folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnsanları Yiyen Uzaylılarla Karşılaşsak Ne Olur ?



İnsanları Yiyen Uzaylılarla Karşılaşsak Ne Olur ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    Eşşek eti yedirirdik zaten piyasada bir sürü at, eşşek eti var


    www.websiteler.net
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    albertinajeffley
    albertinajeffley's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2013
    Dişi

    yesinlerde kurtulayım


    azcık o guzel beynınızı kullansanız hıc fena olmazdı hanı..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Bi seni verirdim, bi de inek. Zaten lezzet farkından başkasını vermeye gerek kalmazdı.

    Böyle saçmasalak soru soran biri de yenmiş olurdu.


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek
    albertinajeffley bunu yazdı

    yesinlerde kurtulayım

    A:DASD: haha 

    Uzaylı gelmiş gelmemiş umrunda değil kimsenin. Türkiye'den gelecek ayın faturalarını düşünerek kendini yiyip bitiren bir çok gönüllü çıkardı. Böylece sorun falan kalmazdı bence.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Bizde onlari yiyelim.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    taksime kalabalık çıkamazlar. biber gazını yerler valla


    Bittik biz bittik
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    albertinajeffley
    albertinajeffley's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2013
    Dişi

    tek derdımız onlardı.yeseler nolacak su cektıgımz skntılardan kurtuluruz


    azcık o guzel beynınızı kullansanız hıc fena olmazdı hanı..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    çok iyi olurdu. 


    BİH
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TOMBLACK
    TOMBLACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2014
    Erkek

    gelsinler ayarlarız bişeyler

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karabuyucu
    karabuyucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2012
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı

    Bi seni verirdim, bi de inek. Zaten lezzet farkından başkasını vermeye gerek kalmazdı.

    Böyle saçmasalak soru soran biri de yenmiş olurdu.

    Her yerde senin gibi bir zeka gerisi çıkmazsa olmaz zaten. Birader soru ciddi şekilde mi sorulmuş ? Bu başlığın altında cevap veren herkes gerizekalı bir sen akıllısın. Sanki amk ciddi ciddi Taksim e uzaylı ordusu inecek ve bize bir kaç milyon insan verin ve karnımızı doyurup gidelim diyecek. Burda maksat muhabbet ve eğlence. Kimden ne gibi yaratıcı komik fikirler çıkacak onu görmek.


    "Biz her insanın kaderini; kendi çabasına bağlı kıldık." "Büyük insanlar ateşle işlenirler. O ateşi yakmaksa küçük insanlar için şereftir...Bedeli ne olursa olsun..."
Toplam Hit: 2657 Toplam Mesaj: 48
insan yemek uzaylı