Interrail Yapan Müritlerden Güncel Bilgiler
-
takip
-
takipteyim
-
Mr_Dark bunu yazdı
Hacı Ben pasaportumu aldım vize mi aldım ve şu şekilde yaptım.
istanbuldan xanthi (yunanistan)'a otobüs bileti 15 euro. iki gün öncesinden cs ile kalıcak yerleri ayarlıyordum. Sonrasında selanikten romaya uçak 20 euro ryan air saolsun. romada 3 gün konakladım Yellow Hostel olay sadece party olduğu için burayı tercih etmiştim. Sonra 11 euro'ya floransa tren ile. orda Plus Florence vardı 10 euro geceliği ama havuzdan tut aklına gelebilecek herşey var. ordan 6 euro karşılığı bolonyaya geçtim. Ordan 40 euro'ya parise uçak tekrardan. pariste banliyöde kaldım. cs ile gayet eğlenceli geçti. sonra 15 euro ödeyip amsterdam'a geçtim otobüsle orda 5 gün takıldıktan sonra aynı gün bilet aldığımdan 170 euroya tr ye döndüm round planlamıştım ama tek başıma yoruldum biraz birde amsterdamdan kendimi kurtarmaya çalıştım :F
Interrail ile kasmaya gerek yok kafana göre gez. Ryan Air, Easy Jet bunlar çoook ucuz firmalar. Birde hızlı treni nadir kullanmaya bak normal trenler kat kat ucuz. orda dinlene dinlene gidersin hem manzaralar güzel tren yolu üzerinde.
kocaman bi çizeyim ben bunu, vize pasaport alıp gezesi geliyo insanın
