İkramiye Kazanan Arkadaşlar
-
Hile var aşikar amorti ya da küçük ikramiyeler dışında bir bok çıktığı yok, burada o kadar adamız ne yakınlarımıza ne de bize şöyle elle tutulur bir miktar çıktığını görmedim, duymadım. Zaten bu kadar büyük paraların döndüğü yerde puştluk olmazsa olmaz.
-
4 tane bilet var iki tane amorti bi adam gibi ikramiye çıksa şaşarım zaten...
-
Teselli ikramiyelerininin hepsi 0,5,3 ile başlayan bilet serilerine çıkmış bunun bi açıklaması varmı
-
hükümet istifa :))
-
Büyük ikramiye bana çıktı.
Bilet kotun cebindeydi annem çamaşır makinesine atmış yıkamış.
:(( Kahrımdan berduş oldum
-
0a 0 elde var 0 ... hayat felsefem oldu artık resmen :D
-
4 bilette de bişey yok gitti 40 tl
-
80 tl vuuuhuu zenginim. çeyrek oldugundan 20 tl tabi :/
-
bonustanda alışverişle bir çeyrek mesajı almıştım mesajı silmişim galiba bir şekilde ulaşma imkanı var mı ?
-
almadım
kazandım
Toplam Hit: 6660 Toplam Mesaj: 49
