İlk Youtube Videomu Yayınladım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Beyler Intro videosu dışındaki ilk videomu yayınladım. Yorumlarınızı beklerim

    Intro Video:

    https://youtu.be/rjEDV4GRljU

     

    @wh0 ile Luna coin yorumları

    https://youtu.be/H0IeYVPVtAg

     

    Youtube ile ilgili sorularınızı aldığım tahribat konusu

    https://www.tahribat.com/forum/sorularinizi-yanitliyorum---youtube-253023

     

    Öneri eleştirilerinizi alayım, devam videoları çekeyimmi ? hangi konulara değinelim vsvs

    HolyOne tarafından 24/May/22 08:02 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    yalinyalniz
    yalinyalniz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Kasım/2020
    Erkek

    maşşallah, uk yaramış

    kamerayı sabit tutmak amatörlüğün neredeyse hepsini götürecek intro videosunda bu arada

    izledikten sonra da daha detaylı bir eleştiri yaparım-görüş bildiririm

     

    evet şıh genel noktalarımız şunlar:

    Video çekilirken görüntü sabit kalmalı, bunun için özel zımbırtılar var

    Müzik, asla sesin üstüne geçmemeli; montaj sırasında ona dikkat etmek lazım

    Görüntü, mümkün olduğunca ya yüzü ya öğeyi göstermeli ve aşağıdan resim çeken dayılar gibi kaydedilmemeli

    Konuşmadığın anları kesebilirsin montajda, günümüzde çok yaygın bir kurgu tekniği(odak, yüzündeyken)

    İyi yönlere gelirsek de:

    Kilo almışsın, maşallah :)

    Güzel kilo almışsın, maşşallah :D

    Özgün müzik var bu güzel

    Maddi-manevi bir özgürlük olduğundan videolar doyurucu olabilir

    yerli ve milli youtuberımızı 2023'e kadar hazırlayacağız forum olarka inşallah :)

    genel izlenimim, gelişebilir ama başlangıç için çok çok çok berbat değil ama yine de gelişmesi zorunlu yerler mevcut

     

    yalinyalniz tarafından 24/May/22 08:13 tarihinde düzenlenmiştir

    ne yazsak boş
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Videoyu izledikten sonra baş dolanması başladı.

    Abi kamerayı ne kadar çok sallıyorsun ya :(

    Ama akıcı video olmuş ağzına sağlık


    Cigu bigule :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Müziğin sesini kıstım ama yeterince kısmadım demekki

    Sabitleme ekipmanı alacağım, İngilterede çok fazla ekipmanım yok onun için çok fazla bi donanım şimdilik beklemeyin ama mesaj alındı.

    Konuşmadığım anları aslında bolca kestim demekki iyi kesmişim ki anlamamışsınız

     

    HolyOne tarafından 24/May/22 08:16 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    yalinyalniz
    yalinyalniz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Kasım/2020
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Müziğin sesini kıstım ama yeterince kısmadım demekki

    Sabitleme ekipmanı alacağım, İngilterede çok fazla ekipmanım yok onun için çok fazla bi donanım şimdilik beklemeyin ama mesaj alındı.

    Konuşmadığım anları aslında bolca kestim demekki iyi kesmişim ki anlamamışsınız

    https://www.amazon.co.uk/b?ie=UTF8&node=21532910031

    bir de üstteki mesajı da editledim şıh, orada da birkaç öneri mevcut

    başarılar


    ne yazsak boş
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pineapplemen.
    sercoo
    sercoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2015
    Erkek

    hocam kamerayi sallamissin gozu yormuyo ama hissediliyo, muzik konusmanin onune gecmis fazlaydi, videnun sonundaki directed by kismi gereksizdi, bide editing diyecem ama tam olarak nesi yanlisti soyliyemem sanki cekilisinde sikinti vardi,

    bunlar goze batanlar ama izlettiriyon kendini yeteneklisin bayaa tek sorunlarin teknik sorunlar onlarida hizlica cozersin seyhim

    benim eyyorlamam bu kadar liked and subscribed.

     

     


    i might be a pineapple but you're a fineapple baby
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Ağır teknik bilgi içeren videoyu, normal halk için ilginç olabileceği şekilde dengelemeye çalıştım

    Whoya müdahale etmesem data paketlerinin byte orderları konularına kadar girer onun için ara sıra sacma salak sorular sorup seviyeyi biraz halka indirmeye çalıştım

     


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    abi sen turan abi mi olmaya calisiyorsun o kilo nedir?

    hergun sana 20dk eliptikte hitt cardio yaziyorum, bu senin icin son cikis...

    diger turlu dostlugumuza 10 yil daha var yok.

    sonra 

    cenazeni tr ye getirmek icin toplamak gerekecek 20bin pound.

    parasini sikeyimde, seni erken gommek daha zor olur guzel dostum.

     

     

     

     


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    yalinyalniz bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Müziğin sesini kıstım ama yeterince kısmadım demekki

    Sabitleme ekipmanı alacağım, İngilterede çok fazla ekipmanım yok onun için çok fazla bi donanım şimdilik beklemeyin ama mesaj alındı.

    Konuşmadığım anları aslında bolca kestim demekki iyi kesmişim ki anlamamışsınız

    https://www.amazon.co.uk/b?ie=UTF8&node=21532910031

    bir de üstteki mesajı da editledim şıh, orada da birkaç öneri mevcut

    başarılar

    Of ya böyle bi ürün olduğunu bilsem alırdım, sonraki videolarda kullancam insala


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek

    nerde linkedin profil fotoğrafıııııı nerde youtubede video çeken adam :)

    acayip şaşırdım aşırı kilo almışsın hocam.

    genel olarak youtuber takip etmediğim için bana hitap eden bir sektör değil.

     

    ama inşallah senin için hem bir hobi hem de bir gelir kapısı olarak iyi işler çıkarmana vesile olan bir meşgale olur.

     

     


    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam çok fazla genele inmeden milyonlara hitap etmeden youtubedan para kazanılmaz onun için öyle bir beklentim yok. okadar kişiye hitap etmek için anca siyaset fln yaparsınız yada belki ingilizce yayın yapıp daha fazla kişiye ulaşırsınız. Bu kanal eglence simdilik. belki buradan profosyonelleşirsem ilerde belki söylediğin şey


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
Toplam Hit: 4375 Toplam Mesaj: 66
youtube aytek üstündağ ersan yakıt youtube holyone