İlk Doğan Bebek..
-
Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!!
Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :)
-
trabs0n bunu yazdı:
-----------------------------Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!!
Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :)
-----------------------------
bebek o şekilde yaşayamaz çünkü oksijen alamaz. anne karnında oksijeni göbek kordonu yardımıyla basit difüzyonla alır bebek ve öyle gelişir. -
trabs0n bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------oksijen illede havadanmı alınması gerekir
yanlış hatırlamıyorsam oksijen annenin kanından gidiyor besinlerde ölee vsvsvsvsvsvsvsvs
-
Bende anne karnındaki gibi bi ortam dedim zaten orda büyüyüp gelişemezmi acaba .Plesenta yoluyla oksijen aldıgını biliyorum ama normal dünyadaki oksijenden değil bu galiba :P kıvıramadım :P
-
trabs0n bunu yazdı:
-----------------------------Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!!
Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :)
-----------------------------bebişi anne karnından alırsan nasıl beslemeyi düşünüyorsun :D akvaryumamı koyacan benimde aklıma geldide bir türlü çıkamadım işin içinden
nurky dediği doğru ilk nefes aldığında korkuyor bebiş ciğerleri ilk havayı alıyor nasıl bir duygu bilemiyoruz tabi hatırlamadığımız için zaten ağlamazsa bilki çocuk ölüdür.
-
Peki bi araba motorunun çalışması için gereken benzin dimi bunu elektirige cevirrebiliyorlar. Peki insan için gerekli olan oksijeni değiştiremezlermi :D bunun bi gen'i felan yokmudur..
DipciqNot: Galiba Genlerin çözülemeyen kısmında bu olay.
-
trabs0n bunu yazdı:
-----------------------------Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!!
Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :)
-----------------------------Bebeğe fermantasyon yaptırırız, değişik bir elde ederiz bir sonraki ırklarda =/
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------trabs0n bunu yazdı:
-----------------------------Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!!
Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :)
-----------------------------Bebeğe fermantasyon yaptırırız, değişik bir elde ederiz bir sonraki ırklarda =/
-----------------------------Fermantasyon, bir maddenin bakteriler, mantarlar ve diğer mikroorganizmalar aracılığıyla, genellikle ısı vererek ve köpürerek kimyasal olarak çürümesi olayıdır
Niye çürütüyon bebeği :D
-
cıgerlerıne ılk defa oksıjen gırdıgı ıcın cnku oksıjen yanıcı bır maddedır ve ılk defa cıgerlerıyle solumaya baslayınca onun bunyesıne göre cok buyuk bır acı verıyor o yuzden agrıyor ve cocugu kıcına vurmalarının nedenıde bogazına yada baska bır yerınde hava almasını engellıyecek bır madde olursa dussun dıye vurulurrr..
-
trabs0n bunu yazdı:
-----------------------------Beyler bi soru da ben den Hani anne karnındayken bebekler hava almıyorya o zaman !!!
Anne karnındaki gibi bi ortam hazırlansa cocuk anne karnından alınıp boyle bi havasız ortama yerleştirilirse gelisime devam edebilirmi ? oksijensiz yaşam böyle bulunamazmı :)
-----------------------------Bebek anne karnında deri solunumu yapar bu yüzden sıvı içinde rahatça yaşayabilir, suda doğum yapıyorlar ya, suda doğan bir bebek 3 saat süreyle yaşayabilir orda başka sorunlarla karşılaşılmazsa... Ama bebek oksijeni akciğere çektiği anda biter deri solunumu olayı ( kısmen tabi yine az bişi yapıyoruz. ) İşte akciğer oksijeni ilk defa gördüğü için yanma hissi veriyor (muş) ağlayan bebeğin sağlıklı olduğu çünkü oksijenin onu yaktığı ve herşeyin yolunda olduğu anlamına geliyor. Bebeğin ağzını açıp oksijen alması içinde poposuna vurulup ağlatılır batıl inanç meselesi değil yani... Anlarımın b*ktanlığı için k.bakmayın ama anlattıklarım doğru ve kanıtlanmış şeyler :)
