folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder İnternetten Beyaz Eşya Almak Güvenli Mi?



İnternetten Beyaz Eşya Almak Güvenli Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Gençler buzdolabım bozulduğu için bakınıyorum..

    motoru yanmış diye tahmin ediyorum. gerçi tamircisi de 

    sormadım ama.. 

    İnternete N11 gibi yerlerde biraz daha ucuz olur tahmin 

    ediyorum.. İnterneten beyaz eşya buzdolabı alımı

    güvenli olur mu? Düşünceleriniz tecrübelerinize ihtiyacım var..

    Şimdiden teşekkürler..


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Aldım daha önce 


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    evin %90'ını amazon ve hb'den dizdim.

    en çok dikkat ettiğim şey satıcıydı. hb'den bir tek hb'nin kendisinin sattığı ürünleri aldım.

    hatta ben aldıktan sonra fiyatı düştü ticket açıp hediye çeki tanımlattım o çeklerle ütüde bedavaya geldi :D (3.5k olmuş bi ütü abv)

    yorumları okuyup doğru ürünü bulduğunda bence tr'de hala alınabilir internetten :D


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wort
    Wort's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2015
    Erkek

    Hepsiburada satıcısından yakın zamanda aldım, hasarlı geldi iade yaptım.Stokda kalmadı tekrar alamadım.N11 HBdeki satıcılar genelde İstanbul içi gönderiyor.Bölgene gönderiliyorsa alınır.Bosch satıcıların çoğu direk fabrikadan gönderiyor.


    Karanlıklara sitem edeceğimize hepimiz bir mum yaksak karanlıklar aydınlığa dönerdi…
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pirefosyönel Üye
    Queltos
    Queltos's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Satıcıyı araştırarak almak önemli. 7 ay önce n11'den çamaşır kurutma makinesi aldım, bir sıkıntı yaşamadım.


    The brightest flame burns quickest!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    Ben hb den aldımv e kendisi satıyordu, beyazeşyalarım oradan geldi, hiç bir sorun olmadı normal bayiden almaktan hiç bir farklı yok, satın alıyorsun seni arayıp getiriyoruz diyorlar koyuyorlar paketli bekliyor sonra üstündeki numarayı arıyorsun ve sorumlu teknik servis gelip kurup gidiyorlar, tek sıkıntı kargo eve gelmeden adamları arayıp randevu alamıyorsun kargo gelince aradığında da en erken 2-3 gün sonra geliyorlar İstanbulda


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek

    yetkili servis garantiliyse sorun olmaz. zaten ürün eve geldiğinde kargo kutusunu eve çağıracağınız servis elemanları açıyor, herhangi bir arıza, kırık vs durumu olursa tutanak tutuyorlar.

    daha önce bosch çamaşır makinesini n11 den almıştım, bosch bulaşık makinesini de mediamarkt dan aldım, ikisinde de bosch servisi geldi, kurulumu yaptı, yıllardır sorunsuz kullanıyorum.


    goo.gl/qBNZmW
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLdPriNCe
    coLdPriNCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Kasım/2003
    Erkek

    hepsiburada'dan hem kendime hem ablama aynı kurutucuyu aldım arçelik marka.

    bir tanesi istanbul'dan tekirdağ'a geldi, bir tanesi Diyarbakır'dan kırklareli'ye geldi.

     

    servis ablamınkini kurmaya geldiğinde abla bunun tamburundan ses geliyor kayıt açacağız demişler. 3 güne yeni makineyle değiştirdiler.

    servis varsa işin içinde sorun olmuyor


    De genio e de louco, todos temos um pouco!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Alınır hocam, hatta mağazadan beyaz eşya alınmaz bana sorarsan.

    Aynı makinaya 5K fazla niye vereyim ki.

    Mağaza fiyatı 37K olan buz dolabını, eft indirimi ile birlikte 31K'ya almıştım geçen sene.

    Şu an kullanıyorum.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    tek sorun ambar ile geliyor ambar lar kata teslimat yapmazlar bu tip durumdada evden eveci arayıp yük asansörü ile çıkarabilirsin, bende full internet den aldım hatta ek pazarlık yaptım abar geldi indirdim firma arayıp pazarlık ile 1200 tlye tüm beyaz eşyaları kata çıkarttım asansör ile 

     


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugen
    mugen's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2013
    Erkek

    Hepsiburada gibi bir satış kanalından da aldım, jebinde.com gibi özel bir siteden de aldım. sorunsuz. özellikle buzdolanı aldığım dönemde esnaf ile jebinde.com arasında 15 bin liraya yakın fark vardı.

     

    mugen tarafından 03/Tem/25 16:10 tarihinde düzenlenmiştir

    O mahiler ki derya içredir deryayı bilmezler.. .
Toplam Hit: 1102 Toplam Mesaj: 22
buzdolabı beyaz eşya