İktisadi Ve İdari Bilimler
-
evet başlıkta adı geçen bölüm nedir ne değildir ? Burayı okuduğum zaman ne olurum ne olmam .. ?
-
bilmem ne olursun ki?
hangi bölümü düşünüyorsun
-
her işi yaparsın.
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bilmem ne olursun ki?
hangi bölümü düşünüyorsun
-----------------------------
Alper abi kaymakam felan olablitem varmı ? -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bilmem ne olursun ki?
hangi bölümü düşünüyorsun
-----------------------------
Alper abi kaymakam felan olablitem varmı ?
-----------------------------
hoca paranın döndüğü yerde olursun rüşvetçi kaymakam olacam diyorsan olabiliten %5 :) -
İşletme,İktisat,Maliye,Kamu Yönetimi vs olan bölümleri içeren fakültelere "İktisadi ve İdari bilimler" adı verilir. Hepsi aynı değil tabiki. Ama ders içeriklerine bakıldığında ekonomi ve hukuk dersleri ağır basmaktadır. İşletme ve iktisat mezunu çoktur. Maharet buraları okumaktan çok yabancı dil öğrenmek, yüksek lisans yapmak vs gibi farkı yaratarak KPSS ile devlette de çlaışlabildiği gibi Bankalarda, finans Sektöründe çalışanlar da vardır. Kamu Yönetimi, uluslararası ilişkiler bölümleri de devlette orta düzey yönetici geliştirme amaçlıdır. Buralarda da kişisel başarı, hukuk ve yabancı dil bilgileri ağır basmaktadır.
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bilmem ne olursun ki?
hangi bölümü düşünüyorsun
-----------------------------
Alper abi kaymakam felan olablitem varmı ?
-----------------------------kamu yönetimi okuyanların hayali kaymakmalıktır zaten :) Ancak torpilsiz olunamıyor. Yüksek derecelerle yüksek sınav puanları alırsın, üstüne mülakatlara girersin. Ya tutarsa? :)
-
kuytul bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bilmem ne olursun ki?
hangi bölümü düşünüyorsun
-----------------------------
Alper abi kaymakam felan olablitem varmı ?
-----------------------------kamu yönetimi okuyanların hayali kaymakmalıktır zaten :) Ancak torpilsiz olunamıyor. Yüksek derecelerle yüksek sınav puanları alırsın, üstüne mülakatlara girersin. Ya tutarsa? :)
-----------------------------
Torpil sorun değil Hocam o var zaten.. -
Kendini yetiştiremezsen bi .ok olaman bu fakülteden mezun olursan yok kendini geliştirirsen yabancı dili kaparsan işe başladığında 5000 maaş bi 10 sene sonra 20k 30k ya kadar çıkartabilirsin sürekli birşey katmalısın kendini İibf iyidir güzeldir devamsızlık yoktur kızları hoştur bunlara yönelirsen sende üniversite mezunu işsisizler kervanına katılırsın.
-
Bu fakültenin herhangi bir bölümünden mezun olunca büyük bir ihtimal işsiz kalmazsın fakat dersleri cok sıkıcı yani o 4 yıl nasıl geçer bilmem
-
Bu kadar porno düşkünü bir adamın i.i.b.f'de sıkılmadan durabileceğini sanmıyorum hocam :D
