kullanımında çok ciddi bir düşüş gözlemlenmiştir.


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek

    Alkol tabiiki yasaklansın,
    zemzem suyu ithalatı başlasın ve vergidende muaf olsun,
    içen evinde içsin mantığıda yanlış, ihbar hattı olsun içenleri ispikliyelim evlere baskınlar olsun.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    iSo bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    rap müzik de yasaklansın sadece ilahi dinleyelim


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    çokda güzel olur içki kime yarar getirmişki yasaklanmasın.

    ben içki yüzünden insanların neler çektiğine çok şahit oldum çok doğru bir karar...


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
Toplam Hit: 6168 Toplam Mesaj: 51