İnternet Aboneliği Hk

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhorror
    blackhorror's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2020
    Erkek

    hocalar selam yaklaşık 4 5 senedir tt altyapılı d smart net abonesiyiz 
    19.03.26 tarihinde taahhüt bitiyor şuan 525 ödüyorum yeni teklif 610 tl
    fakat firma çok sorunlu ilgisiz alakasız ve nette sürekli problemler yaşıyorum
    lavuklar ilk kurulumda bina dışındaki kutudan balkona kadar turuncu beyaz ile gelip tam güneşin gördüğü kısımda cat6 ile ek yaptılar ve o ek yeri güneşin altında kala kala erimeye kurumaya devam etti kendim tekrar cat 6 çektim bir daha uğraş ve para kaybı 
    her neyse artık bu firma 300 lira dese bile devam etmek istemiyorum bağlantı sorunları devam ediyor çünkü 
    türknet'e geçmek mantıklı mı yoksa farklı bir firma öneriniz var mı?
    karşı kaldırımda fiber var 7 8 ay önce döşendi bizim tarafta hala vdsl 


    salla gitsin ölecez zaten :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cache
    cache's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2014
    Erkek

    comnet


    En iyisi olmadan önce, her zaman en kötüsü olmaz mı ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uruAdania
    uruAdania's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2025
    Erkek

    KabloNET mantıksız olur mu? Bence fena fikir değil.


    Hayatınızdaki en önemli iki gün; doğduğunuz gün ve nedenini öğrendiğiniz gündür.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelayvaz
    Kelayvaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2023
    Erkek

    Türknet millenicom netspeed gibi firmalarda çok fazla sorun yaşamazsın

    Dmart 2009damıydı nyedi o zaman kullandım 1-2 yıl o da enteresan bir firma ttnet iptal ettiğimin ertesi günü kokumu almış gibi siz abonelik iptal etmişsiniz hadi bize gelin dedi

    Ttnetin 45 tlye verdiği sınırsız 1mbs interneti 25tlye verdilerdi

    Aydın doğanı sevmediğimden bir daha merhaba demedim onlara

    Daha ucuz dersen atlantis ve fiznete bakabilirsin


    下面的注释包含自解压脚本命令 | Suskunluk yasasi..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    as. hocam altyapı olarak hepsi türk telekom'un altyapısını kullanmıyor mu? ben digiturkün hem internet hemde galatasaray'ımızın maçları ve avrupa maçlarında trtspor trt1 falan yaynı durduruyor galiba bende hiç öyle şeyler olmuyor. internet+maçlar=710 lira ödüyorum. 


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Millenicom

    Turk.Net

    TTNET

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eyuperol
    eyuperol's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2011
    Erkek

    4-5 senedir internetkutusu 'ndan biri fiber diğeri adsl kullanıyorum. arada sorunlar oluyor ama günlerce çözülmemezlik yapmıyor hemen ttnet ekipleri gelip bakıyor. adsl nin bağlı olduğu ev biraz kenarda olduğu için hız düşük ama zaten kullananlar annem babam olduğu için  bir kaç kez ttnet il merkezine dilekçe verdim yapmadılar bende çok irdelemedim. fiberde hız 35mb bunda da sorunum yok.


    İnsanları ( küçük-büyük, yaşlı-genç, tanıdık-tanımadık, eşdost-sevgili vs vs ) sevin, saygınızı gösterin ama kesinlikle insanlara acımayın. Çünkü acıdığınız anda acınacak duruma düşüyorsunuz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    eyuperol bunu yazdı

    4-5 senedir internetkutusu 'ndan biri fiber diğeri adsl kullanıyorum. arada sorunlar oluyor ama günlerce çözülmemezlik yapmıyor hemen ttnet ekipleri gelip bakıyor. adsl nin bağlı olduğu ev biraz kenarda olduğu için hız düşük ama zaten kullananlar annem babam olduğu için  bir kaç kez ttnet il merkezine dilekçe verdim yapmadılar bende çok irdelemedim. fiberde hız 35mb bunda da sorunum yok.

    Memnun musun internetkutusundan?

    Peki, lokasyonun neresi kardom


    Kurtlar tasma takmaz....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    Kendi altyapısı varsa kablonet, yoksa zaten ne alırsan al türk telekom altyapısı olacak. En ucuz hangisiyse onu al geç hocam. Ben 3-4 ayda bir turknet netspeed arası geçiyorum, yeni müşterilere 400 liradan veriyorlar, o şekilde devam ediyorum. Netspeed için indirim kodu istersen de verebilirim.


    goo.gl/qBNZmW
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caglar99
    caglar99's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2005
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Kendi altyapısı varsa kablonet, yoksa zaten ne alırsan al türk telekom altyapısı olacak. En ucuz hangisiyse onu al geç hocam. Ben 3-4 ayda bir turknet netspeed arası geçiyorum, yeni müşterilere 400 liradan veriyorlar, o şekilde devam ediyorum. Netspeed için indirim kodu istersen de verebilirim.

    netspeed kodu alabilirim.


    Caglar.Boss
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    caglar99 bunu yazdı
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    Kendi altyapısı varsa kablonet, yoksa zaten ne alırsan al türk telekom altyapısı olacak. En ucuz hangisiyse onu al geç hocam. Ben 3-4 ayda bir turknet netspeed arası geçiyorum, yeni müşterilere 400 liradan veriyorlar, o şekilde devam ediyorum. Netspeed için indirim kodu istersen de verebilirim.

    netspeed kodu alabilirim.

    HHABR7


    goo.gl/qBNZmW
Toplam Hit: 1357 Toplam Mesaj: 17
abonelik rezil smart yeni net