folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İmzanın Geçerliliği?



İmzanın Geçerliliği?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek

    resmi evraktaki imza isinden hic anlamam. ya ben farkli imza atarsam. senetler belgeler onlar sunlara a o kadar imza atiyoruz bu nasil bu kadar gecerli bir sey. 2 kere yapsam ikisindede imzam ayni olmayacagi kesinken nasil imza bu kadar onemli oluyor. silku mu sirkumu bisey deniyor cidden merak ediyorum


    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam bütün derdini başlıkta anlatmasan keşke.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    açtığın 2 başlıkla tbt'nin en uzun başlık açma rekorını kırdın


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    imzayı bile bile farklı atsan bile senin attığın anlaşılır


    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    herkesin nasıl parmak izi farklıysa el titreşimdeleride farklıdır. ve sen yazı,imza vs çizdiğinde senin parmak izin gibi secereni çıkarıyor.

     


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    uzun baslik yasak mi? yani bana cok saglam gelmiyor. bunum ispatini bana ait oldugunu bir makine yapacaksa hata payi olacaktir. yani elimin titresimini bir makine biliyor diye mi bu kadar kesin seyler imzayla yapiliyor. bizkm yurda parmak izkyle giriyoruz bir kac kisinin bile karisip baska kisilerle esleyebiliyor. cihazlarin cok gelismis oldugu soylendigi halde...

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    cihazla değil bu bir meslek aslında


    Bittik biz bittik
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gözlükçü
    vanhelsink
    vanhelsink's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    hocam senin kalem tutuş şeklinden anlaşılıyo onu taklit edemiyosun

    bu işi yapan uzmanlar var

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jon6
    jon6's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    vanhelsink bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam senin kalem tutuş şeklinden anlaşılıyo onu taklit edemiyosun

    bu işi yapan uzmanlar var


    -----------------------------
    bunu bilen adam kalem tutuş şeklini değiştirip atamaz mı ? ya da sol elle atıyor ise sağ elle atamaz mı anlaşılmasın diye ? örnekler coğatılır daha bu tarz, yine mi anlıyo bu uzmanlar ? :D
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    vanhelsink bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam senin kalem tutuş şeklinden anlaşılıyo onu taklit edemiyosun

    bu işi yapan uzmanlar var


    -----------------------------
    bunu bilen adam kalem tutuş şeklini değiştirip atamaz mı ? ya da sol elle atıyor ise sağ elle atamaz mı anlaşılmasın diye ? örnekler coğatılır daha bu tarz, yine mi anlıyo bu uzmanlar ? :D

    -----------------------------

    anlıyorlar sağ ellemi attın sol ellemi attın kalemi nasıl tuttun vs vs


    Bittik biz bittik
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    formaldehit
    formaldehit's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2010
    Erkek
    trilyonlara imza atip. o uzmanlari satin alip imzayi ben atmadim bak uzman oyle diyor demek mantikli. demekki neymis. imza isi mantiken sakatmis. islak imza da bile bulamadilar senelerce sakat is.

    bir insan ya iyidir ya kötü. İyi yapan özellikleri çoksa iyi deriz kötü çoksa kötü. Değer yargıları bu oranı belirler. Bana iyi gelen sana kötü geliyor olabilir.
Toplam Hit: 2548 Toplam Mesaj: 21