İktisadi Ve İdari Bilimler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tantum
    tantum's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    oha diyorum öncelikle.bahsettiğin fakültede işletme var iktisat var maliye vae ekonometri var hepsi ayrı dallar hepsinin iş imkanı ayrı hangisini soruyorsun

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    Pazarlama,muhasebe,maliye,kamu yönetimi,büro yönetimi,Turizm ve otelcilik,turizm ve seyahat, vs. vs. hoca bir yığın bölüm var.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xdabbex
    xdabbex's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    işletme 2.sınıfım bu ibf bölümlerinden sözelin iyiyse kamu yönetimi veya işletme sayısalın iyiyse maliye veya iktisat tercih et mezunumuz coktur ama Tofoul gibi ingilizce sertifakası bilgisayar sertifikası staj neyim yapıp bankalara basvurursan sansın dogru orantılı sekilde artar.haydi hayırlı traslar.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Kamu yönetimi , yada iktisat düşünüyorum ben..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Sencer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu kadar porno düşkünü bir adamın i.i.b.f'de sıkılmadan durabileceğini sanmıyorum hocam :D


    -----------------------------

    Bizde kendi filimimizi kendimiz çeker , kendimizi eğlendirriz hoca :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    up.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    İktisadi idari bilimler uluslarası ticaret bölümündeyim.ingilizce kasıyorum.1. sınıfı bitirdim.Geleceğimin parlak olacağını düşünüyorum.

Toplam Hit: 2636 Toplam Mesaj: 18