İlk Yaptığım Oyun | Labyrinths |
-
Bu oyun ilk oyunum olduğu icin daha cok neyin ne oldugunu anlaya calistim tek bölümden oluşuyor. biraz daha gelistirmeyi dusunuyorum bu oyunu.
Oyun nasıl oynanır?
oyunun kontrolu yön tuşları yapılır.(yani ok tuşları)
Ne ne işe yarar?
oyunda sadece ne işe yaradığını düşenebileğiniz 1 tane nesne var oda 5 şeklinde olan nesnedir eğer bu nesneye ulaşırsaniz canına 5 can daha eklenir.
Amaç nedir?
duvarlara deymeden haritadan cikabilmektir.
Ek bilgi.
haritaya gizli bir bölge ekledm eğer bu bölgeyi bulursaniz burdada Canınıza 5 can daha eklenir.
Diğer yardımcı tuşlar
esc ile oyundan cikarsiniz
F1 ile yardım paneli açılır
F4 ile oyunu tam ekran modunda oynayabilirsiniz
F9 ile ekran görüntüsünü alabilirsiniz
-
hemen ındırıyorum :D bırazdan yazarım yorumu :D
Edit: hacım elıne saqlık guzel olmus zevklıde bısıye benzıyor. yalnız duvarlara carptgnda hemen baslangıc yerıne donmese ufak bı anımasyonla parcalansa falan daha guzel olurmus kanımca... D: bide o kaşları adamı sinir ediyor :|
-
hmm :D o zaman duzgun bi karakter cizmek gerek :D ayarlarım hocam onları birazdan kursa gidicem artik yarına fln sarkar :D
-
Oyun open source mu? :P
-
daha değil belki ilerde:D
-
Hemen indiriyorum hocam. :)
-

sonu daha güzel olabilirdi :P
şaka bi yana karakter değişik olmuş :)
ipucu:yön tuşlarına tek tek basın :)
ayrıca üst tarafa çıkınca o yazınıda gördüm :)
-
haritada sotede bi yer var orasida 5 hak veriyor orayi bulun :D
-
yön tuşları çok gıcık hocam mausla olsaydı keşke.
edit:küfür ettim kapattım oyunu yön tuşu olayı çok gıcık. -
O ortadaki şeyi aldım ama oyun bitmedi :D Bi bug felan mı varki oyunda :p
http://img296.imageshack.us/my.php?image=adszvi4.jpg
-
majestiquo bunu yazdı:
-----------------------------O ortadaki şeyi aldım ama oyun bitmedi :D Bi bug felan mı varki oyunda :p
http://img296.imageshack.us/my.php?image=adszvi4.jpg
-----------------------------hocam yukarda aciklamistim tekrar yazaym ama o 5 olan ölme hakkına 5 hak daha ekler çıkış ise sağ ust koseden (:
