folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnternet Explorermı Yoksa Firefoxmu?



İnternet Explorermı Yoksa Firefoxmu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    Mozilla daha güvenli mal mal şeyler yüklemez ama daha oturmadı bi çok noktada sakatlık yapıyor.
    Internet exploler daha klas oturmuş ama mal mal güvenlik açıkları var crack indireceksin pc spy doluyor.


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    opera mal mal şeylermi yüklüyor antikky ? hiç sanmıyorum.. 1 kere dahi spyware, worm bulaşmış değil bilgisayarıma, crack, adult sitelerine sorunsuzca giriyorum. herkese tavsiye ederim. şöyle bir şey var opera 9 beta sürümü cıktı stable değil onu indiriip hata verirse küfür etmeyin sonra operayı kötülemeyin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vampire
    vampire's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2003
    Erkek

    doguhan bunu yazdı:



    Microsoft FireFox'u satın alana kadar I.E.



    o biraz zor :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Browserinizin zengin metin desteği yok.Gelişmiş yazı özellikleri için IE4 yada üstünü kullanınız.

    Böyle olsada opera rulz :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Tek Kelime = Opera

    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    hepsi yalan en iisi opera!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    opera ;)

    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmenac
    xmenac's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Şubat/2005
    Erkek
    hâlâ netscape kullanıyorum nostaljiyi seviyoz :) ama firefox u aşırı destekliyosunuz gibime geliyo ff a verilen bu destek operaya veya eskiden netscape verilseydi ortada ie diye bişey kalmazdı netscape ve ff bazı sitelerde sorun yarattı için ie yide kullanmıyo değilim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    opera kullanmadım ama coq duydum namını ;) firefox ie'den daa hızlı ve güvenlk acısından da bi kaç adım önce gibi gelio ama ie'nin karizması var amk =) yane...

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:



    internet explorermı yoksa firefoxmu?


    Neden operta yokki ne firefox adam akıllı ne opera.


    2 browser sevdim biri opera diğeri slim browser..




    bende operacıyım ama zumsuk slim browser dedi diye şu an onu da indiriyorum ...

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
Toplam Hit: 2635 Toplam Mesaj: 29