Internet Hızm Niye Yavaş
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
Bn 300 ile çekiyom die şikayet ediodum beterin beteri varmış
-----------------------------
sana gıpta ettim şindik... -
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
drexler bunu yazdı:
-----------------------------
8 MBit netım var download hızım 400 kb idmanla hem de bu normal mi sizce xD ttnet e kafam girsin (:
-----------------------------Süreki hızın mı bu hocam senin :W 6 mbps'ye düşürmüş olabilirlerde ..+ indirme sitelerinin bağlantı hızıda rol oynar ..
benim tam 1.033 mb/sn ile çekiyor 8 mbps
-----------------------------o düşürene sallıyım ne diye düşürüyor (: eskıden 4 5 ay önce ben de 1 mb ıle download yapıyordum. şimdi 400 barajını geçemıyor. rapidshare premıum hesap kullansam dahı değişme yok. sitelerle alakalı değil ttnet yapmış gene bi şeler de ne acaba (:
-
Bende smile kullanıyorum 8mb'e kadar.Günde elli defa kesinti oluyor.
1mb sınırsızdan geçtik bu tarifeye Tamam ayın 21'ine kadar hız pek düşmüyor en düşük 300le çekiyoruz
Ama sürekli kopuyor sıkıldım artık kesintilerden tam video açıcam pıt gitti tam foruma giriyorum pıt gitti pıt geldi s2cem amk
