İcra Takip Elemanı Olan Arkadaşlar ?
-
Selam müridler, bu yaz böyle bir işe girmeyi planlıyorum. KPSS'ye kadar çalışacağım, işi biraz araştırdım ve tamamen bana uygun olduğunu düşünüyorum. Bilgisayardan anlayan, on parmak kullanabilen diksiyonu düzgün kişileri arıyorlarmış genelde.
Bu işte çalışan müridler var mı? Ciddi şekilde araştırmaya başladım ve çalışan müridler varsa bilgi alışverişi yapmayı çok isterim.
Konuyu gizliyorum, şahsıma özel bir araştırma yapıyorum müridler dışında başkalarının görmesini istemem.
-
siktiret napacan ağlayanın malı gülene diyenin misali çok ah alırsın başkan :D
-
DevilKingtr bunu yazdı
siktiret napacan ağlayanın malı gülene diyenin misali çok ah alırsın başkan :D
Herkesi aynı kefeye koyma hocam.
4 aydır kira ödemeyen, faturaları ödemeyen üstüne üstlük 4 aydır kayıp olan bir kiracım var. 1 hafta önce icra takibi başlattım. Gerçi o da sonuç getirmeyecek. Herif eski adresini yeni muhtarlığa bildirmemiş, haliyle icra takibimde sonuçsuz kalacak. Bulamıyorum dinsizi hiçbir yerde. Araştırmadığım nokta kalmadı. Parasında bile değilim, evimden sktirip gitmesini istiyorum.
Şimdi burda ağlayan o mu? Yoksa benmiyim?
-
DevilKingtr bunu yazdı
siktiret napacan ağlayanın malı gülene diyenin misali çok ah alırsın başkan :D
Bu mantıkla yaklaşırsak, biz aç kalırız hocam.
Bugün ben yapmasam yarın başkası yapacak, elbet olucak o olay. Ha icra durumunda benim insiyatif kullanma gibi bir olayım olursa tabii ki kullanırım insiyatifimi sonuna kadar. Ama elimden geldiğince, icra oldumuda gidicez mecbur.
-
güzel ve temiz iş.
-
coLin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
siktiret napacan ağlayanın malı gülene diyenin misali çok ah alırsın başkan :D
Herkesi aynı kefeye koyma hocam.
4 aydır kira ödemeyen, faturaları ödemeyen üstüne üstlük 4 aydır kayıp olan bir kiracım var. 1 hafta önce icra takibi başlattım. Gerçi o da sonuç getirmeyecek. Herif eski adresini yeni muhtarlığa bildirmemiş, haliyle icra takibimde sonuçsuz kalacak. Bulamıyorum dinsizi hiçbir yerde. Araştırmadığım nokta kalmadı. Parasında bile değilim, evimden sktirip gitmesini istiyorum.
Şimdi burda ağlayan o mu? Yoksa benmiyim?
eşyalara el koy zararını az da olsa gider bence
-
mehmetcan bunu yazdı
güzel ve temiz iş.
Hocam sağolasın temiz olduğunu araştırarak biraz öğrendim de içinde olan falan var mı acaba?
-
DrKeworks bunu yazdıcoLin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
siktiret napacan ağlayanın malı gülene diyenin misali çok ah alırsın başkan :D
Herkesi aynı kefeye koyma hocam.
4 aydır kira ödemeyen, faturaları ödemeyen üstüne üstlük 4 aydır kayıp olan bir kiracım var. 1 hafta önce icra takibi başlattım. Gerçi o da sonuç getirmeyecek. Herif eski adresini yeni muhtarlığa bildirmemiş, haliyle icra takibimde sonuçsuz kalacak. Bulamıyorum dinsizi hiçbir yerde. Araştırmadığım nokta kalmadı. Parasında bile değilim, evimden sktirip gitmesini istiyorum.
Şimdi burda ağlayan o mu? Yoksa benmiyim?
eşyalara el koy zararını az da olsa gider bence
eşyalara el koysunda ebesinin damını görsün. eşyalara el koyarsa mahkeme mahkeme sürünür. kafana göre alacağına karşılık bişeylere el koyamazsın. hele ki konut dokunulmazlığını ihlal ederek eşyalara el koymak gerizekalılık olur
-
coLin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
siktiret napacan ağlayanın malı gülene diyenin misali çok ah alırsın başkan :D
Herkesi aynı kefeye koyma hocam.
4 aydır kira ödemeyen, faturaları ödemeyen üstüne üstlük 4 aydır kayıp olan bir kiracım var. 1 hafta önce icra takibi başlattım. Gerçi o da sonuç getirmeyecek. Herif eski adresini yeni muhtarlığa bildirmemiş, haliyle icra takibimde sonuçsuz kalacak. Bulamıyorum dinsizi hiçbir yerde. Araştırmadığım nokta kalmadı. Parasında bile değilim, evimden sktirip gitmesini istiyorum.
