İnternetten Düşme
-
o modemler o swichler yokmu en ufak voltaj da kapatiyor resetliyor du.
cihazlar hassas voltajlar dalgali internet gel gitli
-
underzero bunu yazdı
o modemler o swichler yokmu en ufak voltaj da kapatiyor resetliyor du.
cihazlar hassas voltajlar dalgali internet gel gitli
ama benim sorun donanımsal sanıyorum :S cunku kopmalar oldugunda telefonlarda sorun yok, benim sorun neyden olabilir?
-
pc kablo ile bagli ise network kartindan kaynaklaniyor olabilir. ama pc wireless dan bagli ise firewall olabilir, wi-fi kartinin guncellemesi gerekebilir,
network baglanti konusunda hep olabilir diyorum dedigim gibi cok fazla sebebi olabiliyor.
-
underzero bunu yazdı
pc kablo ile bagli ise network kartindan kaynaklaniyor olabilir. ama pc wireless dan bagli ise firewall olabilir, wi-fi kartinin guncellemesi gerekebilir,
network baglanti konusunda hep olabilir diyorum dedigim gibi cok fazla sebebi olabiliyor.
wireless ile baglıyken bu sorunu yapıyor, eğer wirelessla baglıyken bu sorunu yaptıgında kabloyla baglanırsamda devam edebiliyorum. kafamı karıstıran bazen koptugunda sadece benim agı gormuyor, bazen de hiç bir agı gormuyor :/
-
hocalar şimdi de şunu okudum bi yerde.
gelen mbps değerinin fazla olup modemin bunu kaldıracak güçte olmaması durumunda kesilme oluyormuş.
diyelim int hzınız 100 mbps ama sizin modeminiz bu değerden düşük.
bu durumda kopmalar meydana geliyormuş.
ÇÖZÜM: ya modeminzi yükselticeksiniz.yada ttnete diyecen hoca bu uçurdu beni az düşür hızı diyecen :D
-
geçen yıl bendede aynısı oluyodu ttneti aradım bu donanımhaberin destek olayı varya oraya yazdım aradılar konustum eve geldiler modeme sinyalölçer gibi bişe koydular burası 4 mbit alıyor sizin baglantı 8mbit ayarlı o yüzden 8mbitle gelen veri başka oldugu ıcın kopma oluyor falan dediler kendi bulundukları dükkandan halledicez bekleyin dediler sonra telefonla aradılar ordan halletmişler 4 mbite düştü ama sorunsuz şekilde giriyor şimdi 3-4 ay öncede 6mbit e yükseldi sorunsuz kullanıyorum suan
insidae tarafından 11/Ara/12 00:03 tarihinde düzenlenmiştir -
tek o makinede oluyorsa;
1 o makineye gelen kablonun uzerinde ezilme buzulme varmi die bak.
2 ethernet kartina giren kablo basi ile swiche giden kablo basinda tirnak saglam mi ve tam oturuyormu die sey et.
3 olmadi ise siktir et o makineyi at cope al yenisini. bak Swordfish filan satiyordur.
-
RotKerim bunu yazdıunderzero bunu yazdı
pc kablo ile bagli ise network kartindan kaynaklaniyor olabilir. ama pc wireless dan bagli ise firewall olabilir, wi-fi kartinin guncellemesi gerekebilir,
network baglanti konusunda hep olabilir diyorum dedigim gibi cok fazla sebebi olabiliyor.
wireless ile baglıyken bu sorunu yapıyor, eğer wirelessla baglıyken bu sorunu yaptıgında kabloyla baglanırsamda devam edebiliyorum. kafamı karıstıran bazen koptugunda sadece benim agı gormuyor, bazen de hiç bir agı gormuyor :/
senin sıkıntı donanımsal. wi-fi kartında var sıkıntı. garanti varsa yolla değiştirsinler wi-fi yi
