IIS (0X8007007e)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Merhabalar arkadaşlar,

    uzun zamandır IIS kullanıyorum, ilk defa bir sorunu çözemedim...

    kurulumu her zamanki gibi yaptım, ayarları yaptım, ama şu hatayı alıyorum sürekli.

    (0x8007007E)
    veri tabanı işlemlerinde.

    gerçekten acil...


    Twitter: @CanKirca
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Ya arkadaşlar bir çözümü olan yok mu?

     


    Twitter: @CanKirca
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    ben şimdi araştırmalarıma başlıyorum, bilenlerde el atsın ulaan =))

    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    aç biraz sen bu olayı :W

    bir dünya şey var :W

     

    dip not: hatırlamadığım (:P) bir söz vermişim lan, herkes seferber olsun bakayım =))


    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Öncelikle, cevap yazma lutfunda bulunduğun için teşekkür ederim.

    zira, uzun zamandır çözüme ulaşamadım.

    neyse, şimdi bak, wwwroot içerisine bir script attım diyelim.

    bu script veri tabanı işlemi yapacak olursa, bu hatayı veriyor.

    örnek verecek olursam,

    sayfa görüntülenemediğinde,

    default.asp, line 9

    burada da veri tabanı bağlantısı var.


    Twitter: @CanKirca
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    yazma izni verdiğinden veya kodların doğru olduğundan eminmisin?

    eğer eminsen hata sayfasındaki yazının tamamını buraya yaz.

    yada kodları yaz bakalım.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    merhabalar,

    evet, kodlarda sorun yok.

    çünkü tümünde böyle.

    yazma iznine gelince,

    IIS manager'den write, read, script source access vs. izin verdim. güvenlik sekmesinden full hak verdim kullanıcılara

    hata iletisi bu kadar.

    sadece asp ve hata kodu.


    Twitter: @CanKirca
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Yahu arkadaşlar,

    Gözünüzü seveyim yardım edin.

    eğer, ggüvenlik sekmesindeki

    internet konuk hesabı IUSR_makine adı listede varsa,

    konu kısmına yazdığım hata çıkıyor, eğer o yoksa, bu seferde, ODBC hatası veriyor, kurulu olmayabilir diyor.

    ne yapacağım?


    Twitter: @CanKirca
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek
    Yok mu yardım edecek kimse?

    Twitter: @CanKirca
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    hocam googledan mdac die aratıp bi indirip kurarmısın...

    sorun olma ihtimali yüksek...

    onun haricinde bişeyler bozulmuş olabilir, genellikle service pac sistem kurulduktan hemen sonra kurulmalı, daha sonradan bu tarz sorunlar cıkabilir...

    olmadı en son care format...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam sil baştan deneyiver

    izinlerde everyone seçeneğinide aktif et 

    format en son çare :)


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
Toplam Hit: 4224 Toplam Mesaj: 16