İki Tercih

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    benden sana tavsiye

     

    hiç aöf ugraşma okudugun bölümde birde yandal kas daha yararlı olur



    Boş İşler Uzmanı..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek

    matr0x bunu yazdı:
    -----------------------------

    Juliet bunu yazdı:
    -----------------------------
    gündüz öğretim görenler normal öğretim. gece görenler ikinci öğretim. bu ikisinin toplamıda örgün eğitim yani okula devam zorunlulugu olan öğretim şeklidir. bunun farklı bi acıklamasıda yoktur heralde
    -----------------------------

     

    Bu güne kadar 3-5 tane üniversitenin öğrenci işleri ile işim oldu. Ne zaman gidip bir soru sormaya kalksam, ilk cümleleri; örgün öğretim mi? 2.öğretim mi? oluyor. Bu yüzden sordum.

     


    ----------------------------- 
    örgün-i.ö gibi bir kullanım var ama dediğim gibi böyle kullanım yanlışlıklara sebep oluyor,i.ö örgün değilmiş gibi bir izlenim bırakıyor.Örgün eğitimde birinci öğretim ve ikinci öğretim vardır ve devam zorunlulukları vardır.Ha hoca devam almaz dersen o iş ayrı :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cisplatine
    cisplatine's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    hoca takma kafana seni kandırmıslar.

    bnm yakın arkadaşım aynı zamanda fakülteden arkadaşım hem tıp okuyo hemde açıkögretimden muhasebe gibi 4 yıllık bişi okuodu.. geçenlerde hatta bi dersten kaldım seneye alttan alcam gibi bi muhabbet etmiştik :/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    açık öğretim okunur hatta askerde bile okuyabiliyorsun açık öğretim.


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
Toplam Hit: 2131 Toplam Mesaj: 15