İkariam Oyunu Oynayanlara Sorum Var ?
-
Dostum 4.2.4 versiyonuyla mallara satışta sınırlama getirildi artık herkes kafasına göre bi fiyat belirleyip satamaz, önceden olsa altını fazla olan bi adamın varsa koyardın 10000 malı 99 altından işini görürdü artık yok o olay her hammaddenin minimum ve maksimum altın satış fiyatı var.
-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------
Dostum 4.2.4 versiyonuyla mallara satışta sınırlama getirildi artık herkes kafasına göre bi fiyat belirleyip satamaz, önceden olsa altını fazla olan bi adamın varsa koyardın 10000 malı 99 altından işini görürdü artık yok o olay her hammaddenin minimum ve maksimum altın satış fiyatı var.
-----------------------------
aynen ole oldu hocam :) -
Bu arada birazdan 9. şehride 28. yapacam yeaahh :)

-
Kurtcebe bunu yazdı:
-----------------------------Bu arada birazdan 9. şehride 28. yapacam yeaahh :)

-----------------------------
profil ne hocam senın ya aynı taudasın sende dimi ? :D kmsın ama ? :D -
hoca yukarda adres çubuğunda s2 yazıyor görmüyon mu :) Betadayım ben Kurt Cebe. Türkiyeye ilk geldiği günden beri takılırım en eski oyunculardanım 3.5 yıl oldu oynayalı. Ama eski tadı yok artık.
Toplam Hit: 1806 Toplam Mesaj: 16