Şimdi burda ağlayan o mu? Yoksa benmiyim?
pm den dön bana buluruz laleyi
-
66albay bunu yazdıDrKeworks bunu yazdıcoLin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdı
siktiret napacan ağlayanın malı gülene diyenin misali çok ah alırsın başkan :D
Herkesi aynı kefeye koyma hocam.
4 aydır kira ödemeyen, faturaları ödemeyen üstüne üstlük 4 aydır kayıp olan bir kiracım var. 1 hafta önce icra takibi başlattım. Gerçi o da sonuç getirmeyecek. Herif eski adresini yeni muhtarlığa bildirmemiş, haliyle icra takibimde sonuçsuz kalacak. Bulamıyorum dinsizi hiçbir yerde. Araştırmadığım nokta kalmadı. Parasında bile değilim, evimden sktirip gitmesini istiyorum.
Şimdi burda ağlayan o mu? Yoksa benmiyim?
eşyalara el koy zararını az da olsa gider bence
eşyalara el koysunda ebesinin damını görsün. eşyalara el koyarsa mahkeme mahkeme sürünür. kafana göre alacağına karşılık bişeylere el koyamazsın. hele ki konut dokunulmazlığını ihlal ederek eşyalara el koymak gerizekalılık olur
olm el koy diyosak heralde kamyonete koyup götürsün demiyoruz :D Gerekli hukuki işlemleri yaptırdıktan sonra alsın
-
kanka istediğin konuda yardımcı olablirim.
icra takip elemanı olmak için on parmak yazmana düzgün diksiyona gerek yok. bunlar ilk izlenim bırakmak için iyidir.
icra elemanı olacaksan muhtemelen kurum avukatlarıyla veya kurumlarla iş yapan avukatlarla çalışacaksın. bu kurumlar başta bankalar olmak üzere gsm şirketleri, sulama birlikleri elektirik idaresi gibi kurumlardır.
ha büyük şirketlerinde haciz davalrında yakalattıkları ürünün peşine düşmende gerekir. atıyorum uluslararası nakliyat yapan bir firmanın, senetle mercedes bayisinden almış olduğu 50 adet tır vardır. mercedes alacaklarını tahsil etmek için icra dairesine başvurup haciz kararı çıkartır(işleyiş bazen değişebilir) bu karardan sonra tırlara yakalama emri çıkratılır. tırlar ülkenin farklı farklı yerlerinde yakalanır. sen de gidersin bu tırları her nerede yakalandıysa artık oranın icra dairesi kanalıyla satışında bulunursun.
büroda çalışacağın zaman günün ekseri müzekkere hazırlamakla geçer. e imzanın çıkmasıyla birlikte haciz programları aracılığıyla bunları çıkartırsın. 10 parmağı burda isterler ama iki parmak işini görür :)
icra dairesi ve anlaşmalı olduğu bankalar ile sürekli git gel yaparsın. aynı zamanda büro veicra dairesi de aynı vaziyettedir.
sonra zaman sınırlaması nedeniyle düşen dosyaları binlerce dosya arasından seçip yenilemen gerekecek ki burda asıl maksadın o dosyalar düşmeden gerekli dilekçeyi vermektir. çünkü dosyayı tekrardan oluşturmak masraflıdır ve zaman kaybıdır.
Hatırı sayılır müşterileriniz olur. bunun için standart uygulamayı bırakan avukatın senin o işi halletmeni ister. bunun içinde senin icra dairesindeki tüm elemanlarla -sadece müdürle değil- ayı dayı ilişkin olması gerekecek.
sonra ihalelere girdiğinde avukatın ile canlı bağlantı yapacaksın resmen. burda senin beynini değil emirleri uygulaman lazım.
icrada işin oluruna gideceksin. asarım keserim mantığı asla olmaz. bunu başarman lazım.
icra dairesinde ilk başlarda her denileni yapman gerekecek takiiiii işi kavrayana kadar. kavradıktan sonra denilenlerin yüzde 90nın senin işinin değilde icra dairesindeki elemanların yapması gerektiği iş olduğunu anlayacaksın. sikile sikile sikmeyi öğreneceksin kısaca :)
işin güzel tarafı bakış açına göre değişir. karı kız olayı zibildir. her deliğe girip çıktığın için yüzünün suyu dökülecek. sıfatına baktığın zmn kimin ne olduğunu anlarsın.
aklıma gelenler bunlar. başka soracağın bişle varsa sor söliim
trooper tarafından 05/Haz/13 20:52 tarihinde düzenlenmiştir
