İnternet Sazanı Olmayın...
-
Fistandantilus bunu yazdı:
-----------------------------nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
Sadece nette olsa yine amenna a.Q. Günlük gazetelerde bile war yalan dolan haberlar hatırlayanlar bilir Hürriyet'in şu türbanlı görewli elemanın şeyinin rontgenini çekmedi haberlerini adamlar suçlamalar bu yönde falanda yazmadı direk kanıtlanmış,ispat edilmiş gibi yazdı sonra Fatih altaylı mike mike özür diledi hem kamuoyundan hemde o görewlilerden bu sadece aklıma gelen basit bir örnekti hergün karşılaşabileceğiniz bir örnek istiyorsanız;Posta okuyun derim =)
Adamlar genelde son sayfada böle ufak bi kutuya tamamen hayal güçlerini kullanarak haber yazıyorlar.Peki nerden anlıyorsun ? 1-) Önce o küçük kutucuğun içindeki haberleri okuyun,gerçekten mantık ötesi 2-) Gazeteler bir haber verdiğinde kaynak belirtirler AA,IHB, falan gibi ama o küçük kutucukların hiç birinde oyle bir kaynak bulamazsınız çünkü yazamazlar kötleri yemez aksi ispatlandığı takdirde kamuoyuna yalan yanlış haber vermekten çoook büyük cezalar yerler ama kapatılma söz konusu değildir maalesef :(
-----------------------------snn bilginde yanlış napçaz şimdi, fatih altaylı hürriyette değil bi kere :) sabahta mı ney :) o türban olayıda değil o kadın doktorlar türbanlıymış çocuğun testisinin röntgeni çekmemişler 2 gün bekletmişler erkek çeksin die çocuğun testisi alınmak zorunda kalmış. gerçek olan bu. Tabi yeni şafak, vakit filan okumuyorsan başka :) Dediğim gibi fatih altaylı hürriyeti bırakalı baya oluyor bu haber sırasında da hürriyette değildi sabahtaydı :)
-----------------------------fistanların eve her sabah vakit yeni şafak zaman gazeteleri gelio adam bilior :)
-
Bi ara falan@hotmail eklerse dikkat edin rus hackerlar türklere sava$ açtı vs eklemeyin cart die gelirdi :D $imdi ise bu dua taaa medineden gelio 7 kişiye ula$tır ak$ama babay alcaksın vs vs :D aq yazan kız/erkek olsun direkt sövüorum istisnasız herkese sövüorum xD
-
tantraları unatmamak lazım
-
memlekette bi ton saftirik var hemen atlıyolar bi nane olcakmiş gibi
-
Fistandantilus bunu yazdı:
-----------------------------nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
Sadece nette olsa yine amenna a.Q. Günlük gazetelerde bile war yalan dolan haberlar hatırlayanlar bilir Hürriyet'in şu türbanlı görewli elemanın şeyinin rontgenini çekmedi haberlerini adamlar suçlamalar bu yönde falanda yazmadı direk kanıtlanmış,ispat edilmiş gibi yazdı sonra Fatih altaylı mike mike özür diledi hem kamuoyundan hemde o görewlilerden bu sadece aklıma gelen basit bir örnekti hergün karşılaşabileceğiniz bir örnek istiyorsanız;Posta okuyun derim =)
Adamlar genelde son sayfada böle ufak bi kutuya tamamen hayal güçlerini kullanarak haber yazıyorlar.Peki nerden anlıyorsun ? 1-) Önce o küçük kutucuğun içindeki haberleri okuyun,gerçekten mantık ötesi 2-) Gazeteler bir haber verdiğinde kaynak belirtirler AA,IHB, falan gibi ama o küçük kutucukların hiç birinde oyle bir kaynak bulamazsınız çünkü yazamazlar kötleri yemez aksi ispatlandığı takdirde kamuoyuna yalan yanlış haber vermekten çoook büyük cezalar yerler ama kapatılma söz konusu değildir maalesef :(
-----------------------------snn bilginde yanlış napçaz şimdi, fatih altaylı hürriyette değil bi kere :) sabahta mı ney :) o türban olayıda değil o kadın doktorlar türbanlıymış çocuğun testisinin röntgeni çekmemişler 2 gün bekletmişler erkek çeksin die çocuğun testisi alınmak zorunda kalmış. gerçek olan bu. Tabi yeni şafak, vakit filan okumuyorsan başka :) Dediğim gibi fatih altaylı hürriyeti bırakalı baya oluyor bu haber sırasında da hürriyette değildi sabahtaydı :)
-----------------------------
As I said; Fatih altaylı özür dilesi hürriyet gazetisinde çıktı bu özür.Fatih altaylı doğan medya grubunun haber koordinatörü mü ne illede hürriyette yazması gerekmiyor yani neylere dayanarak böle iddialar atıyon anlamıyom ne şafak nede vatanda okudum bu haberi sabah hürriyette akşam haberlerde gördüm.Olayı tamamen yanlış biliyon dediğin gibi olsaydı ceza alırlardı müfettişler görewlendirdiler sonuçtan haberin yok galba yada müfettişler yanlış yapmış sen gerçekleri mail geç müfettişlere de suçlular cezasını çeksin madem hoca :D -
modası gecti bunların artık yeni bişeyler bulmaları lazım ben gelen mailleri kımseye dagıtmadım kötü bıse olmadı bana... en kıl oldugum olayda en sonunda ciddiye al yazıyoya bılıyo yazanda cıddıye alınmıyacanı alan denyolar bulunur diye işte
-
bende canım sıkıldıkça uyduruyordum bişeyler gönderiyordum millete aradan bi yarım saat geçiyordu tekrar o mesaj bana geri dönüyordu zuhauhau
-
aaa bi de şey war bugün leyla ile mecnunu ilk birbirini gördüğü gün o da çoq komik geliooo bana =)
-
Sanırım oto boka her yere üye olmaktan geliyor bunlar başınıza :) Benim yaklaşık 11 senedir (belkide daha fazla) kullandığım e-mail adresime hiç bu şekilde msj gelmedi...
-
grey-cells bunu yazdı:
-----------------------------
tantraları unatmamak lazım
-----------------------------o ne be ?
