İnt Kafelerde Trojan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    fusion bunu yazdı:



    birkaç yolunu biliyorum ama hiç deepfreeze açmadım


    [hepsi alıntıdır]


    1. yol: bios ayarlarından tarihi 10, 20 yıl öncesine al deepfreeze in şekli yanıp sömeye başlıyo yanı çaşmıyo --- deepfreezen çalışma mantığı tarihe göre olduğundan tarihi geri alınca çalışmıyo


    2.yol: shift e basılı tutarak deepfreezein görev çubuğundaki simgesine çift tıkla sana şifre soran bir program çıkacak onun üstünde bi yerde token:xxxx diye yazı çıkacak onu aşağıda linkini verdiğim programa yaz senden yeni şifre isteyecek yeni şifreyi yaz sonra deepfreeze kutucuğunu tekrar aç (shift e basılı tutarak) yeni şifreni yaz ordan admin bölümüne ulaşacaksın


    http://rapidshare.de/files/6530277/DFAdmin5.zip.html




    deneyen oldu mu çalışıyo mu?

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    yaw güzel kardeşim niye işi zora sokuyorsun....zaten cafeye gidince pc nin başındasın...TCP/netstat/telnet/AĞ...bir sürü seçenek ana bilgisayara kadar ulaş....Ne yapmak istersen yap...pc  elinin altında zaten...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 4911 Toplam Mesaj: 13