İktisatçılar Bakın Hele Bi
-
pc_worm bunu yazdı:
-----------------------------
iktisadı bırak gel ben sana ekonometri anlatayım :)
-----------------------------hoca bir çok konu var hepsini biliyorum sadece iktisat var iktisada girişi gördüm makro mikroyu görmedim birini gördümde çok eskiden
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
pc_worm bunu yazdı:
-----------------------------
iktisadı bırak gel ben sana ekonometri anlatayım :)
-----------------------------hoca bir çok konu var hepsini biliyorum sadece iktisat var iktisada girişi gördüm makro mikroyu görmedim birini gördümde çok eskiden
-----------------------------ne sınavına gircen sen hem mikro,hem makro soruolar...
-
makro bu ödemeler bilançosu falan onlarmıydı neydi hey gidi heey
-
senin işin zor hacı
-
O zaman zeynel dinler'i tek geçerim onu kütüphaneden ondan bundan bul. 2 gün hatmet. Ayrıca parça parça hiç bişi anlamazsın hepsi birbirinle bağıntılı. şimdi sen philips eğrisi çalışsan enflasyonu bilmelisin, enflasyonu çalışsan deflatörleri endeksleri bilmelisin, hadi onları çalışmaya başlasan bütün mikroyu bilmelisin. Sınav nasıl olacak? klasikmi testmi? Klasikse 2 gün bile kurtarmayabilir.
-
Claros bunu yazdı:
-----------------------------
O zaman zeynel dinler'i tek geçerim onu kütüphaneden ondan bundan bul. 2 gün hatmet. Ayrıca parça parça hiç bişi anlamazsın hepsi birbirinle bağıntılı. şimdi sen philips eğrisi çalışsan enflasyonu bilmelisin, enflasyonu çalışsan deflatörleri endeksleri bilmelisin, hadi onları çalışmaya başlasan bütün mikroyu bilmelisin. Sınav nasıl olacak? klasikmi testmi? Klasikse 2 gün bile kurtarmayabilir.
-----------------------------test la :D sırf iktisat yok başka tonlarca şy varda iktisattan anlamıyom:)
-
Aga o zaman hiç kasma valla bak erdal ünsal'ı 2 kere anlayarak oku. Sorular iyce ayrıntı değilse tam yaparsın,Ama test olcağı için ayrıntı ve ezber bölüm gelebilir ona göre dikkat!
Mikro
İktisatın temel sorunları (ekolller vb, İlk ezber konular)
Faydaya kardinal ve ordinal yaklaşımlar
arz-talep
Piyasalar
Esneklikler
...
Makro
Okadar fazla başlık yok zaten dediğim gibi 2 kere oku bazı 2-3 ezberlencek yeri ezberle tamam
-
eyvallah hoca saollsıon :)
-
İktisat 4.sınıf öğrencsiyim (aof) hiç birini tam bilmiyorum... Unutma problemim olduğundan sınav günü ezber sonra sınava Allah ne verdiyse.
