folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İlk Doğan Bebek..



İlk Doğan Bebek..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek

    Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!! 

    Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :) 


    AğLıyor musun? Diye soruyor bide Mal!!! Yok ben gözümden işiyorum !.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    feel_me
    feel_me's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    trabs0n bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!! 

    Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :) 


    -----------------------------
    bebek o şekilde yaşayamaz çünkü oksijen alamaz. anne karnında oksijeni göbek kordonu yardımıyla basit difüzyonla alır bebek ve öyle gelişir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    trabs0n bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    oksijen illede havadanmı alınması gerekir

    yanlış hatırlamıyorsam oksijen annenin kanından gidiyor besinlerde ölee vsvsvsvsvsvsvsvs 

     


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek
     Bende anne karnındaki gibi bi ortam dedim zaten orda büyüyüp gelişemezmi acaba .Plesenta yoluyla oksijen aldıgını biliyorum ama normal dünyadaki oksijenden değil bu galiba :P kıvıramadım :P

    AğLıyor musun? Diye soruyor bide Mal!!! Yok ben gözümden işiyorum !.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    trabs0n bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!! 

    Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :) 


    -----------------------------

    bebişi anne karnından alırsan nasıl beslemeyi düşünüyorsun :D akvaryumamı koyacan benimde aklıma geldide bir türlü çıkamadım işin içinden

    nurky dediği doğru ilk nefes aldığında korkuyor bebiş ciğerleri ilk havayı alıyor nasıl bir duygu bilemiyoruz tabi hatırlamadığımız için zaten ağlamazsa bilki çocuk ölüdür.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek

    Peki bi araba motorunun çalışması için gereken benzin dimi bunu elektirige cevirrebiliyorlar. Peki insan için gerekli olan oksijeni değiştiremezlermi :D bunun bi gen'i felan yokmudur..

     

     

    DipciqNot: Galiba Genlerin çözülemeyen kısmında bu olay.


    AğLıyor musun? Diye soruyor bide Mal!!! Yok ben gözümden işiyorum !.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    trabs0n bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!! 

    Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :) 


    -----------------------------

    Bebeğe fermantasyon yaptırırız, değişik bir elde ederiz bir sonraki ırklarda =/


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trabs0n
    trabs0n's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2009
    Erkek

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    trabs0n bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!! 

    Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :) 


    -----------------------------

     

    Bebeğe fermantasyon yaptırırız, değişik bir elde ederiz bir sonraki ırklarda =/


    -----------------------------

     

    Fermantasyon, bir maddenin bakterilermantarlar ve diğer mikroorganizmalar aracılığıyla, genellikle ısı vererek ve köpürerek kimyasal olarak çürümesi olayıdır

    Niye çürütüyon bebeği :D 


    AğLıyor musun? Diye soruyor bide Mal!!! Yok ben gözümden işiyorum !.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek
    cıgerlerıne ılk defa oksıjen gırdıgı ıcın cnku oksıjen yanıcı bır maddedır ve ılk defa cıgerlerıyle solumaya baslayınca onun bunyesıne göre cok buyuk bır acı verıyor o yuzden agrıyor ve cocugu kıcına vurmalarının nedenıde bogazına yada baska bır yerınde hava almasını engellıyecek bır madde olursa dussun dıye vurulurrr..

    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    trabs0n bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!!

    Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :)


    -----------------------------

     

    Bebek anne karnında deri solunumu yapar bu yüzden sıvı içinde rahatça yaşayabilir, suda doğum yapıyorlar ya, suda doğan bir bebek 3 saat süreyle yaşayabilir orda başka sorunlarla karşılaşılmazsa... Ama bebek oksijeni akciğere çektiği anda biter deri solunumu olayı ( kısmen tabi yine az bişi yapıyoruz. ) İşte akciğer oksijeni ilk defa gördüğü için yanma hissi veriyor (muş) ağlayan bebeğin sağlıklı olduğu çünkü oksijenin onu yaktığı ve herşeyin yolunda olduğu anlamına geliyor. Bebeğin ağzını açıp oksijen alması içinde poposuna vurulup ağlatılır batıl inanç meselesi değil yani... Anlarımın b*ktanlığı için k.bakmayın ama anlattıklarım doğru ve kanıtlanmış şeyler :)


    since 2005 // tbt
Toplam Hit: 5280 Toplam Mesaj: 38