İnci Eksisözlükü ..Kertti
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
adamlar pirana sürüsü gibi.. bi de imece usulu calısıyorlar.
geçen 4 milyon tane oy atmıslar hürriyet mi / milliyet mi bi gazetenin sitesinde ki ankete..
bi gün bizim evi de basacaklar vallahi tırsıyorum =)
-----------------------------bahsettiğin anket şu
http://tvrehberi.milliyet.com.tr/en_iyi_yerli_diziyi_seciyoruz/tv_rehberi/1237440/tvh/index.htm
ezel,askı memnu,yaprak dökümü,kavak yelleri,canım ailem gibi dizilerin olduu ankette su an 1. hangi kanalda oynadıını bilmediim deniz yıldızı
Ezel ve Deniz Yıldızı dizisi arasındaki büyük yarış devam ediyor... Acaba hangisi kazanacak ? Ya da başka bir dizi mi liderliğe yükselecek....
ahahahah imacros'a baglayıp 9999 oy atmıstım buna, mazlumun yanındayız, ccc deniz yıldızı ccc
-----------------------------ahaha bende diyordum ne yaak lan deniz yıldızı şimdi kim oy atmış buna o kadar :D:D
dur bakalım üyelik açabilecekmiyiz ekşiden fırsattan istifade ı love you inci :)
-
yalnız cok pis karizmayı cizdi ekşi, orda burnundan kıl aldırmayan tiplerin simdi etrafta cookie'leri mailleri dolasıyor, elemanın birine feysten mesaj atmıslar gecici eksi yazarlıı için saol diye ahahahahah
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=28+mayıs+2010+inci+sözlük+saldırısı
burdada inci'ce kutlama nasıl olur görün: http://inci.sozlukspot.com/w/beyler-bu-baslikta-zafer-sonrasi-konvoya-cikiyoruz/ sdjgnskdjgsdg
nefret ediorum ekşiden nutella yiyip gülmekten sandalyeden düşen basma kalıp gavatlar sürüsü.
-
Bir kaç ay öncesine kadar ilk açıldığında ne kadar boş beleş adam varsa doldurmuşlardı, son zamanlardaki icraatlarla bayağı bi meşhur oldular.
ama yine de tebrik ediyorum, ekşi gibi her bi s2kimi biz biliyoruz edalarındaki totoşlara iyi olmuş...
-
abi ekşidekiler bi ara cozutmuştu iyi oldu..
edit: inci sözlük çöktü.Uludağ saldıracaz diyordu, ekşiszlükte yanına kalmamalı.Hayırdır..
-
olan biten başlığında ssg açıklamayı yaptı yazık oldu ama sen gel microsoftta çalış amk .... neyse sinirlenmicem.
-
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Bir kaç ay öncesine kadar ilk açıldığında ne kadar boş beleş adam varsa doldurmuşlardı, son zamanlardaki icraatlarla bayağı bi meşhur oldular.
ama yine de tebrik ediyorum, ekşi gibi her bi s2kimi biz biliyoruz edalarındaki totoşlara iyi olmuş...
-----------------------------İlk başta hiç boş adam yoktu aslında sadece ekşiden uludağdan diğer sözlüklerden toplaşan elemanlar sözlüklerdeki burjuvazi göt kalkıklığına tepki göstermek içindi.. forumlarda tanına tanına şimdi liseli ergenlerle doldu başlarında yazılımdan anlıyan iyi adamlar var bitanesini ekşiden tanıyorum twitter olayı tamamen şanstır inciden bi ergen şansına buldu...
-
İncimizin olan biteni ;
olan biten
86 85 84 83 82 81 80 79~60 59~40 39~20 19~1
mal de bagaelinize sağlık.nokta
28 mayıs 2010, cuma 22:13
mal adamekşinin anasını siken inciciler;
her yerinizden öpüyorum, her yerinizden.
28 mayıs 2010, cuma 22:06ahaha, ekşinin cookileri http://pastebin.com/X6PdzTDC, 400 küsür e-posta adresi var, listecilerin işine yarayabilir.
ccc ssg üşüyoruz reis ccc
-
hocalar bu xssi engellemek zor mu ?
htmlspecialchars striptags (php için :P) ve veri tipi kontrolu yapmak yetmiyormu
yani sen ekşi sözlüksün ilginç geldi...
saldırı hakkında detaylı bilgisi olan varmı açıklasa merak ettim düşündüğüm kadar basit birşey değilmi yoksa. -
DarkF4Te bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar bu xssi engellemek zor mu ?
htmlspecialchars striptags (php için :P) ve veri tipi kontrolu yapmak yetmiyormu
yani sen ekşi sözlüksün ilginç geldi...
saldırı hakkında detaylı bilgisi olan varmı açıklasa merak ettim düşündüğüm kadar basit birşey değilmi yoksa.
-----------------------------milyon dolar dönen sözlük. microsoft'tan kendi isteğiyle ayrılan sahip.
o kadar kolay değildir bence.
