folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder İmralı"Nın Bilinmeyenleri



İmralı"Nın Bilinmeyenleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    Bu yazıya bir yerde denk geldim çok ilginç geldi... İşin bu kadar ayrıntılı olduğunu bilmiyordum....

    Bir o. çocuğu için bu kadar  zahmete girilir mi bilemiyorum yorum sizin ?


    ÖCALAN ÖZENLE KORUNUYOR

    Yanlış bulun veya hak verin, şu bir gerçek; Devlet, istismara yol açmamak için ‘politika’ olarak Öcalan’ı özenle koruyor.

    Nasıl mı? İmralı Sırlar Odası’nı bir kez daha anlatalım...

    İmralı adası, jandarma ve emniyet tarafından birlikte korunuyor. Askeri birliğin başında bir albay, emniyetin başında bir şube müdürü bulunuyor. İki kademeli koruma altındaki adayı çevreleyen sensörlü tel örgüler, cezaevinin etrafında da var.


    500-550 ASKER VE POLİS VAR

    Silahlı nöbetçilerin yanı sıra köpekli yaya devriyelerin sürekli görev yaptığı adanın etrafında bir savaş gemisi
    ile Sahil Güvenlik Komutanlığı’na bağlı 2 feribot tetiktedir. Cezaevinde ise özel eğitimli 500-550 civarında asker ve polis görevlidir.

    ŞEHİT YAKINLARI İMRALI'YA ALINMIYOR

    Öcalan’a yönelik muhtemel bir kötü muamele ve suikast tehlikesine karşı tüm görevli asker ve polis, psikolojik testten geçiriliyor. Ayrıca ‘intikam’ duygusunu ateşleyeceği kaygısıyla şehit yakını bulunanlar tercih edilmiyor.

    Hatırlatalım. Periyodik olarak tutulan İmralı nöbetlerinin zamanla görevlileri olumsuz etkileyeceği varsayımından hareketle görevliler 3 ayda bir değiştiriliyor. Yani İmralı’da nöbetçiler için en uzun görev süresi 3 ayla sınırlıdır.

    Cep telefonunun kesinlikle yasaklandığı İmralı’da sadece ada komutanının odasında sabit telefon var. Bu telefon da bir nevi dahili hat gibi Bursa Jandarma Alay Komutanlığı’na bağlı. Görevliler, yakınlarıyla ankesörlü telefonlarla görüşebiliyor.

    RADYOSU VE KÜTÜPHANESİ VAR


    Sabah ve öğleden sonra olmak üzere günde 2 saat havalandırmaya çıkarılan Öcalan’ın odasında TRT FM’ye ayarlı bir radyo ve tercih ettiği kitaplardan oluşan mini bir kütüphanesi var.


    YEMEKLERİ ÇEŞNİCİBAŞI TADIYOR

    Özel yemek hazırlanmıyor, komanda bölüğünün tabldotundan yararlanıyor. İçtiği su, bölük mutfağındaki pet şişeler arasından rastgele seçiliyor. Zehirleme ihtimaline karşılık bir görevli, Çeşnicibaşı gibi yemek ve sudan tattıktan sonra Öcalan’a servis yapıyor.

    3 HAFTADA BİR CHECK-UP YAPILIYOR

    Avukatlarıyla görüştüğü odadan açılan bir havalandırma bahçesi bulunan Öcalan, orada saksıda çiçek yetiştirebiliyor. Her gün rutin sağlık kontrolünden geçiriliyor. Ayrıca 21 günde bir, ada dışından farklı 3 doktor check-up için kontrole geliyor. Her kontrolde doktorlar değiştiriliyor.

    İNTİHAR ETMESİN DİYE ÇARŞAF VERİLMİYOR

    Öcalan’ın intihar edebileceği ihtimali düşünülerek sürekli gözetim altında tutulduğu odaya çarşaf dahil ipe dönüştürebileceği hiçbir özel eşyaya izin verilmiyor.

    Ecevit’in başbakan, Bahçeli ve Yılmaz’ın başbakan yardımcısı olduğu hükümet döneminde olgunlaştırılan sözünü ettiğim İmralı güvenlik sistemi, bazı küçük eklemelerle kökten bir değişikliğe uğratılmadan kesintisiz olarak uygulanıyor.

     

     

     

     


    Oyun yeni başlıyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    konuyu saptırmak gibi olmasın ama birde bahçeli var güvenlik sistemlerini oluşturanların içinde... adam şimdi kürt açılımına karşı çıkıyor...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek
    Öcelanın A.q , Pkknın A.q , Türklere , Askeriyeye Çamur Atanların A.q , Skm Kangren Olsa Bile Yine A.q Varmı Ötesi ?

    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo
    kendi askerine polisine el kaldırmak kimseye yakışmaz fakat ıssız kuytu köşelerden getirtmeyin insanı...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibnalahad
    ibnalahad's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek
    asmadık, besliyoruz.

    yok olmadan, varlığa ulaşamazsın
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    MaliAcikgoz bunu yazdı:
    -----------------------------

    konuyu saptırmak gibi olmasın ama birde bahçeli var güvenlik sistemlerini oluşturanların içinde... adam şimdi kürt açılımına karşı çıkıyor...


    -----------------------------


    meydanlarda idam ipini sallayıp bağırıyordu o çekici sesiyle :)


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    ibnalahad bunu yazdı:
    -----------------------------
    asmadık, besliyoruz.
    -----------------------------

    Yakinda  ozgurde kalir..:@

    Fuck PKK


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jizz_jix
    jizz_jix's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Of amk harbiden iyi iş helal olsun.Adam o kadar askerimizi şehit etti. O kadar çocuklarımızı katletti. hükümette adama

    içerde   babalar gibi bakıyo. Helal olsun bu hükümete asıp öldüreceği yerde anasını siktiğime içerde nasıl bakıyolar...

     


    TURKCELL
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    kendi elimizle besliyoruz şerefsizi birde...

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Whybe
    Whybe's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2009
    Erkek
    birimizden birini yapsalar ya çeşnicibaşı amk .. kustura kustura öldürelim köpeği...

    üşeniyorum,öyleyse yarın..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    asmadık derken ? kim asmadı niye asılmadı 97 de yakalandı ecevit yılmaz bahçeli koalisyonu abd den emir geldi asmayın lan kürt sorunu diye bi sorun çıkaracaz sonra  bu puştu dışarı çıkaracaz elemanlarına af çıkarcaz siyasete sokacaz kürtlerin lideri yapacaz demiş olmasın sakın !

    devletten bi kıçıkırık için her ay kaç para gidiyor biliyormusunuz?

    bide ab emir veriyor bu kokarcanın psikolojisi bozuk bunun yanına 6-7tane kendi kankilerini yollayın fısıldaşsınlar gibisinden...

     40 bin kişinin katilini besleyen devletin vatandaşı olarak utanıyorum. ve siz artık bu oyunun farkına varın. 

    yeni bir hasan tahsin ne zaman çıkacak merak ediyorum. geçen senede dedik, taviz tavizi doğurur diye...

    bu kokarca pisliklerinin haberlerini açmayalım lütfen. 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 2782 Toplam Mesaj: 18