folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder IDM Yi Modemden Yasaklamak



IDM Yi Modemden Yasaklamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Öyle birşey yapılabileceğini hiç sanmıyorum. varsa bana da haber edersen sevinirim.

     

    Madem modem arayüzüne erişimin var kısa sürelerle işini görene kadar Şifreyi değiştir veya mac filtre yap işini gör tekrar interneti aç.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    hocam ben 2 sene önce baya çekmiştim bu dertten. Kendimce buldugum yöntemleri söyleyeym.

    modemin filtreleme kısmına torrent, indir, hotfile vs gibi şeyleri yazıp denedim önce bu kelimeler geçtiginde yasak sayfasına atıyordu. Bu pek işe yaramadı.

    Ama şu yöntemi tutturdum çok işime yaradı ^^

    Kablosuz ayarlar kısmından kablosuz internet çıkışını 1mbit veya 2 mbitle sınırlandırıyordum. Kendim de kablolu kullandım.


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Modem panelinde Idm connection bölümü karşısında allow-disallow vardır, disallow'u işaretlersen sorun ortadan kalkar.


    enjoy i'm vaccinated
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Gençler yurt interneti, ve ben de her zaman nette olmuyorum pcyle o yüzden kendi pc'im üzerinden yönlendiremem...

     

    Android i kullanmama gerek yok ip listesini görebiliyorum ( benim haricimde kimse statik kullanmıyordur) ve direk mac ban basıyorum, sürekli deniyorum ama mac banlamanıın anlık etkisinin olmadığını düşünüyorum... :|

    herneyse şöyle birşey var modem arayüzünde.. belki bilen çıkar ya.. sabahtan beridir wiresharkla kasıyorum belirgin kullandığı port var mı diye de çok karmaşık yahu :|

     

    neyse modemdeki zımbırtı;

     

    http://g1203.hizliresim.com/v/l/3n732.jpg

     

    http://g1203.hizliresim.com/v/l/3n7c6.jpg 


    Çok sıkılıyom
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    her siteye tek bağlantı olayı olurmu bilmem. site seni engelleyebilir tek bağlantı için ama sen siteyi engelleyebilirmisin bilmem.

    ben şunu düşündüm;

    filesonic letitbit falan bunların alayına ping atıp ipleri al,bütün ipleri 127.0.0.1'e yönlendir :D gayet basit,bunu kendi bilgisayarının hosts dosyasından yapabilirsin ama modem ayarlarında varmıdır bu bilmiyom

    EDİT: WİN7 64 BİTTE ÇALIŞACAK ARP SPOOF PROGRAMI LAZIM :F


    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    her siteye tek bağlantı olayı olurmu bilmem. site seni engelleyebilir tek bağlantı için ama sen siteyi engelleyebilirmisin bilmem.

    ben şunu düşündüm;

    filesonic letitbit falan bunların alayına ping atıp ipleri al,bütün ipleri 127.0.0.1'e yönlendir :D gayet basit,bunu kendi bilgisayarının hosts dosyasından yapabilirsin ama modem ayarlarında varmıdır bu bilmiyom

    EDİT: WİN7 64 BİTTE ÇALIŞACAK ARP SPOOF PROGRAMI LAZIM :F


    -----------------------------

    ettercap bi bak


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serwo
    serwo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    idm yasaklama olayını kimse yazmamış.. herkes direk kişileri netten kaldırma olayına girmiş.. madem bu işe yoneldik.. sana çok kolay bi yöntem söylüycem..

    1- modem arayüzüne ulaştığını söylüosun.. bu avantaj.. umarım tek sen ulaşıyorsundur.. neyse  modem arayüzüne giriyoruz..

    2- modem arayüzünde FİREWALL bölümüne giriyoruz..

    3- mac adresi engelleme bölümüne giriyoruz ( kablosuz bölümündeki mac adresi engellemesi ile çok farklıdır..)

    4- burdaki menuden kabul et seçeneğini seç ve aşağıda zaten baglı oldugundan kendi mac adresini sağa ekle.. (kabul edilmiş adresler)

    5- sadece kendini ekle sağ bölüme ve kaydet de..

