İlçeme Forum Kurmak
-
DevilKingtr bunu yazdıflybatwin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdımkyb bunu yazdı
Bu konuyu diyor sanırım :
tam üstüne bastın hocam, ben hâlâ gelişmeleri bekliyorum..
hocam o sıvılar doğrudur yıllardır bana veriliyor benim sülalem süleymancıdır ateist olduğum zaman kuranı yırtmıştım beni psikiyatri kliniklerine yatırdılar hala ateist olduğum için süleymancılar bunun yolu bulmuşlar bana uzaktan hertürlü ilaç veriyorlar bunun kanıtı ise daha önce kullandığım psikiyatri ilaçlarının etkilerini anlıyorum kullanmadığım zamanllardadsa ilaçları aynı etkiyi çıkıyorrdu ilaç kullanmadan aynı etki çıkmaz mesala akiton işmiş gibi oluyordum durup duruken işte bana bu şekilde uzaktan iki sıvı ilacı karıştırıp çıkan gazla uzaktan etki ettirilebiliyor bu ilaçlara alıştım artık
anladim hocam dumanlami etkileniosun yani nasil kafasi var cektikten sonra birseyler hissediyormusun ?
hocam solunum la etkiliyor bu ilaç gaz maskesi taksam kimyasal gaz etki edermi bilmiyorum ama mesala durup duruken kafayı buluyodum sarhoş gibi oluyordum hiç içki filan içmem nasıl yapıyorlar bu işi yıllardır çözemedim
-
flybatwin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdıflybatwin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdımkyb bunu yazdı
Bu konuyu diyor sanırım :
tam üstüne bastın hocam, ben hâlâ gelişmeleri bekliyorum..
hocam o sıvılar doğrudur yıllardır bana veriliyor benim sülalem süleymancıdır ateist olduğum zaman kuranı yırtmıştım beni psikiyatri kliniklerine yatırdılar hala ateist olduğum için süleymancılar bunun yolu bulmuşlar bana uzaktan hertürlü ilaç veriyorlar bunun kanıtı ise daha önce kullandığım psikiyatri ilaçlarının etkilerini anlıyorum kullanmadığım zamanllardadsa ilaçları aynı etkiyi çıkıyorrdu ilaç kullanmadan aynı etki çıkmaz mesala akiton işmiş gibi oluyordum durup duruken işte bana bu şekilde uzaktan iki sıvı ilacı karıştırıp çıkan gazla uzaktan etki ettirilebiliyor bu ilaçlara alıştım artık
anladim hocam dumanlami etkileniosun yani nasil kafasi var cektikten sonra birseyler hissediyormusun ?
hocam solunum la etkiliyor bu ilaç gaz maskesi taksam kimyasal gaz etki edermi bilmiyorum ama mesala durup duruken kafayı buluyodum sarhoş gibi oluyordum hiç içki filan içmem nasıl yapıyorlar bu işi yıllardır çözemedim
Gaz maskesi ?
-
x-t0xid bunu yazdıflybatwin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdıflybatwin bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdımkyb bunu yazdı
Bu konuyu diyor sanırım :
tam üstüne bastın hocam, ben hâlâ gelişmeleri bekliyorum..
hocam o sıvılar doğrudur yıllardır bana veriliyor benim sülalem süleymancıdır ateist olduğum zaman kuranı yırtmıştım beni psikiyatri kliniklerine yatırdılar hala ateist olduğum için süleymancılar bunun yolu bulmuşlar bana uzaktan hertürlü ilaç veriyorlar bunun kanıtı ise daha önce kullandığım psikiyatri ilaçlarının etkilerini anlıyorum kullanmadığım zamanllardadsa ilaçları aynı etkiyi çıkıyorrdu ilaç kullanmadan aynı etki çıkmaz mesala akiton işmiş gibi oluyordum durup duruken işte bana bu şekilde uzaktan iki sıvı ilacı karıştırıp çıkan gazla uzaktan etki ettirilebiliyor bu ilaçlara alıştım artık
anladim hocam dumanlami etkileniosun yani nasil kafasi var cektikten sonra birseyler hissediyormusun ?
hocam solunum la etkiliyor bu ilaç gaz maskesi taksam kimyasal gaz etki edermi bilmiyorum ama mesala durup duruken kafayı buluyodum sarhoş gibi oluyordum hiç içki filan içmem nasıl yapıyorlar bu işi yıllardır çözemedim
Gaz maskesi ?
kimyasallardan kurtulmak içn bıktım artık kimyasalları solumakltan noroloğa gittim bu kimyasallar beynimde çıkmadı sitrestten dir deyiip geri gönderdi
flybatwin tarafından 27/Eki/17 19:53 tarihinde düzenlenmiştir -
eğer çok zengin olsaydım bir sığınak yaptırırdım orda yaşardım
-
hocam konteynir al orada yasa istersen
-
DevilKingtr bunu yazdı
hocam konteynir al orada yasa istersen
yok hocam
-
Ayrı bi eve çık hocam ailenle böyleyse ailenle bağı kes annesi büyücü olan sen miydin?
-
muahahah kıyak konu takip
-
1 kutu akinetonuna talibim :d
-
SaviorAngel bunu yazdı
Ayrı bi eve çık hocam ailenle böyleyse ailenle bağı kes annesi büyücü olan sen miydin?
hocam bir işe girdim 10 gündür çalışıyorum annem büyücülük yapıyor aylık maaşı alır almaz ayrı bir ev kiralıyacam evi terketecem
flybatwin tarafından 27/Eki/17 20:39 tarihinde düzenlenmiştir
