İnternetten Düşme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    o modemler o swichler yokmu en ufak voltaj da kapatiyor resetliyor du.

    cihazlar hassas voltajlar dalgali internet gel gitli


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    o modemler o swichler yokmu en ufak voltaj da kapatiyor resetliyor du.

    cihazlar hassas voltajlar dalgali internet gel gitli

    ama benim sorun donanımsal sanıyorum :S cunku kopmalar oldugunda telefonlarda sorun yok, benim sorun neyden olabilir?


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    pc kablo ile bagli ise network kartindan kaynaklaniyor olabilir. ama pc wireless dan bagli ise firewall olabilir, wi-fi kartinin guncellemesi gerekebilir,

    network baglanti konusunda hep olabilir diyorum dedigim gibi cok fazla sebebi olabiliyor.


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RotKerim
    RotKerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    underzero bunu yazdı

    pc kablo ile bagli ise network kartindan kaynaklaniyor olabilir. ama pc wireless dan bagli ise firewall olabilir, wi-fi kartinin guncellemesi gerekebilir,

    network baglanti konusunda hep olabilir diyorum dedigim gibi cok fazla sebebi olabiliyor.

    wireless ile baglıyken bu sorunu yapıyor, eğer wirelessla baglıyken bu sorunu yaptıgında kabloyla baglanırsamda devam edebiliyorum. kafamı karıstıran bazen koptugunda sadece benim agı gormuyor, bazen de hiç bir agı gormuyor :/


    Fuck Mobb Deep Fuck Biggie Fuck Bad Boy as a staff record label and as a mother fuckin crew. En büyük hayalimi sordu geçenlerde birisi Midtown metrosundan inip Broadwayde bir kaç tur attıktan sonra Union Square Park karşındaki Starbucksda bir kahve içmek.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    hocalar şimdi de şunu okudum bi yerde.

    gelen mbps değerinin fazla olup modemin bunu kaldıracak güçte olmaması durumunda kesilme oluyormuş.

    diyelim int hzınız 100 mbps ama sizin modeminiz bu değerden düşük.

    bu durumda kopmalar meydana geliyormuş.

    ÇÖZÜM: ya modeminzi yükselticeksiniz.yada ttnete diyecen hoca bu uçurdu beni az düşür hızı diyecen :D


    Metalurjist.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    geçen yıl bendede aynısı oluyodu ttneti aradım bu donanımhaberin destek olayı varya oraya yazdım aradılar konustum eve geldiler modeme sinyalölçer gibi bişe koydular burası 4 mbit alıyor sizin baglantı 8mbit ayarlı o yüzden 8mbitle gelen veri başka oldugu ıcın kopma oluyor falan dediler kendi bulundukları dükkandan halledicez bekleyin dediler sonra telefonla aradılar ordan halletmişler 4 mbite düştü ama sorunsuz şekilde giriyor şimdi 3-4 ay öncede 6mbit e yükseldi sorunsuz kullanıyorum suan

    insidae tarafından 11/Ara/12 00:03 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    tek o makinede oluyorsa;

    1 o makineye gelen kablonun uzerinde ezilme buzulme varmi die bak.

    2 ethernet kartina giren kablo basi ile swiche giden kablo basinda tirnak saglam mi ve tam oturuyormu die sey et.

    3 olmadi ise siktir et o makineyi at cope al yenisini. bak Swordfish filan satiyordur.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek
    RotKerim bunu yazdı
    underzero bunu yazdı

    pc kablo ile bagli ise network kartindan kaynaklaniyor olabilir. ama pc wireless dan bagli ise firewall olabilir, wi-fi kartinin guncellemesi gerekebilir,

    network baglanti konusunda hep olabilir diyorum dedigim gibi cok fazla sebebi olabiliyor.

    wireless ile baglıyken bu sorunu yapıyor, eğer wirelessla baglıyken bu sorunu yaptıgında kabloyla baglanırsamda devam edebiliyorum. kafamı karıstıran bazen koptugunda sadece benim agı gormuyor, bazen de hiç bir agı gormuyor :/

    senin sıkıntı donanımsal. wi-fi kartında var sıkıntı. garanti varsa yolla değiştirsinler wi-fi yi


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 2109 Toplam Mesaj: 19