İmralı"Nın Bilinmeyenleri
-
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------asmadık derken ? kim asmadı niye asılmadı 99 da yakalandı ecevit yılmaz bahçeli koalisyonu abd den emir geldi asmayın lan kürt sorunu diye bi sorun çıkaracaz sonra bu puştu dışarı çıkaracaz elemanlarına af çıkarcaz siyasete sokacaz kürtlerin lideri yapacaz demiş olmasın sakın !
devletten bi kıçıkırık için her ay kaç para gidiyor biliyormusunuz?
bide ab emir veriyor bu kokarcanın psikolojisi bozuk bunun yanına 6-7tane kendi kankilerini yollayın fısıldaşsınlar gibisinden...
40 bin kişinin katilini besleyen devletin vatandaşı olarak utanıyorum. ve siz artık bu oyunun farkına varın.
yeni bir hasan tahsin ne zaman çıkacak merak ediyorum. geçen senede dedik, taviz tavizi doğurur diye...
bu kokarca pisliklerinin haberlerini açmayalım lütfen.
-----------------------------
1. Hocam Öcalan öldürülseydi kürt halkı için bir kahraman olacaktı ve senin şu an gördüğün süreç 10 sene önceden başlayacaktı. Tabi 10 sene öncesinde insan tahammül seviyelirini bilmediğim için ne olurdu bilemem...
2. Bunlar Kaç Yıldır İmralının gayet güzel bilinenleri.... -
eşref bitlise gaffar okkana uğur mumcuya suikast düzenlediler ya. işte tutup birisi vurucaktı vuran kişi hapise girsin bu soysuzda ölsün hiçmi kafaları çalışmamış bizimkilerin diyecemde bi yerlerden emir gelmiş ya emir büyükyerden yapcak bişey yok. olabilirdi aslında.yapılabilirdi. başarılabilirdi. acziyet durumdaysak malesef olamıyormuş.
-
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------
eşref bitlise gaffar okkana uğur mumcuya suikast düzenlediler ya. işte tutup birisi vurucaktı vuran kişi hapise girsin bu soysuzda ölsün hiçmi kafaları çalışmamış bizimkilerin diyecemde bi yerlerden emir gelmiş ya emir büyükyerden yapcak bişey yok. olabilirdi aslında.yapılabilirdi. başarılabilirdi. acziyet durumdaysak malesef olamıyormuş.
-----------------------------
hocam o kadar darbe görmüş millet, düşünmekten aciz (sokakta siksen adamı "hocam napıyon" demez,diyemez), yıllardır sindirilmiş halk 3 kürt toplanınca "höyt" diyemiyorlar (+ olarak metropol ve köy yaşamının arasında kalmışlıklıkta süper bir etken). Emirin .mına korlar. Daha 86 yıllık millete dayarsan en ağır sistemi şartları entirikaları oyunları, böyle koyun sürülerine bile özenerek bakarlar... -
waybe konu kalmadıda imralının bilinmeyenlerinimi paylaşıyoruz :W
tenha bi durum :W
-
o kansızı biz mi yakaladık?
adamlar paket yapıp elimize vermediler mi?
neden verdiler düşündünüz mü?
babanın bile oğluna iyilik yapmadığı dönemde elin adamı ne için o piçi verdi?
karşılıksız mı verdi?
ne istedi onun karşılığında?
Bahçeli neden imzayı attı?
İmzayı attı ama idamın kalkmasına neden "HAYIR" dedi?
Mhp o günkü konumunda tek başına engel olabilirmiydi?
O tarihlerde yapılan liderler zirvesinde ne konuşuldu?
Dış güçler ne tür baskılar uyguladı?
daha bilmediğimiz birçok şey var değil mi?
Naled olsun böyle işe!
-
hocam bana kalırsa eğer öldürseydik kürtler onu kahraman olarak ilan edip bundan sonrakilere kahraman olarak anlatacaklardı. Öldürmediğimiz bir bakıma iyi. ama idam geri gelse ve cellat arıyor olsalar herkesi ezer ben giderim asmaya...
-
. İçtiği su, bölük mutfağındaki pet şişeler arasından rastgele seçiliyor. Zehirleme ihtimaline karşılık bir görevli, Çeşnicibaşı gibi yemek ve sudan tattıktan sonra Öcalan’a servis yapıyor.
--------------------------------------------------------------------------------------
Bir şerefsiz için adamlar napmışlar vaybe...
