IIS (0X8007007e)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    0x8007007E hata kodu, active setup un düzgün çalışmamasınıdan kaynaklanır. Çözüm için Başlat - Çalıştır 'a sırasıyla

    regsvr32 Inseng.dll
    regsvr32 Oleaut32.dll
    regsvr32 Ole32.dll
    regsvr32 Urlmon.dll
    regsvr32 Mssip32.dll

    komutlarını girin. her birinden sonra succesed mesajı çıkacaktır.
    ardından restart ederek yeniden windows update yapın.

    böyle birşey buldumm denermisin.

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    at rene,

    hocam, MDAC son sürümü indiriyorum ms'ten,

    ama kurmaya çalıştığımda MDAC 2.8 RTM is incompatible with this version of Windows. All of its
    features are currently part of Windows.

    uyarısını alıyorum.

     

    ve diğer arkadaşlar,

    everyone aktif, full yetki.

    o yazdıklaarını da yaptım dün gece.

    var mı arkadaşlar başka önerisi olan?

    msn, team'den filan uzaktan yardımla bağlanıp bak mak isteyen olursa lütfen PM atsın.

     


    Twitter: @CanKirca
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    en olmadı abys web server kur hoca
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    at rene,

    hocam, MDAC son sürümü indiriyorum ms'ten,

    ama kurmaya çalıştığımda MDAC 2.8 RTM is incompatible with this version of Windows. All of its
    features are currently part of Windows.

    uyarısını alıyorum.

     

    ve diğer arkadaşlar,

    everyone aktif, full yetki.

    o yazdıklaarını da yaptım dün gece.

    var mı arkadaşlar başka önerisi olan?

    msn, team'den filan uzaktan yardımla bağlanıp bak mak isteyen olursa lütfen PM atsın.

     


    -----------------------------

    o zaman mdacın uyumlu versiyiyonunu indir


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    hocam, başka sürüm yok malesef...

    zaten  bu sürümün indirme sayfasında da xp yazıyor...

    sanırım formattan başka çare yok?

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    cankirca bunu yazdı:
    -----------------------------

    at rene,

    hocam, MDAC son sürümü indiriyorum ms'ten,

    ama kurmaya çalıştığımda MDAC 2.8 RTM is incompatible with this version of Windows. All of its
    features are currently part of Windows.

    uyarısını alıyorum.

     

    ve diğer arkadaşlar,

    everyone aktif, full yetki.

    o yazdıklaarını da yaptım dün gece.

    var mı arkadaşlar başka önerisi olan?

    msn, team'den filan uzaktan yardımla bağlanıp bak mak isteyen olursa lütfen PM atsın.

     


    -----------------------------

    o zaman mdacın uyumlu versiyiyonunu indir


    -----------------------------

    Twitter: @CanKirca
Toplam Hit: 4221 Toplam Mesaj: 16