İktisadi Ve İdari Bilimler
-
oha diyorum öncelikle.bahsettiğin fakültede işletme var iktisat var maliye vae ekonometri var hepsi ayrı dallar hepsinin iş imkanı ayrı hangisini soruyorsun
-
Pazarlama,muhasebe,maliye,kamu yönetimi,büro yönetimi,Turizm ve otelcilik,turizm ve seyahat, vs. vs. hoca bir yığın bölüm var.
-
işletme 2.sınıfım bu ibf bölümlerinden sözelin iyiyse kamu yönetimi veya işletme sayısalın iyiyse maliye veya iktisat tercih et mezunumuz coktur ama Tofoul gibi ingilizce sertifakası bilgisayar sertifikası staj neyim yapıp bankalara basvurursan sansın dogru orantılı sekilde artar.haydi hayırlı traslar.
-
Kamu yönetimi , yada iktisat düşünüyorum ben..
-
Sencer bunu yazdı:
-----------------------------
Bu kadar porno düşkünü bir adamın i.i.b.f'de sıkılmadan durabileceğini sanmıyorum hocam :D
-----------------------------
Bizde kendi filimimizi kendimiz çeker , kendimizi eğlendirriz hoca :) -
up.
-
İktisadi idari bilimler uluslarası ticaret bölümündeyim.ingilizce kasıyorum.1. sınıfı bitirdim.Geleceğimin parlak olacağını düşünüyorum.
