İmzanın Geçerliliği?
-
resmi evraktaki imza isinden hic anlamam. ya ben farkli imza atarsam. senetler belgeler onlar sunlara a o kadar imza atiyoruz bu nasil bu kadar gecerli bir sey. 2 kere yapsam ikisindede imzam ayni olmayacagi kesinken nasil imza bu kadar onemli oluyor. silku mu sirkumu bisey deniyor cidden merak ediyorum
-
Hocam bütün derdini başlıkta anlatmasan keşke.
-
açtığın 2 başlıkla tbt'nin en uzun başlık açma rekorını kırdın
-
imzayı bile bile farklı atsan bile senin attığın anlaşılır
-
herkesin nasıl parmak izi farklıysa el titreşimdeleride farklıdır. ve sen yazı,imza vs çizdiğinde senin parmak izin gibi secereni çıkarıyor.
-
uzun baslik yasak mi? yani bana cok saglam gelmiyor. bunum ispatini bana ait oldugunu bir makine yapacaksa hata payi olacaktir. yani elimin titresimini bir makine biliyor diye mi bu kadar kesin seyler imzayla yapiliyor. bizkm yurda parmak izkyle giriyoruz bir kac kisinin bile karisip baska kisilerle esleyebiliyor. cihazlarin cok gelismis oldugu soylendigi halde...
-
cihazla değil bu bir meslek aslında
-
hocam senin kalem tutuş şeklinden anlaşılıyo onu taklit edemiyosun
bu işi yapan uzmanlar var
-
vanhelsink bunu yazdı:
-----------------------------hocam senin kalem tutuş şeklinden anlaşılıyo onu taklit edemiyosun
bu işi yapan uzmanlar var
-----------------------------
bunu bilen adam kalem tutuş şeklini değiştirip atamaz mı ? ya da sol elle atıyor ise sağ elle atamaz mı anlaşılmasın diye ? örnekler coğatılır daha bu tarz, yine mi anlıyo bu uzmanlar ? :D -
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
vanhelsink bunu yazdı:
-----------------------------
hocam senin kalem tutuş şeklinden anlaşılıyo onu taklit edemiyosun
bu işi yapan uzmanlar var
-----------------------------
bunu bilen adam kalem tutuş şeklini değiştirip atamaz mı ? ya da sol elle atıyor ise sağ elle atamaz mı anlaşılmasın diye ? örnekler coğatılır daha bu tarz, yine mi anlıyo bu uzmanlar ? :D
-----------------------------anlıyorlar sağ ellemi attın sol ellemi attın kalemi nasıl tuttun vs vs
-
trilyonlara imza atip. o uzmanlari satin alip imzayi ben atmadim bak uzman oyle diyor demek mantikli. demekki neymis. imza isi mantiken sakatmis. islak imza da bile bulamadilar senelerce sakat is.