    6- o andan itibaren senden baska HİÇKİMSE nete giremiycek. modeme baglı gözükücekler ama sanki net TTNet ten kopmuş gibi sanıcaklar..

    işlerini hallettikten sonra TIK ı kaldır kaydet de..

    bu işlemler esnasında modem asla yeniden başlatmaz yada wireless erişimi kapanıp açılmaz.. yani anlıkdır.. bende de bazen birileri çok kasınca neti,

    hemen tık ı işaretleyip kaydet diyorum.. 5 dak sonra açıorum :D:D  baktın kasmaya dvm ediolar, uzun muddet işin bitinceye kadar açma..

    madem modem arayüzüne girip yonetebiliosun..

    en kolay ve çözümcül olay budur..

    kablosuz mac engellemede kablosuz erişim her devreye sokup çıkarmanda modemi  10 saniyelik wireless baglantısını keser.. millet kıllanır..

    o yüzden FIREWALL bölümündeki seçimi kullanıcaksın..

     

    edit : uygulama resmi..

     

     

    idm kullanMAdığından emin oldugun adresleride seninle birlikte sağ bölüme ekleyebilirsin istersende.. mantık bu.. tek tıkla kes.. tek tıkla bagla.. (SEN her daim nettesin.)

     

    bu fayda sağlar.. idm için öncelikli kısıtlama yapmak içinde Qos bölümünde kişilerin ip ve mac adreslerini ekliyceksin.. sonra onlara tcp-udp yada hepsi

    die seçerek onlara bi etki alanı yaratman gerekicek.. sonra bu etki alanına da band yüzdesi atarsın.. ancak burda terso bi durum war.. kişi ağ ayarlarından otomatik almayıp elle kendi

    lan ip sini deiştirirse senin yaptığın qos ayarı yalan kalıcak.. ayrıca kalablık ağlarda otomatik oldugunda herkes farklı ip alabilio çoğu zaman....

     

    kolay gelsin..

     

     

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    her siteye tek bağlantı olayı olurmu bilmem. site seni engelleyebilir tek bağlantı için ama sen siteyi engelleyebilirmisin bilmem.

    ben şunu düşündüm;

    filesonic letitbit falan bunların alayına ping atıp ipleri al,bütün ipleri 127.0.0.1'e yönlendir :D gayet basit,bunu kendi bilgisayarının hosts dosyasından yapabilirsin ama modem ayarlarında varmıdır bu bilmiyom

    EDİT: WİN7 64 BİTTE ÇALIŞACAK ARP SPOOF PROGRAMI LAZIM :F


    -----------------------------

    ettercap bi bak


    -----------------------------

    appcrash diyor bu da aynı şekilde.32bitin gözünü seveyim be...


    :)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mirza Efe
    _Dert_
    _Dert_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2007
    Erkek

    Win7 xp mode ekle..oyle dene bakalim calisacak mi. 


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    _Dert_ bunu yazdı:
    -----------------------------

     arp spoof ile mimsc programi lazim sana 4-5 sene once internet cafede bu programlarla mi tam hatirlamiyorum baglantilari kesiyorduk :) suan baska bi siteden kopyalama yapiyorum hala calisiyor mu bilmem :)

    ----------------------------------------------------------------------------- 

    yine önceden arp spoof programını açıp spoof yapmaya başlayın ve programı kapatmayın

    indirdiğimiz mimsc programını açın ve alttan eth. kartınızı seçin daha sonra yandan open tuşuna basın
    yukardaki statusa paketler gelmeye başlayacaktır 

     

    ve son nokta

    yandaki ACTIVATE tuşuna bastığınızda tüm net göçecektir, STOP'a basınca düzelecektir..

    efenim ACTIVATE'e basıyoruz..

     

     

    ve siz STOP'a basmadığınız sürece, LAN'daki kimse internete giremeyecektir... 


    -----------------------------

    EDİT: win7 64 bit kullandığımdan olsa gerek win arp spoofta start dedimmi program kapanıyor :D

     

    EKLEME: mimsc çalışıyor. ama diğer makinaları değil sadece sizinkini blok ediyor :| :D win arp spoofu çalıştırmadan sadece mimsci çalıştırdım benim netim bloklandı


    -----------------------------

     

    linkkkk


    ...said addicted.
Toplam Hit: 9155 Toplam Mesaj: 34