İlk Yaptığım Oyun | Labyrinths |
-
hangi dili kullanarak yazdın.
-
hacı güzel olmuş ilk olarak bunu multi ve single seçenekleri varmı? :)
-
http://img123.imageshack.us/img123/4398/yeyeyemo9.jpg
te bu hata çıktı :-/
-
draw surface olayında sorun çıkmış.. directx kullanılmış yanılmıyorsam..
ekran kartının minimum gereksinimi karşılamadığını söylüyo hatada.. çözünürlüğü azaltırsan sorunun ortadan kalkabileceğini söylüyo.
-
eyw güzele benzıyo :D
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------draw surface olayında sorun çıkmış.. directx kullanılmış yanılmıyorsam..
ekran kartının minimum gereksinimi karşılamadığını söylüyo hatada.. çözünürlüğü azaltırsan sorunun ortadan kalkabileceğini söylüyo.
-----------------------------makina formatlı
yeni çıktı yani bide çözünürlüğü düşürdüm 800x600 yaptım yine aynı.Eve gidince bakarım.Laptop gibi..
-
game maker ile yaptım gamer maker c# alt yapısını kullaniyor.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------http://img123.imageshack.us/img123/4398/yeyeyemo9.jpg
te bu hata çıktı :-/
-----------------------------gereksinimler
Pentium PC işlemcili Windows 98SE, 2000, Me, XP, yada daha yüksek işletim sistemi.
en az 16MB ekran kartı. (sanirim 8MB yeterli.)
en az 800x600 ve 65000 (16-bit) renk destekleyen bir monitör.
DirectX versiyon 8.0 yada daha fazlası. (En son versiyonunu Microsoft sitesinden indirebilirsiniz: http://www.microsoft.com/windows/directx/.)
-
süper ya sonun gelince oyunu bitirdin yazıyo OK basıyon sonra oyunu kapatıyor :D
