folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İkariam Oyunu Oynayanlara Sorum Var ?



İkariam Oyunu Oynayanlara Sorum Var ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    Dostum 4.2.4 versiyonuyla mallara satışta sınırlama getirildi artık herkes kafasına göre bi fiyat belirleyip satamaz, önceden olsa altını fazla olan bi adamın varsa koyardın 10000 malı 99 altından işini görürdü artık yok o olay her hammaddenin minimum ve maksimum altın satış fiyatı var.

    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek
    Kurtcebe bunu yazdı:
    -----------------------------
    Dostum 4.2.4 versiyonuyla mallara satışta sınırlama getirildi artık herkes kafasına göre bi fiyat belirleyip satamaz, önceden olsa altını fazla olan bi adamın varsa koyardın 10000 malı 99 altından işini görürdü artık yok o olay her hammaddenin minimum ve maksimum altın satış fiyatı var.
    -----------------------------
    aynen ole oldu hocam :)

    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    Bu arada birazdan 9. şehride 28. yapacam yeaahh :)


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek
    Kurtcebe bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu arada birazdan 9. şehride 28. yapacam yeaahh :)


    -----------------------------
    profil ne hocam senın ya aynı taudasın sende dimi ? :D kmsın ama ? :D

    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    hoca yukarda adres çubuğunda s2 yazıyor görmüyon mu :) Betadayım ben Kurt Cebe. Türkiyeye ilk geldiği günden beri takılırım en eski oyunculardanım 3.5 yıl oldu oynayalı. Ama eski tadı yok artık. 

    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
Toplam Hit: 1806 Toplam Mesaj: 16