İnternet Kirliliği
-
Anlamıyorm, anlayamıyorum askere gitmeden önce forum siteleri vardı hala var bi dönem biter bir dönem başilar bazıları kalıcıdır bazıları projedir bazıları yerinde durmaz oynak gibi değişir durur şimdiyse o kadar çok internet sitesi varki bloglarında popülerliğiyle "vay amk" dedirtirler üstüne üstlük bi dosya arayıp bulmak hiç bu kadar zahmet li olmazdı download linkleri çalışırdı adam gibi millet paylaşımcıydı bulup çıkartmanıza gerek yok gözünüze sokarlardı şimdi araki bulasın bi dosya arıyorum arkadaş ya link kırık ya key çalışmaz ya bi bok olur bilgi desen sürekli yeniilenebilir kaynak gibi amk her yerden yağıyor bu seferde şaftın kayıyo makinanın başında vay sikicem ama hea durumları çıkıo ortaya yeter lan desen önüne geçilmez sürekli takıldığın yerler bazen zevk vermmez artık yolcusundur beli deli oldum valla :S bu nedir yaw...
-
dosya ve program olayını geçdim dökümanlarda dahada beter bir tane döküman var 100 tane sitede aynı döküman o dökümanda bok gibi aq
-
Bloglar otlar boklar sayesinde bu iş dahada zor olacak hocam..
2 3 senede bu hale geldiyse var sen 10 20 yıl sonrasını düşün tam bir çöplük olarak..
-
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------dosya ve program olayını geçdim dökümanlarda dahada beter bir tane döküman var 100 tane sitede aynı döküman o dökümanda bok gibi aq
-----------------------------aynen yavs..heryer aynı..
downloadlara gelincede..hocam artık heryer silior yasadısı crack durumu varsa.filmler bile siliniyor yasak cunku..film bile izlerken cile cekioruz bazen..en saglamı su anda torrent.
bu kirlilikten kurtulmanın tek yolu ingilizce hocam.ingilizce bişi arattıgın zaman zibil gibi döküman buluyorsun ve hepsi birbirinden farklı güzel dökümanlar..tabi ingilizce yoksa işin zor.acarsın bi sitei digerinide hepsi aynı yazıyı kopyala yapıstır yapmıstır..
-
hocam birazda suçu kendimizde arayalım ( web geliştirici olarak) bir çok script yazılıyor çiziliyor bedava veya ücretiyle satılıyor joomla ( biraz daha saygım olsada)
bedava sitem blogger gibi yerler yüzünden tamamen iş coderlardan çıktı onun için insanlar 10 kd sie yapıp 1 hafta takılıp sonra bırakıyorlar hiç dokunmuyorlar forumlar yine aynı işsiz güçsüz insanlar öylesine açıyorlar kuruyorlar bir daha girmiyorlar site kendi çarkında dönüyor
bence 1 0yıl sonra ne google kalır ne yandex adam akıllı arama motorlarına yenielri eklenir ve hepsi yüksek forum sieleri dışındaki yerlere hiç bakmazlar (shiftdelete.net gibi yüksek) sonra sitenin içeriğini kontorl eder link kırık uyarısı verir falan yani düzelir bunalr
-
evet var öyle bir sorun. dosya bulmak bir dert, döküman bulmak bir dert.
döküman için ingilizce arıyorum türkçe dökümanlar işkence belirtmişler zaten, bi dökümanı 30 site kopyalıyor o dökümanda işe yaramaz.
indirme içinde torrent var bir tek. torrent olayına da darbe vurmaya çalışıyorlar, torrentde giderse bir şey indiremeyecek gibiyim. torrent dışında başka yerlerden indirmelerim acayip derecede azaldı.
-
aklıma bu geldi nedense. :)
-
adam dogru soluyor.Sayfada 8 tane download linki oluyor 7 si reklam 1 taneside calisiyorsa calisiyor.Bide son zamanlarda film sitelerinde yalan paylasimlar turedi.Adam daha film cikmadan indir download vs yaziyor sayfaya giriyorsun film internete dusunce koyucaz yazmislar.Sikayet etmek gerekiyor bunlari.
-
interneti toptan bi resetleseler diycem de o zaman da milyonlarca kişi madur olur :)
-
Arkadaşlar bu işi düzeltebilecek tek şey arama motorlarının politikası.
Google bunun farkında, son 2 algoritma güncellemesi de spam ve özgün içerik olmayan siteleri tamamen arama sonuçlarından dışlamaya yönelik. Ve bu algoritmalar her seferinde daha karmaşık ve çözülmesi zor hale geliyor. Önceki güncellemeler 1-2 gün içerisinde çözülürken son güncellemeler aylarca çözülemedi. Bu dönemde spam ve kopya siteler ne yapacaklarını bilemez halde inanılmaz hit kayıpları yaşadı.
İleride internetin kirliliği inanılmaz artacak fakat insanlar bu kirliliği çoğu zaman görmeyecek.
Fakat ilerisi için internet hiç de iyi bir yer haline gelecek gibi görünmüyor. ACTA vesaire, deep webin hala dokunulamamış özgür ortamı kısıtlanmaya başlayacak...
-
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------aklıma bu geldi nedense. :)
-----------------------------video güzelmiş, torrent candır can.
