folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder İde Hardisk İle İlgili Sorun?



İde Hardisk İle İlgili Sorun?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    asrock(ata133) K7S41GX biostan pek anlamıyorum işte


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Uzakdursun abi  benden asrock vazgeçtim 

    Kurulumun hangi kısmında hata veriyor onuda  söyle  ona göre cevap yazacağım. Hdden mi yoksa biostan mı diye. 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    hocam kurulumda hata veriyorsa cd ni bir kontrol et sonra yavaş format atmayı dene olmadı windowwsu c: yerine d: ye kur bir çok hdd öyle kurtardım dene başarabilirsin.


    🥒
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    searching for Bot Record fromIDE-0-OK yazısı cıkıyor monitorde.....


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    babybash22
    babybash22's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2006
    Erkek

    kardeşim merhaba öncelikle sorununu daha net ve anlaşılır yazsan eminim çok daha çabuk cevap alabilirdin.  ben buradan anlayabildiğim kadarıyla senin boot sorunun var.

    1-bilgisayar ilk açıldıgında boot menü yazısını görmeye çalış.

    2- F5  F10 F11 veya F12 ile boot ekranını açmaya çalış.( xp cdsi optik sürücüne takılı iken yapmalısın) 

    3-çıkan boot menüsünden cd romunu seç ve yüklemeye başla

     eğer kurulum esnasında bir sorun verirse oradaki hata kodlarını vs.. sorunları buraya yaz daha net yardımcı olabiliriz. kolay gelsin

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    babybash22 bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeşim merhaba öncelikle sorununu daha net ve anlaşılır yazsan eminim çok daha çabuk cevap alabilirdin.  ben buradan anlayabildiğim kadarıyla senin boot sorunun var.

    1-bilgisayar ilk açıldıgında boot menü yazısını görmeye çalış.

    2- F5  F10 F11 veya F12 ile boot ekranını açmaya çalış.( xp cdsi optik sürücüne takılı iken yapmalısın) 

    3-çıkan boot menüsünden cd romunu seç ve yüklemeye başla

     eğer kurulum esnasında bir sorun verirse oradaki hata kodlarını vs.. sorunları buraya yaz daha net yardımcı olabiliriz. kolay gelsin


    -----------------------------
    eyv.deneyim bir saol


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
Toplam Hit: 1808 Toplam Mesaj: 17