folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İcra Takip Elemanı Olan Arkadaşlar ?



İcra Takip Elemanı Olan Arkadaşlar ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    Hocam  6 senedir  bu işi yapıyorum  sor anlatıyım. Bu iş kendini vermeye  değer bi sektör. Şuan ben ortalama 2k kazanıyorum hırs yapan arkadaş 3-4K kazanıyor    yok siktiret tek düze gidiyim dersen 1K rahat alırsın izmirde

    VEXTA tarafından 05/Haz/13 22:37 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek
    VEXTA bunu yazdı

    Hocam  6 senedir  bu işi yapıyorum  sor anlatıyım. Bu iş kendini vermeye  değer bi sektör. Şuan ben ortalama 2k kazanıyorum hırs yapan arkadaş 3-4K kazanıyor    yok siktiret tek düze gidiyim dersen 1K rahat alırsın izmirde

    PM atıyorum hocam çok sağol.

     

    trooper bunu yazdı

    kanka istediğin konuda yardımcı olablirim.

    icra takip elemanı olmak için on parmak yazmana düzgün diksiyona gerek yok. bunlar ilk izlenim bırakmak için iyidir. 

    icra elemanı olacaksan muhtemelen kurum avukatlarıyla veya kurumlarla iş yapan avukatlarla çalışacaksın. bu kurumlar başta bankalar olmak üzere gsm şirketleri, sulama birlikleri elektirik idaresi gibi kurumlardır.

    ha büyük şirketlerinde haciz davalrında yakalattıkları ürünün peşine düşmende gerekir. atıyorum uluslararası nakliyat yapan bir firmanın, senetle mercedes bayisinden almış olduğu 50 adet tır vardır. mercedes alacaklarını tahsil etmek için icra dairesine başvurup haciz kararı çıkartır(işleyiş bazen değişebilir) bu karardan sonra tırlara yakalama emri çıkratılır. tırlar ülkenin farklı farklı yerlerinde yakalanır. sen de gidersin bu tırları her nerede yakalandıysa artık oranın icra dairesi kanalıyla satışında bulunursun.

    büroda çalışacağın zaman günün ekseri müzekkere hazırlamakla geçer. e imzanın çıkmasıyla birlikte haciz programları aracılığıyla bunları çıkartırsın. 10 parmağı burda isterler ama iki parmak işini görür :)

    icra dairesi ve anlaşmalı olduğu bankalar ile sürekli git gel yaparsın. aynı zamanda büro veicra dairesi de aynı vaziyettedir.

    sonra zaman sınırlaması nedeniyle düşen dosyaları binlerce dosya arasından seçip yenilemen gerekecek ki burda asıl maksadın o dosyalar düşmeden gerekli dilekçeyi vermektir. çünkü dosyayı tekrardan oluşturmak masraflıdır ve zaman kaybıdır.

    Hatırı sayılır müşterileriniz olur. bunun için standart uygulamayı bırakan avukatın senin o işi halletmeni ister. bunun içinde senin icra dairesindeki tüm elemanlarla -sadece müdürle değil- ayı dayı ilişkin olması gerekecek.

    sonra ihalelere girdiğinde avukatın ile canlı bağlantı yapacaksın resmen. burda senin beynini değil emirleri uygulaman lazım.

    icrada işin oluruna gideceksin. asarım keserim mantığı asla olmaz. bunu başarman lazım.

    icra dairesinde ilk başlarda her denileni yapman gerekecek takiiiii işi kavrayana kadar. kavradıktan sonra denilenlerin yüzde 90nın senin işinin değilde icra dairesindeki elemanların yapması gerektiği iş olduğunu anlayacaksın. sikile sikile sikmeyi öğreneceksin kısaca :)

    işin güzel tarafı bakış açına göre değişir. karı kız olayı zibildir. her deliğe girip çıktığın için yüzünün suyu dökülecek. sıfatına baktığın zmn kimin ne olduğunu anlarsın.

    aklıma gelenler bunlar. başka soracağın bişle varsa sor söliim

     

     

    Hocam çok sağol, sanada pm atıyorum ciddi şekilde bu işi kavramak istiyorum. :)

    Telekinesis tarafından 06/Haz/13 00:26 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivirus
    antivirus's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2006
    Erkek

    ya madem icradan anlayan arkadaslar varken sorayim konuyu dağitmadan .

     

    şimdi benim internet ev telefonu falan annemin üstüneydi sonra hepsini kendi üstüme cevirdim fakat annemin zamanından kalan  70  80 liralık bi

    internet faturasi vardi kapatırken karşıma cıkmıstı ama ödemedim yani ödeyecektimde kaldi öyle   neyse bi gün fatura yatırmaya gittiğimde ordaki

    memura  sordum cünkü eski kayıtta gözüküyor o fatura hala bişey olurmu diye yok  olmaz falan dedi bende ha bugün ha yarin derken

    ödeyemedim bi türlü

    şimdü dün icra mektubu gelmiş eve avukata vermiş acaba ben ne yapmam gerekir faturayı ödersem direk  işlem bitermi yoksa mahkemeyle falan 

    ugraşacakmıyım ?

    bide kagıdın altında 7 iş gününde ödemeniz falan lazim yaziyor ama fakat icra müdürü yazan yerdeki mühür ve imzanın üstünde 13,05,13 tarihi var

    yani 7 günü geçmiş durumda ve posta ile dün geldi elime acaba bu o tarih mi geçerli yoksa bana ulaştıgı tarihmi ?

    bilgi verebilecek varsa cok sevinirim :)


    Nev-i Şahsına Münhasır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kimene
    kimene's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    antivirus bunu yazdı

    ya madem icradan anlayan arkadaslar varken sorayim konuyu dağitmadan .

     

    şimdi benim internet ev telefonu falan annemin üstüneydi sonra hepsini kendi üstüme cevirdim fakat annemin zamanından kalan  70  80 liralık bi

    internet faturasi vardi kapatırken karşıma cıkmıstı ama ödemedim yani ödeyecektimde kaldi öyle   neyse bi gün fatura yatırmaya gittiğimde ordaki

    memura  sordum cünkü eski kayıtta gözüküyor o fatura hala bişey olurmu diye yok  olmaz falan dedi bende ha bugün ha yarin derken

    ödeyemedim bi türlü

    şimdü dün icra mektubu gelmiş eve avukata vermiş acaba ben ne yapmam gerekir faturayı ödersem direk  işlem bitermi yoksa mahkemeyle falan 

    ugraşacakmıyım ?

    bide kagıdın altında 7 iş gününde ödemeniz falan lazim yaziyor ama fakat icra müdürü yazan yerdeki mühür ve imzanın üstünde 13,05,13 tarihi var

    yani 7 günü geçmiş durumda ve posta ile dün geldi elime acaba bu o tarih mi geçerli yoksa bana ulaştıgı tarihmi ?

    bilgi verebilecek varsa cok sevinirim :)

    o yedi günlük süre tebligatın senin eline geçmesinden itibaren başlar, faturayı ödemen yetmez çünkü icra takibi açılmış gider icra müdürlüğüne borcu ödersin

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Telekinesis
    Telekinesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2010
    Erkek

    Çok şahane bilgiler edindim vallahi yardım eden müridlere çok çok teşekkürler, pm ile bayağı öğrendim gibi. İyiki açmışım konuyu tbt'nin gücünü bir kez daha gördüm. :)

Toplam Hit: 3172 Toplam Mesaj: 16