İnci Eksisözlükü ..Kertti
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
bug calısıyor
http://www.youtube.com/watch?v=qro4yzeyl0i
214 milyon izleyicisi vardı, uçtu
ahahahahahah
-----------------------------Hoca açıklasana nasıl, ben biraz pc özürlüyüm :\
-
yine haber olucaklar
-
http://inci.sozlukspot.com/w/ekside-yazar-olmak-capsli/
-
adamlar pirana sürüsü gibi.. bi de imece usulu calısıyorlar.
geçen 4 milyon tane oy atmıslar hürriyet mi / milliyet mi bi gazetenin sitesinde ki ankete..
bi gün bizim evi de basacaklar vallahi tırsıyorum =) -
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
adamlar pirana sürüsü gibi.. bi de imece usulu calısıyorlar.
geçen 4 milyon tane oy atmıslar hürriyet mi / milliyet mi bi gazetenin sitesinde ki ankete..
bi gün bizim evi de basacaklar vallahi tırsıyorum =)
-----------------------------bahsettiğin anket şu
http://tvrehberi.milliyet.com.tr/en_iyi_yerli_diziyi_seciyoruz/tv_rehberi/1237440/tvh/index.htm
ezel,askı memnu,yaprak dökümü,kavak yelleri,canım ailem gibi dizilerin olduu ankette su an 1. hangi kanalda oynadıını bilmediim deniz yıldızı
Ezel ve Deniz Yıldızı dizisi arasındaki büyük yarış devam ediyor... Acaba hangisi kazanacak ? Ya da başka bir dizi mi liderliğe yükselecek....
ahahahah imacros'a baglayıp 9999 oy atmıstım buna, mazlumun yanındayız, ccc deniz yıldızı ccc
-
ya biri anlatsın şunu yaa youtubeyi
-
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
ya biri anlatsın şunu yaa youtubeyi
-----------------------------Hacı hikaye ya, bizde sazan gibi atladık, fenerist de sağolsun, tbt li sözde bizi kekliyor.
-
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
ya biri anlatsın şunu yaa youtubeyi
-----------------------------Hacı hikaye ya, bizde sazan gibi atladık, fenerist de sağolsun, tbt li sözde bizi kekliyor.
-----------------------------yok hocu ben denemedim, elemanın verdii link ucunca dogru sandım, ben ekşiye dalıyordum o ara cookie listesinden cookie tutturmaya calısıodum falan, detaylı inceleyemedim ilk baktıım posttaki link ucunca calısıo heralde dedim, ekşideki olay dogru olunca yutup olayının kek olacaını düşünmedim kusra bakmayın
-
nerden çıktı bu inci ? :D bugün duydum ilk defa.. necidir kimdir kimlerdendir :D
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
AMpul bunu yazdı:
-----------------------------
SUPERBICO bunu yazdı:
-----------------------------
ya biri anlatsın şunu yaa youtubeyi
-----------------------------Hacı hikaye ya, bizde sazan gibi atladık, fenerist de sağolsun, tbt li sözde bizi kekliyor.
-----------------------------yok hocu ben denemedim, elemanın verdii link ucunca dogru sandım, ben ekşiye dalıyordum o ara cookie listesinden cookie tutturmaya calısıodum falan, detaylı inceleyemedim ilk baktıım posttaki link ucunca calısıo heralde dedim, ekşideki olay dogru olunca yutup olayının kek olacaını düşünmedim kusra bakmayın
-----------------------------:) tamam hocam sende kusura bakma ozaman
