folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnternet Sazanı Olmayın...



İnternet Sazanı Olmayın...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------

    nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sadece nette olsa yine amenna a.Q. Günlük gazetelerde bile war yalan dolan haberlar hatırlayanlar bilir Hürriyet'in şu türbanlı görewli elemanın şeyinin rontgenini çekmedi haberlerini adamlar suçlamalar bu yönde falanda yazmadı direk kanıtlanmış,ispat edilmiş gibi yazdı sonra Fatih altaylı mike mike özür diledi hem kamuoyundan hemde o görewlilerden bu sadece aklıma gelen basit bir örnekti hergün karşılaşabileceğiniz bir örnek istiyorsanız;Posta okuyun derim =)

    Adamlar genelde son sayfada böle ufak bi kutuya tamamen hayal güçlerini kullanarak haber yazıyorlar.Peki nerden anlıyorsun ? 1-) Önce o küçük kutucuğun içindeki haberleri okuyun,gerçekten mantık ötesi 2-) Gazeteler bir haber verdiğinde kaynak belirtirler AA,IHB, falan gibi ama o küçük kutucukların hiç birinde oyle bir kaynak bulamazsınız çünkü yazamazlar kötleri yemez aksi ispatlandığı takdirde kamuoyuna yalan yanlış haber vermekten çoook büyük cezalar yerler ama kapatılma söz konusu değildir maalesef :(
    -----------------------------

    snn bilginde yanlış napçaz şimdi, fatih altaylı hürriyette değil bi kere :) sabahta mı ney :) o türban olayıda değil o kadın doktorlar türbanlıymış çocuğun testisinin röntgeni çekmemişler 2 gün bekletmişler erkek çeksin die çocuğun testisi alınmak zorunda kalmış. gerçek olan bu. Tabi yeni şafak, vakit filan okumuyorsan başka :) Dediğim gibi fatih altaylı hürriyeti bırakalı baya oluyor bu haber sırasında da hürriyette değildi sabahtaydı :)


    -----------------------------

    fistanların eve her sabah vakit yeni şafak zaman gazeteleri gelio adam bilior :)


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    Bi ara falan@hotmail eklerse dikkat edin rus hackerlar türklere sava$ açtı vs eklemeyin cart die gelirdi :D $imdi ise bu dua taaa medineden gelio 7 kişiye ula$tır ak$ama babay alcaksın vs vs  :D aq yazan kız/erkek olsun direkt sövüorum istisnasız herkese sövüorum xD

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grey-cells
    grey-cells's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Dişi
    tantraları unatmamak lazım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    memlekette bi ton saftirik var hemen atlıyolar bi nane olcakmiş gibi

    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Fistandantilus bunu yazdı:
    -----------------------------

    nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    Sadece nette olsa yine amenna a.Q. Günlük gazetelerde bile war yalan dolan haberlar hatırlayanlar bilir Hürriyet'in şu türbanlı görewli elemanın şeyinin rontgenini çekmedi haberlerini adamlar suçlamalar bu yönde falanda yazmadı direk kanıtlanmış,ispat edilmiş gibi yazdı sonra Fatih altaylı mike mike özür diledi hem kamuoyundan hemde o görewlilerden bu sadece aklıma gelen basit bir örnekti hergün karşılaşabileceğiniz bir örnek istiyorsanız;Posta okuyun derim =)

    Adamlar genelde son sayfada böle ufak bi kutuya tamamen hayal güçlerini kullanarak haber yazıyorlar.Peki nerden anlıyorsun ? 1-) Önce o küçük kutucuğun içindeki haberleri okuyun,gerçekten mantık ötesi 2-) Gazeteler bir haber verdiğinde kaynak belirtirler AA,IHB, falan gibi ama o küçük kutucukların hiç birinde oyle bir kaynak bulamazsınız çünkü yazamazlar kötleri yemez aksi ispatlandığı takdirde kamuoyuna yalan yanlış haber vermekten çoook büyük cezalar yerler ama kapatılma söz konusu değildir maalesef :(
    -----------------------------

    snn bilginde yanlış napçaz şimdi, fatih altaylı hürriyette değil bi kere :) sabahta mı ney :) o türban olayıda değil o kadın doktorlar türbanlıymış çocuğun testisinin röntgeni çekmemişler 2 gün bekletmişler erkek çeksin die çocuğun testisi alınmak zorunda kalmış. gerçek olan bu. Tabi yeni şafak, vakit filan okumuyorsan başka :) Dediğim gibi fatih altaylı hürriyeti bırakalı baya oluyor bu haber sırasında da hürriyette değildi sabahtaydı :)


    -----------------------------

    As I said; Fatih altaylı özür dilesi hürriyet gazetisinde çıktı bu özür.Fatih altaylı doğan medya grubunun haber koordinatörü mü ne illede hürriyette yazması gerekmiyor yani neylere dayanarak böle iddialar atıyon anlamıyom ne şafak nede vatanda okudum bu haberi sabah hürriyette akşam haberlerde gördüm.Olayı tamamen yanlış biliyon dediğin gibi olsaydı ceza alırlardı müfettişler görewlendirdiler sonuçtan haberin yok galba yada müfettişler yanlış yapmış sen gerçekleri mail geç müfettişlere de suçlular cezasını çeksin madem hoca :D

    Troubles'll come & they'll pass
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chackal
    chackal's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    modası gecti bunların artık yeni bişeyler bulmaları lazım ben gelen mailleri kımseye dagıtmadım kötü bıse olmadı bana... en kıl oldugum olayda en sonunda ciddiye al yazıyoya bılıyo yazanda cıddıye alınmıyacanı alan denyolar bulunur diye işte 

    Yarın bambaska biri olacagım diyosun. Niye bugunden baslamıyosun a.q.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    bende canım sıkıldıkça uyduruyordum bişeyler gönderiyordum millete aradan bi  yarım saat geçiyordu tekrar o mesaj bana geri dönüyordu zuhauhau
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    aaa bi de şey war bugün leyla ile mecnunu ilk birbirini gördüğü gün o da çoq komik geliooo bana =)

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    recobaba
    recobaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Sanırım oto boka her yere üye olmaktan geliyor bunlar başınıza :) Benim yaklaşık 11 senedir (belkide daha fazla) kullandığım e-mail adresime hiç bu şekilde msj gelmedi...


    Batılı ülkelere oranla top, ipne ve homoseksüel sayısı daha az bir milletiz o yüzden biz daha delikanlıyız:)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    grey-cells bunu yazdı:
    -----------------------------
    tantraları unatmamak lazım
    -----------------------------

    o ne be ?


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
Toplam Hit: 3708 Toplam Mesaj: 24