İnt Kafelerde Trojan
-
fusion bunu yazdı:
birkaç yolunu biliyorum ama hiç deepfreeze açmadım
[hepsi alıntıdır]
1. yol: bios ayarlarından tarihi 10, 20 yıl öncesine al deepfreeze in şekli yanıp sömeye başlıyo yanı çaşmıyo --- deepfreezen çalışma mantığı tarihe göre olduğundan tarihi geri alınca çalışmıyo
2.yol: shift e basılı tutarak deepfreezein görev çubuğundaki simgesine çift tıkla sana şifre soran bir program çıkacak onun üstünde bi yerde token:xxxx diye yazı çıkacak onu aşağıda linkini verdiğim programa yaz senden yeni şifre isteyecek yeni şifreyi yaz sonra deepfreeze kutucuğunu tekrar aç (shift e basılı tutarak) yeni şifreni yaz ordan admin bölümüne ulaşacaksın
http://rapidshare.de/files/6530277/DFAdmin5.zip.html
deneyen oldu mu çalışıyo mu? -
yaw güzel kardeşim niye işi zora sokuyorsun....zaten cafeye gidince pc nin başındasın...TCP/netstat/telnet/AĞ...bir sürü seçenek ana bilgisayara kadar ulaş....Ne yapmak istersen yap...pc elinin altında zaten...
Toplam Hit: 4911 Toplam Mesaj: 13
