İhs Hosting Kullanan ? (Ne Kadar İyi)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk,  2 if'ten kasteddiğimi anlayamayacak kadar düz bir insanla ne konuşulabilir ki ?

    afadersinde yazdıklarını klavyeye bi yeriyle oturup yazanlar var komik olma lütfen :)

    neyse iyi çalışmalar umarım dilediğin gibi bir şeyler bulursun.


    -----------------------------

    hala olayı anlamadın zaten.

    -> buradaki önemli nokta benim yazdıklarımın ne kadar kaliteli olduğu değil;

    Önemli olan hostun ne kadar güvenilir olduğu.Neden ısrarla tek konu üstünde duruyorsunuz anlamıyorum.

    NEreden belli 5 sene sonra kimsenin götüyle yazamayacağı birşey yapmayacağım ??? Yada 2 sene içinde farklı bir konuda ilerlemeyeceğim nerden belli ?

    O zaman oturup tekrar mı adam gibi bir yer arayacağım ne saçma konuşuyosunuz ya

    -----

    Deneyimlilerden istenilen -> Güvenilir, sağlam bir hosting firması

    sizin bana yazdığınız -> adamlar senin kodlarını napsınlar

    --

    Haklısın daha bu ayrımı anlamayan adamlarla konuşulmaz !!


    -----------------------------

    iyi peki hocam ben yanlış anlamışım.


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Bende ihs ile calısıyorum ama domainim var.Herkes güzel diyor.

    Smyrna dan da host aldım o da fena değil.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    fena değil drken ? sıkıntı falan mı çıkarttı ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Türkiye de Natro dan başkası yalan.


    Ehl-i Byte
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    duydum orayı zaten.Benim kodlarıma şimdilik tenezzül etmezler fakat uzun planlarım var.2-3 sene sonra güzel birşey orataya çıkarsa (ki tarcanbot daki kodları geliştirip bilgi motoru yapacağım) o zaman bir problem olabilir işte..

    Sonuçta hepsine emek veriyorum hazır kullandığım birşey yok.Database falan gitse fazla üzülmem fakat kodlar daha önemli.Ne kadar basitte olsa emek var işin ucunda.


    -----------------------------

    smyrna firmasına sonuna kadar kefil olurum sahibi Serkan koç Realden tanıdıgım zamanında yanında takıldıgım birisi bu isi bayadır yapıyor oyle kimsenin emeginde gozu olan birisi degil hedefi zaten belli  kazanmak.. 


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    sabrım kalmadı :) ihs den aldım hostu 15 dk içinde açıldı, alan adı yönlendi

    http://ayrox.org

    adresinden hizmet veriyorum !! hayırlı uğurlu olsun :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    trampfd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiye de Natro dan başkası yalan.


    -----------------------------

    bizim yedekleri uçurmuşlar, şirket sitesi felan gitmişti.. hesabını da veremediler.. 

    @zumsuk  ihs 2 yıldır kullanıyorum domain host ama, host 1 site için kullanıyorum, onda da 2 yıldır yapım aşamasında indexi duruyor :D Büyük ihtimal sorun yaşamazsın. 

    Smryna ya göre ihs daha kurumsal sanırım, hayırlı olsun. TR istemeseydin kesinlikle dreamhost derdim, memnunum dh'dan.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    isimtescil.net'ten almada ...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Master
    Master's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    ihs kullanıyorum, takdir ediyorum. öneririmde ;)


    Bilgi güçtür, düşmanını barışa zorlar.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    ihsden uzak dur ticket çok geç geliyor tek sorunları bu. ama önemli sorun


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 7119 Toplam Mesaj: 25