İkramiye Kazanan Arkadaşlar
-
Baracuda bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdı
akraba kabul edilir.

shop fena değilde yedinin sağ alt kösesini ver rakamların sağındakileri değiştirmeyi unutmuşsun hocam :D
nasıl fena değil yazı ile unutmuş :)
-
kroo bunu yazdıBaracuda bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdı
akraba kabul edilir.

shop fena değilde yedinin sağ alt kösesini ver rakamların sağındakileri değiştirmeyi unutmuşsun hocam :D
nasıl fena değil yazı ile unutmuş :)
yazıyı unuttuğunu söyledim zaten hacı biletin orjinali 8187384 bakın bakalım bişey çıkmışmı :D
Baracuda tarafından 01/Oca/13 18:00 tarihinde düzenlenmiştir -
Baracuda bunu yazdıkroo bunu yazdıBaracuda bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdı
akraba kabul edilir.

shop fena değilde yedinin sağ alt kösesini ver rakamların sağındakileri değiştirmeyi unutmuşsun hocam :D
nasıl fena değil yazı ile unutmuş :)
yazıyı unuttuğunu söyledim zaten hacı biletin orjinali 8187384 bakın bakalım bişey çıkmışmı :D
8187384 numaralı biletiniz son 1 rakamına göre 40 TL ikramiye kazandı hahahahahaha :))))
-
Baracuda bunu yazdıkroo bunu yazdıBaracuda bunu yazdıDaniel-Koo bunu yazdı
akraba kabul edilir.

shop fena değilde yedinin sağ alt kösesini ver rakamların sağındakileri değiştirmeyi unutmuşsun hocam :D
nasıl fena değil yazı ile unutmuş :)
yazıyı unuttuğunu söyledim zaten hacı biletin orjinali 8187384 bakın bakalım bişey çıkmışmı :D
bende 40 da yok. acım büyük :)
-
tarih-saat çekiliş tarihi / seri no / bilet no bilet bedeli (TL) kazanç (TL) e-posta 30/12/2012 Paz, 14:29 
31.12.2012 S / N63323085 / 1949647 
10,00 
20,00 80 tl çıktı 20 şansa /4 20 tl -
4 Bilet almıştım 40 TL ye. 4 Çeyrek...
Birisi fısss :D
Birisi son ıkı rakam 80 TL , Çeyrek olması sebebıyle 20 TL.
İkisi son rakam , amorti 40 TL , Çeyrek olması sebebıyle 10 TL * 2 = 20 TL
Dolayısıyla :D Kısaca :D Giren çıkan yok ...
40 verdik , 40 aldık :) Buna da şükür ... -
adigestorm bunu yazdı
******* numaralı biletinize ikramiye isabet etmemiştir
Kendisi yerine başkası alamamazlık yapmasın diye bilet numarasını sansürlemiş :D
-
Milli_piyango_v2012_3.1 çıktı banada
