folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Internet Explorer 7 Beta 3 Karşınızda...



Internet Explorer 7 Beta 3 Karşınızda...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    keshkesh
    keshkesh's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    exe dosyasınıo indirdikten sonra sağ tıkla ve içindekileri bi klasöre çıkart daha sonra önceki mesajda vwermiş olduğum iecustom.rar dosyasından çıkan dll yi update klasöründeki ile değiştir. regedit i aç
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\conrol\NLS\Language ---default ve InstallLanguage 0409 (041F orjinali) olarak kaydet.

    update\update.exe i çalıştır ileri ileri kurulum bitince registry deki aptığın değişiklikleri geri al

    ...:::It Is BeGiNNiNG oF ThE eNd:::...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaanabak
    kaanabak's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    ben 1 haftadır kullnıyorum .... en güzel yeri, her siteyi açılırken zararlı içerik olup olmadığını inceliyor olması ve başlat çubuğundaki bi yığın İE penceresini tek çatı altında topluyor, çok hoş bi tasarımı var. tek zorluğu REFRESH ve STOP biraz uzakta kalmış bence..

    "Less is More"
Toplam Hit: 1958 Toplam Mesaj: 13