İnternetten Düşme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocam bilgisayar cs oynarken veya nette gezerken bir anda düşüyor

    ağı bağdaştırıcısını devre dişi bırakarak sonra tekrar etkinleştirince nete giriyor 15 20 dk bir bunu yapior

    Ağ Kartı Taktım Olmadı 


    Memento Mori
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Bilen yokmu :(


    Memento Mori
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Modemin isiklarinda bir degisme oluyormu ?


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    aynen modem ışıklarında falan gidip gelme oluyor mu yani DSL hatıın düşüyor mu düşmüyor mu ? düşüyorsa hattını hizmet sağlayıcısından bi kontrol ettir gerekirse port değişimi talep et ama eğer düşmüyorsa wireless driverlarını kaldırıp tekrar kur yada güncellemesi varsa güncellemesini yap. Ayrıca modem firmware güncellemen varsa onlarıda dene sonra sonucu bildir ona göre başka yollar deneyelim...


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam internet cafede bir tek o masada oluyor Online cs yaptığında problem yok ağ içi bağlantıda var.


    Memento Mori
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    hocalar aynı sorun bende var sürekli kopup kopup geliyor.

    bağlantıyı kes diyorum sonra bağlan diyorum hemen geri geliyor internet..

    soru n nedir ?


    Metalurjist.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    LethaLImpacT bunu yazdı

    hocalar aynı sorun bende var sürekli kopup kopup geliyor.

    bağlantıyı kes diyorum sonra bağlan diyorum hemen geri geliyor internet..

    soru n nedir ?

    aynen bende


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Geçen gün bir dosya indirme istedim. 290 mb lık bir dosya. O sunucudan dosyayı çekmeye başlıyorum. 46 mb oluca duruyor. Ağ bağlantısı sadece internet oluyor. Modem yanımda benim masada. Aynı modeme başka pc de bağlı. Onda internet var bende yok. Modemi kapadım açtım düzeldi. Aynı dosyayı aynı sunucudan ne zaman indirmeye kalksam en fazla 51 mb ı gördüm. Başka bişey indirince sorun yok. Bugün yine deniyeceğim bakalım. bendede söle bi sorun var.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Kablosuz değilse ağ bağdaştırıcılarını silip yeniden yükleyin. Düzelmezse tek çözüm windows'u yeniden yüklemek.

     


    arbeit macht frei
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    arada bir swich kullaniyorsan onu degistirmeni tavsiye edebilirim, yani o bilgisayardaki kablo bir swich e gidiyor o swichde ana swich e bagli ise bilgisayarin bagli oldugu swich i degistirip dene,

    ama kafede ayni swich deki hicbir bilgisayarda sorun yok sadece bir bilgisayada bu sorun var ise, o bilgisayarda yuklu ise antivirus ve firewall u kontrol et kapatip veya ayarlarini dusurup dene,

    kablo yu kontrol et musteri yanlislikla ayagini veya elini falan mi carpiyor,

    driver guncellemesi yap

    ilginc bir sorunmus

    internet kopmalari voltaj dan yapar, splitter arizalidir yapar, modem arizaya gecmistir yapar bir cok sebebi vardir


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    madem konusu acılmıs bende bahsedeyim biraz farklı benimki.

    yaklasık 2 yıldır superonline fiber kullanıyorum, arada bir gunde 1 2 defa internet gelmiyor bilgisayara, üzerinde ilk orginal win7 varkende yapıyordu aynısı, onun üzerine ne formatlar yedi hala aynı. 2 şekilde kopma oluyor birincisi bilgisayar benim agımda dahil cevredeki hiç bir agı gormuyor, diğeri de sadece benim ağımı gormuyor diger agları goruyor, sorun pcyi resetleyince duzeliyor. neyden kaynaklı olabilir? donanımsal muhtemelen ama garantisi bi bitmeden ( emin değilim bitmişte olabilir) servise mi gondersem acaba?


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
Toplam Hit: 2110 Toplam Mesaj: 19