İde Hardisk İle İlgili Sorun?
-
asrock(ata133) K7S41GX biostan pek anlamıyorum işte
-
Uzakdursun abi benden asrock vazgeçtim
Kurulumun hangi kısmında hata veriyor onuda söyle ona göre cevap yazacağım. Hdden mi yoksa biostan mı diye.
-
hocam kurulumda hata veriyorsa cd ni bir kontrol et sonra yavaş format atmayı dene olmadı windowwsu c: yerine d: ye kur bir çok hdd öyle kurtardım dene başarabilirsin.
-
searching for Bot Record fromIDE-0-OK yazısı cıkıyor monitorde.....
-
kardeşim merhaba öncelikle sorununu daha net ve anlaşılır yazsan eminim çok daha çabuk cevap alabilirdin. ben buradan anlayabildiğim kadarıyla senin boot sorunun var.
1-bilgisayar ilk açıldıgında boot menü yazısını görmeye çalış.
2- F5 F10 F11 veya F12 ile boot ekranını açmaya çalış.( xp cdsi optik sürücüne takılı iken yapmalısın)
3-çıkan boot menüsünden cd romunu seç ve yüklemeye başla
eğer kurulum esnasında bir sorun verirse oradaki hata kodlarını vs.. sorunları buraya yaz daha net yardımcı olabiliriz. kolay gelsin
-
babybash22 bunu yazdı:
-----------------------------
kardeşim merhaba öncelikle sorununu daha net ve anlaşılır yazsan eminim çok daha çabuk cevap alabilirdin. ben buradan anlayabildiğim kadarıyla senin boot sorunun var.
1-bilgisayar ilk açıldıgında boot menü yazısını görmeye çalış.
2- F5 F10 F11 veya F12 ile boot ekranını açmaya çalış.( xp cdsi optik sürücüne takılı iken yapmalısın)
3-çıkan boot menüsünden cd romunu seç ve yüklemeye başla
eğer kurulum esnasında bir sorun verirse oradaki hata kodlarını vs.. sorunları buraya yaz daha net yardımcı olabiliriz. kolay gelsin
-----------------------------
eyv.deneyim bir saol
