Internet Explorer 7 Beta 3 Karşınızda...
-
exe dosyasınıo indirdikten sonra sağ tıkla ve içindekileri bi klasöre çıkart daha sonra önceki mesajda vwermiş olduğum iecustom.rar dosyasından çıkan dll yi update klasöründeki ile değiştir. regedit i aç
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\conrol\NLS\Language ---default ve InstallLanguage 0409 (041F orjinali) olarak kaydet.
update\update.exe i çalıştır ileri ileri kurulum bitince registry deki aptığın değişiklikleri geri al -
ben 1 haftadır kullnıyorum .... en güzel yeri, her siteyi açılırken zararlı içerik olup olmadığını inceliyor olması ve başlat çubuğundaki bi yığın İE penceresini tek çatı altında topluyor, çok hoş bi tasarımı var. tek zorluğu REFRESH ve STOP biraz uzakta kalmış bence..
Toplam Hit: 1958 Toplam Mesaj: 13
