İki Tercih
-
benden sana tavsiye
hiç aöf ugraşma okudugun bölümde birde yandal kas daha yararlı olur
-
matr0x bunu yazdı:
-----------------------------
Juliet bunu yazdı:
-----------------------------
gündüz öğretim görenler normal öğretim. gece görenler ikinci öğretim. bu ikisinin toplamıda örgün eğitim yani okula devam zorunlulugu olan öğretim şeklidir. bunun farklı bi acıklamasıda yoktur heralde
-----------------------------Bu güne kadar 3-5 tane üniversitenin öğrenci işleri ile işim oldu. Ne zaman gidip bir soru sormaya kalksam, ilk cümleleri; örgün öğretim mi? 2.öğretim mi? oluyor. Bu yüzden sordum.
-----------------------------
örgün-i.ö gibi bir kullanım var ama dediğim gibi böyle kullanım yanlışlıklara sebep oluyor,i.ö örgün değilmiş gibi bir izlenim bırakıyor.Örgün eğitimde birinci öğretim ve ikinci öğretim vardır ve devam zorunlulukları vardır.Ha hoca devam almaz dersen o iş ayrı :) -
hoca takma kafana seni kandırmıslar.
bnm yakın arkadaşım aynı zamanda fakülteden arkadaşım hem tıp okuyo hemde açıkögretimden muhasebe gibi 4 yıllık bişi okuodu.. geçenlerde hatta bi dersten kaldım seneye alttan alcam gibi bi muhabbet etmiştik :/
-
açık öğretim okunur hatta askerde bile okuyabiliyorsun açık öğretim.
