İnternetimle İlgili Komplo Teorileri
-
ya 1 hafta oldu nerdeyse net beni delirtecek 4mbit sözde 225den çıkmıyor yukarı flashget kulanıyordum
sabaha idm denedim oda aynı
not: idm harbiden hızlıymış artık rulzz :)
neyse sorunu bi türlü anlayamadım herhangi bi anti yok pc'de hani güncelleştirme yapıor sömürüyor diyeyim
yada kurulu ek bi program yok format atayım belki virüstür diyecem ama neti sömüren virüs duymadım
şimdi aklımda 3 teori var onlardan biri olabilir
1- modem komsuda o limit koymus olabilir mi eğer öyleyse nasıl anlarız
2- pc'de herhangi bişi sömürüyorsa nasıl anlarız ?
3- bu komsu gizliden 2mbit'e mi düşürdü eğer öyleyse bunu nasıl anlarız ?
komsuyu uyuz etmeden örenirsek iyi olur yoksa ayıp olur gidip sen mi yaptın işte gizliden düşürdün mü demek
10yıllık arkdaşız
-
10 yıllık arkadasının senin arkandan iş cevireceğini sanmıyorum. kablolarında bi sorun vardır. bağlantı noktalarını kontrol ettin mi? bendede öyle olmustu aradım tt yi. adamlar gelkdi kabloları düzeltti. ve sorun bitti.
-
beter ol
rapid hevesimi kırıp duruyon :D:D
git sor amk ne uğraşıyosun yaa
benim nette bi problem var sendede varmı de
-
ey dsl kullan pcden veri akışı için, git komşuna da de böyle böyle acaba bilmeden böyle böyle yapmış olabilirmisin falan diye konuş işte...
-
begendik bunu yazdı:
-----------------------------
10 yıllık arkadasının senin arkandan iş cevireceğini sanmıyorum. kablolarında bi sorun vardır. bağlantı noktalarını kontrol ettin mi? bendede öyle olmustu aradım tt yi. adamlar gelkdi kabloları düzeltti. ve sorun bitti.
-----------------------------kablolar değişti komple zaten 15dk bir kopuyordu o sorun gitti bu limit olayı başıma dert oldu ben ki rapidde limit bırakmazdım
artık konu açıp dağıtıyorum :)
akşam gidip soracam ama utanıyorum ya zaten evde 3 kız var çekiniyom bu yaşta kapıya gitmeye kardeşimde burda deil göndereyim
bakalım bi yöntem çıkmaz ise gidip sorarım
-
15 gündür benim net boktan. Kime sorsamda öyle. Arada bir normale dönüyor ama günün çoğunluğunda boktan :S
-
Söylediğine göre hattı tek başına kullanmıyorsun. Komşu dosya çekiyor, nette dolanıyor olamaz mı? Komşuya gidip "dosya indirirken 225'i geçemiyorum sen de birşey indiriyor musun? İndirmiyorsan telekomu arayalım bu kadar yavaş olmaması" lazım falan dersen ayıp olmaz.
-
ya şimdi başkan 1 i geç 2 yide geç olamaz bencem :G 3. şık olabilir git konuş bence :D belki ordan bi problem vardır _Ğ
-
DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------
Söylediğine göre hattı tek başına kullanmıyorsun. Komşu dosya çekiyor, nette dolanıyor olamaz mı? Komşuya gidip "dosya indirirken 225'i geçemiyorum sen de birşey indiriyor musun? İndirmiyorsan telekomu arayalım bu kadar yavaş olmaması" lazım falan dersen ayıp olmaz.
-----------------------------yaklaşık 7aydır ortak kullanıyoruz onlar download yapmasını bilmez fazla
yapsa bile 1-2 parttır ama 1 haftadır full böyle
-
komsun bişe indiriosa otomatik olarak yarılanır zaten.. onun bişe indirmediği ve nete hiç dokunmadıgı an dene .. tam çekiosa sorun yok
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------DarkSkull bunu yazdı:
-----------------------------
Söylediğine göre hattı tek başına kullanmıyorsun. Komşu dosya çekiyor, nette dolanıyor olamaz mı? Komşuya gidip "dosya indirirken 225'i geçemiyorum sen de birşey indiriyor musun? İndirmiyorsan telekomu arayalım bu kadar yavaş olmaması" lazım falan dersen ayıp olmaz.
-----------------------------yaklaşık 7aydır ortak kullanıyoruz onlar download yapmasını bilmez fazla
yapsa bile 1-2 parttır ama 1 haftadır full böyle
-----------------------------Komuşuna down. bilen misafir gelmiş demek ki :d
