IP Blacklist'e Düşmesi (E-Posta İle Alakalı)
-
eğer smtp2go daki gibi klasik php smtp mail gönderme şeklinde kullanırsanız sunucunun ip adresi cikacaktir(dedike ip almadıkca )
ama api sistemini kullanırsanız , hiç smtp vs ayarları ile uğraşmayıp ( spf, dkim ayarlarını yaptıgınızı varsayıyıorum ) direk sunucu ip adresinizi gizleyip mail gönderebilirsiniz
https://github.com/mailgun/mailgun-php
-
Genki bunu yazdı
eğer smtp2go daki gibi klasik php smtp mail gönderme şeklinde kullanırsanız sunucunun ip adresi cikacaktir(dedike ip almadıkca )
ama api sistemini kullanırsanız , hiç smtp vs ayarları ile uğraşmayıp ( spf, dkim ayarlarını yaptıgınızı varsayıyıorum ) direk sunucu ip adresinizi gizleyip mail gönderebilirsiniz
https://github.com/mailgun/mailgun-php
Anladım hocam, teşekkürler..
