folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnci Eksisözlükü ..Kertti



İnci Eksisözlükü ..Kertti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------

    adamlar pirana sürüsü gibi.. bi de imece usulu calısıyorlar.
    geçen 4 milyon tane oy atmıslar hürriyet mi / milliyet mi bi gazetenin sitesinde ki ankete..
    bi gün bizim evi de basacaklar vallahi tırsıyorum =)


    -----------------------------

     

    bahsettiğin anket şu

    http://tvrehberi.milliyet.com.tr/en_iyi_yerli_diziyi_seciyoruz/tv_rehberi/1237440/tvh/index.htm

    ezel,askı memnu,yaprak dökümü,kavak yelleri,canım ailem gibi dizilerin olduu ankette su an 1. hangi kanalda oynadıını bilmediim deniz yıldızı

    Ezel ve Deniz Yıldızı dizisi arasındaki büyük yarış devam ediyor... Acaba hangisi kazanacak ? Ya da başka bir dizi mi liderliğe yükselecek....

    ahahahah imacros'a baglayıp 9999 oy atmıstım buna, mazlumun yanındayız, ccc deniz yıldızı ccc


    -----------------------------

    ahaha bende diyordum ne yaak lan deniz yıldızı şimdi kim oy atmış buna o kadar :D:D

    dur bakalım üyelik açabilecekmiyiz ekşiden fırsattan istifade ı love you inci :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    yalnız cok pis karizmayı cizdi ekşi, orda burnundan kıl aldırmayan tiplerin simdi etrafta cookie'leri mailleri dolasıyor, elemanın birine feysten mesaj atmıslar gecici eksi yazarlıı için saol diye ahahahahah

    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=28+mayıs+2010+inci+sözlük+saldırısı

    burdada inci'ce kutlama nasıl olur görün: http://inci.sozlukspot.com/w/beyler-bu-baslikta-zafer-sonrasi-konvoya-cikiyoruz/ sdjgnskdjgsdg

    nefret ediorum ekşiden nutella yiyip gülmekten sandalyeden düşen basma kalıp gavatlar sürüsü.


    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Bir kaç ay öncesine kadar ilk açıldığında ne kadar boş beleş adam varsa doldurmuşlardı, son zamanlardaki icraatlarla bayağı bi meşhur oldular.

    ama yine de tebrik ediyorum, ekşi gibi her bi s2kimi biz biliyoruz edalarındaki totoşlara iyi olmuş...


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    abi ekşidekiler bi ara cozutmuştu iyi oldu..

    edit: inci sözlük çöktü.Uludağ saldıracaz diyordu, ekşiszlükte yanına kalmamalı.Hayırdır..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korhan
    korhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    olan biten başlığında ssg açıklamayı yaptı yazık oldu ama sen gel microsoftta çalış amk .... neyse sinirlenmicem.


    https://www.fitnessaktif.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=19187546

    ssgnin acıklama

    ahahahha from inci with love


    Amphetamine Logic.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korhan
    korhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    EmiRReiS bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir kaç ay öncesine kadar ilk açıldığında ne kadar boş beleş adam varsa doldurmuşlardı, son zamanlardaki icraatlarla bayağı bi meşhur oldular.

    ama yine de tebrik ediyorum, ekşi gibi her bi s2kimi biz biliyoruz edalarındaki totoşlara iyi olmuş...


    -----------------------------

    İlk başta hiç boş adam yoktu aslında sadece ekşiden uludağdan diğer sözlüklerden toplaşan elemanlar sözlüklerdeki burjuvazi göt kalkıklığına tepki göstermek içindi.. forumlarda tanına tanına şimdi liseli ergenlerle doldu başlarında yazılımdan anlıyan  iyi adamlar var bitanesini ekşiden tanıyorum twitter olayı tamamen şanstır inciden bi ergen şansına buldu...


    https://www.fitnessaktif.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    İncimizin olan biteni ;

    olan biten

    86 85 84 83 82 81 80 79~60 59~40 39~20 19~1
    mal de baga

    elinize sağlık.nokta
    28 mayıs 2010, cuma 22:13

    mal adam

    ekşinin anasını siken inciciler;

    her yerinizden öpüyorum, her yerinizden.
    28 mayıs 2010, cuma 22:06

     

    ahaha, ekşinin cookileri http://pastebin.com/X6PdzTDC, 400 küsür e-posta adresi var, listecilerin işine yarayabilir.

    ccc ssg üşüyoruz reis ccc


    Çekil,Önümden Çekil...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkF4Te
    DarkF4Te's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    hocalar bu xssi engellemek zor mu ?
    htmlspecialchars striptags (php için :P) ve veri tipi kontrolu yapmak yetmiyormu
    yani sen ekşi sözlüksün ilginç geldi...
    saldırı hakkında detaylı bilgisi olan varmı açıklasa merak ettim düşündüğüm kadar basit birşey değilmi yoksa.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    DarkF4Te bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocalar bu xssi engellemek zor mu ?
    htmlspecialchars striptags (php için :P) ve veri tipi kontrolu yapmak yetmiyormu
    yani sen ekşi sözlüksün ilginç geldi...
    saldırı hakkında detaylı bilgisi olan varmı açıklasa merak ettim düşündüğüm kadar basit birşey değilmi yoksa.


    -----------------------------

     

    milyon dolar dönen sözlük. microsoft'tan kendi isteğiyle ayrılan sahip.

    o kadar kolay değildir bence.


    He is finding himself.
Toplam Hit: 17441 Toplam Mesaj: 96