folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder İnternetimle İlgili Komplo Teorileri



İnternetimle İlgili Komplo Teorileri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    ya 1 hafta oldu nerdeyse net beni delirtecek 4mbit sözde 225den çıkmıyor yukarı flashget kulanıyordum

    sabaha idm denedim oda aynı

    not: idm harbiden hızlıymış artık rulzz :)

    neyse sorunu bi türlü anlayamadım herhangi bi anti yok pc'de hani güncelleştirme yapıor sömürüyor diyeyim

    yada kurulu ek bi program yok format atayım belki virüstür diyecem ama neti sömüren virüs duymadım

    şimdi aklımda 3 teori var onlardan biri olabilir

    1- modem komsuda o limit koymus olabilir mi eğer öyleyse nasıl anlarız

    2- pc'de herhangi bişi sömürüyorsa nasıl anlarız ?

    3- bu komsu gizliden 2mbit'e mi düşürdü eğer öyleyse bunu nasıl anlarız ?

     

    komsuyu uyuz etmeden örenirsek iyi olur yoksa ayıp olur gidip sen mi yaptın işte gizliden düşürdün mü demek

    10yıllık arkdaşız 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek
    10 yıllık arkadasının senin arkandan iş cevireceğini sanmıyorum. kablolarında bi sorun vardır. bağlantı noktalarını kontrol ettin mi?  bendede öyle olmustu aradım tt yi. adamlar gelkdi kabloları düzeltti. ve sorun bitti.

    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    beter ol

    rapid hevesimi kırıp duruyon :D:D

    git sor amk ne uğraşıyosun yaa

    benim nette bi problem var sendede varmı de 


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek
    ey dsl kullan pcden veri akışı için, git komşuna da de böyle böyle acaba bilmeden böyle böyle yapmış olabilirmisin falan diye konuş işte...

    Im Boned, All Boned.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    begendik bunu yazdı:
    -----------------------------
    10 yıllık arkadasının senin arkandan iş cevireceğini sanmıyorum. kablolarında bi sorun vardır. bağlantı noktalarını kontrol ettin mi?  bendede öyle olmustu aradım tt yi. adamlar gelkdi kabloları düzeltti. ve sorun bitti.
    -----------------------------

    kablolar değişti komple zaten 15dk bir kopuyordu o sorun gitti bu limit olayı başıma dert oldu ben ki rapidde limit bırakmazdım

    artık konu açıp dağıtıyorum :)

    akşam gidip soracam ama utanıyorum ya zaten evde 3 kız var çekiniyom bu yaşta kapıya gitmeye kardeşimde burda deil göndereyim

    bakalım bi yöntem çıkmaz ise gidip sorarım 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    15 gündür benim net boktan. Kime sorsamda öyle. Arada bir normale dönüyor ama günün çoğunluğunda boktan :S
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Söylediğine göre hattı tek başına kullanmıyorsun. Komşu dosya çekiyor, nette dolanıyor olamaz mı? Komşuya gidip "dosya indirirken 225'i geçemiyorum sen de birşey indiriyor musun? İndirmiyorsan telekomu arayalım bu kadar yavaş olmaması" lazım falan dersen ayıp olmaz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geberlan
    geberlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2009
    Erkek

    ya şimdi başkan 1 i geç 2 yide geç olamaz bencem :G 3. şık olabilir git konuş bence :D belki ordan bi problem vardır _Ğ


    vueeey ula hava patliiy ula gök delinuiii
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------
    Söylediğine göre hattı tek başına kullanmıyorsun. Komşu dosya çekiyor, nette dolanıyor olamaz mı? Komşuya gidip "dosya indirirken 225'i geçemiyorum sen de birşey indiriyor musun? İndirmiyorsan telekomu arayalım bu kadar yavaş olmaması" lazım falan dersen ayıp olmaz.
    -----------------------------

    yaklaşık 7aydır ortak kullanıyoruz onlar download yapmasını bilmez fazla

    yapsa bile 1-2 parttır ama 1 haftadır full böyle  


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    komsun bişe indiriosa otomatik olarak yarılanır zaten.. onun bişe indirmediği ve nete hiç dokunmadıgı an dene .. tam çekiosa sorun yok
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------
    Söylediğine göre hattı tek başına kullanmıyorsun. Komşu dosya çekiyor, nette dolanıyor olamaz mı? Komşuya gidip "dosya indirirken 225'i geçemiyorum sen de birşey indiriyor musun? İndirmiyorsan telekomu arayalım bu kadar yavaş olmaması" lazım falan dersen ayıp olmaz.
    -----------------------------

    yaklaşık 7aydır ortak kullanıyoruz onlar download yapmasını bilmez fazla

    yapsa bile 1-2 parttır ama 1 haftadır full böyle  


    -----------------------------

    Komuşuna down. bilen misafir gelmiş demek ki :d


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
Toplam Hit: 2773 Toplam Mesaj: 20