

IP Adresimi Öğrenebileceğim Sağlam Ve Limitsiz Bir Site Var Mı?
-
unbalanced bunu yazdı
tamamdır çok daha hızlı çalışyor şimdi sağolasın tekrar :)
İşini görmesine sevindim hocam, bu arada hazır yakalamışken bir şey sormak istiyorum.
Özel mesajlara bakmadığını söylemişsin, o yüzden bu konunun da işi bittiğine göre burdan sorayım.
İsveç, İsviçre, Norveç gibi ülkelerde Türk'lere bakış açıları nasıl? Irkçılık ne seviyede? Irkçılık yoksa bile araya karışmak zor mu?
Bu tarz konularla ilgili biraz bilgi verebilirsen sevinirim.
-
pcdoktor636 bunu yazdıunbalanced bunu yazdı
tamamdır çok daha hızlı çalışyor şimdi sağolasın tekrar :)
İşini görmesine sevindim hocam, bu arada hazır yakalamışken bir şey sormak istiyorum.
Özel mesajlara bakmadığını söylemişsin, o yüzden bu konunun da işi bittiğine göre burdan sorayım.
İsveç, İsviçre, Norveç gibi ülkelerde Türk'lere bakış açıları nasıl? Irkçılık ne seviyede? Irkçılık yoksa bile araya karışmak zor mu?
Bu tarz konularla ilgili biraz bilgi verebilirsen sevinirim.
8 ay danimarka ve cevresinde takilmis biri olarak irkcilik falan yalan adamlarin senden tek beklentisi adam gibi calis vatana millete yararli bir birey olarak orda bulun onlara yetior artior bile zaten sen dogru durust biriysen adamlar kürt ü pakistanlısı arabı vs den okadar çok çekiorki sen sivrilmezsen zaten kimse sana nerelisin demez
-
pcdoktor636 bunu yazdıunbalanced bunu yazdı
tamamdır çok daha hızlı çalışyor şimdi sağolasın tekrar :)
İşini görmesine sevindim hocam, bu arada hazır yakalamışken bir şey sormak istiyorum.
Özel mesajlara bakmadığını söylemişsin, o yüzden bu konunun da işi bittiğine göre burdan sorayım.
İsveç, İsviçre, Norveç gibi ülkelerde Türk'lere bakış açıları nasıl? Irkçılık ne seviyede? Irkçılık yoksa bile araya karışmak zor mu?
Bu tarz konularla ilgili biraz bilgi verebilirsen sevinirim.
eski mesajları okumadım da yeni gelenlere bakıyorum hocam ordan sorabilirsin..
isviçre de var ırkçılık.. mesela bazı iş ilanlarında almanca bilen eleman değil de anadili almanca olan eleman arıyorlar.. gibi.. nüfuslarının 4 de 1 i yabancı olduğu için biraz normal, türklerden çok arnavutlar var burda ama onlar iyi adapte olmuş gibiler..
henüz öyle çok bir ırkçılık olayına rastlamadım ama içlerinde o tarz şeylerin olduğunu düşünüyorum yani belli oluyor, yabancılara daha mesafeliler, en basitinden benim isviçreli olmayan arkadaşlarım isviçrelilerden daha fazla :) bi kaç tane isviçreli arkadaş var sadece sohbet edebildiğim kalanları hep farklı ülkelerden.. bu demek değildir ırkçılar :) ama yabancılara karşı böyleler gördüğüm kadarıyla..
diğer ülkeler hakkında çok bilgim yok