İnsanlardan Soğumak ?
-
Keşke benim de böyle dertlerim olsa.
-
bychaos bunu yazdı:
-----------------------------
Son zamanlarda yaptiklarıma bakıyorumda artık hiç bir şeyden eskisi kadar zewk alamıyorum alışkanlıklarım sınırlandı son 5 6 aydır tahribatdan başka hiç bir yere takılmıyorum ara sıra kpss çalışmak dışında
milletin söylediği yalanlar daha çok aklımda kaliyor gün geçtikçe herkezin bana yaptikları yanlışları hatirliyorum kin ve küskünlük başlıyor ne işime adam gibi bakabiliyorum ki 12 gün içinde işden ayrilcam ne de hayatımı adam gibi yolluna sokabiliyorum intihar etmek gibi bi düşüncem yok daha önce başaramadm cünkü daha öncesinde cok daha zor durumdaydm o durumdan kurtuldum ben neymişim neleri atlatabiliyomuşum dedim ama atlamadım sanırım
Yapilan yanlışlar hala aklımda çıkartamıyorm ve bi an sadece bi an için olsun suratlarına haykırmak istiyorum çevremdeki insaların ya yanlışları gözüme çok batıyor yada bende bi sorun var güvendigim ve güvenecegim hiç kimse kalmadı sildim hayatımdan çoğu kişiyi sanırım tek kaldm eskiden yalanda yanlışda olsa bi çok arkadaşm vardi şimdi ne aradigim ne ariycam kimsem yok daha öncesinde bu durumdan kurtulmuştm ama bi çok şey yaşadıkdan sonra şimdi nasil çıkıcam bu durum içinden onu bilmiyorum?
bi kaç satırla anlatmaya çalıştm durumumu bunları niye yazdım nasil bi cewap alicam bilmiyorum ama bildigim bi tek şey var oda insanın kendinden başka dostu yok.
-----------------------------buyuyoruz hocam ... rahat ol.
buyudukce daha cok seyin farkina varacaksin. herseye farkli gozlerle bakacaktin. 2 yalan soze kanmayacaksin. milletin yalanlari seni yaralayacak. alisacaksin. rahat ol. buyudukce gozler aciliyor. gercekleri goruyoruz. ben artik alistim. way amk sende mi ? way amk buda mi yalan ? cok soylersin bu sozleri
-
Bir arkadaşım büyümek budur demiş haklı..Şöyle bir düşün bu senle alakalı bir sorun değil herkes senin gibi düşündüğünü yazmış farkındasın demi. Olay aslında 7 yaşından beri bir hayat yaşıyorsun OKul çevresinde dönen arkadaşlıklar okul sonrasında yine aynı arkadaşlarla geçiyor .okul yıllarında arkadaş bulmak sosyalleşmek gibi derdin olmuyor çünkü kendi kendine oluyor.Okul bittiğinde ki ben hala yalnız olduğumu düşünüyorum yavaş yavaş tanıdığın herkes senden uzaklaşıyor yanlışlar yaptığını sana yanlış yapıldığını düşünüyorsun.herkes kendii yoluna gidiyor ve sen yalnız olduğunu düşünmeye başlıyorsun.Bunun psikolik bir tarafaı var mı bilmiyorum.Bazen bende öle düşünüyorum.Bu bunca yıllık alışkanlığın birden değişmesi yüzünden olduğunu düşünüyorum .Diğer adıyla büyümek...
Çok kötü atıyorum ama olsun bir yerden vurduğumu sanıyorum :D:D:D:D
-
herşeye daha sıkı tutunup yeni hayatı kovalama eğilimi kazandırıyor .en azından bende öyle oldu
