folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder İnternette Gönlünüzce Kullanabileceğiniz 1 GB Masaüstünüz Olsun Hemde Ücretsiz



İnternette Gönlünüzce Kullanabileceğiniz 1 GB Masaüstünüz Olsun Hemde Ücretsiz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek

    arkadaşlar az once keşfettim valla bundan once keşfedenler varsa yadırgamasın

     

    www.desktoptwo.com adresine gidin bir account alın sonra giriş yapın önünüze windows desktop gibi bir zımbırtı gelicek içinde ıvır zıvır şeyler mevcut mp3 playeri var image viewer pdf zımbırtısı openoffice aynı masa üstünde çalışır gibi en güzel özelliklerden biride internetteki bir dosyayı upload edebiliyorsunuz harddrive bölümüne  

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    eyeOs un üstüne tanımam , fıstık gibi

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    ama o bildiğim kadarıyla free alan tanımıyor kendi hostun varsa kullanırsın ee hostu olmayan ne yapıcak ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek

    Sanal bilgisayar + ftp + 3gb.

    http://g.ho.st/

    işine yararsa


    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    buda güzelmiş ya eywallah bakalım kendisi internetten dosya upload etcekmi kendine
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    braveheart
    braveheart's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    ftp ne atacaksın. Gayet güzel bunu kullanıyorum bende

    İdeal zamanı beklemeyin, çünkü asla gelmeyecek.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XmV
    XmV's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2007
    Erkek
    dostum ben dünyayı geziyorum e haliyle usb diskten daha komplike bir durum
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    denemek lazım kalite bakımından nasıl acaba

    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    bunların internete bağlanılanları varmı:D  olabilirmi mümkünmü böyle bir şey

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    valla ben güveneme bu sitelere, paşa paşa 2 tane 3 tane 60 gb lık HDD var elimde onları kullanıyorum dosya deposu olaraktan :) 3 ünüde int. kafeden çaldım :) haketti ama. a.q un çocuğu bana 50 ytl soktu, lan borcumu ödediğim halde gitmiş babız üzerine böle böle borcu var 1 yıldır vermiyor oda çıkarmış vermiş parayo evde bana sölemedik lazf bırakmadı.. 50 ytl için beni rezil ettin falan filan. (cafe 2 katlı aşağıdaki kata kimse takılmaz pek, hafta sonralırı orada müşteri olur oda askerler onun haricinde makinalar kapalıdır mahallenin gençleri orda oturup sohbet eder sigaralarını içer. bende sabah erkenden gidip orda 3 HDDD söktüm bi ark. attım sırt çantama çıktım) bidaha uğramadım ztai evde takılıyorum artık :)

    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    braveheart bunu yazdı:
    -----------------------------
    ftp ne atacaksın. Gayet güzel bunu kullanıyorum bende
    -----------------------------

     bu güzelde sadece orada kulanabiliyorsun bunu üye olup böyle kendi hostuna yükleyebileceğin ve sanki remote desktopla bağlanmış gibi kendi hostunu yönetebileceğin bir program yokmu browseri olan


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 4143 Toplam Mesaj: 18