İphone 4 Alacağım Yardım İstiyorum..
-
Merhaba
Bir arkadaşımdan iphone 4 alacağım 500 liraya. Fakat olay şu cihaz yurt dışından geldiği için sim kilit olayı var. Gevey var cihazda fakat iOS 4 için bunu yanlışlıkla iOS 5 e güncellenince kilitlenmiş cihaz. 15-20 güne gevey çıkacak dediler iOS 5 için. Sizce bu cihazı alayımmı? 32 gb temiz siyah iPhone 4 dostlar?
Yardım bekliyorum okey derseniz akşam alcağım.
-
hocam al yada alma demiyorum fakat ios düşürme işlemleri var internette. iphoneyardim.com mu ne vardı oralara yazarsan daha iyi yönlendirirler seni.
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------hocam al yada alma demiyorum fakat ios düşürme işlemleri var internette. iphoneyardim.com mu ne vardı oralara yazarsan daha iyi yönlendirirler seni.
-----------------------------http://www.iphoneyardim.net/forum.php hocam burdan bakabilirsin =)
-
sakın bulaşma.
sebep 1) 1 senedir 3-5 güne çıkacak diyor satıcılar. ortada gevey yok
sebep 2) cihaza hat takıp çekimini deneyemeyeceğin için şebeke problemi olup olmadığını asla bilemeyeceksin. şahsen ben şebeke sorunlu cihazların ios5 up edilip gevey bekliyor diye satıldığını düşünüyorum.
-
iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin
-----------------------------2. el alacak ve telefon sorunlu sanırım onun için satıyor eleman
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin
-----------------------------2. el alacak ve telefon sorunlu sanırım onun için satıyor eleman
-----------------------------2. el sorunsuz varsa 500 e bende alayım :)
-
fth-b bunu yazdı:
-----------------------------sakın bulaşma.
sebep 1) 1 senedir 3-5 güne çıkacak diyor satıcılar. ortada gevey yok
sebep 2) cihaza hat takıp çekimini deneyemeyeceğin için şebeke problemi olup olmadığını asla bilemeyeceksin. şahsen ben şebeke sorunlu cihazların ios5 up edilip gevey bekliyor diye satıldığını düşünüyorum.
-----------------------------cihazı arkadaşım kullanırken gördüm sorunsuz çalışıyor sadece versiyon küçültme veya gevey lazım bana
-
madem versiyon küçültüp kullanılabiliyor neden bu adam bu haliyle sana 500e versin. o işlemi yapıp 900e verir değil mi? ;) çaktın köfteyi? hala gidip ben alcam diyorsan bilemem...
tavsiyem ahaliye: 3-5 kuruş ucuza kaçıp paranızdan olmayın. ucuz olan cihazlar mutlaka sorunlu.
-
fth-b bunu yazdı:
-----------------------------madem versiyon küçültüp kullanılabiliyor neden bu adam bu haliyle sana 500e versin. o işlemi yapıp 900e verir değil mi? ;) çaktın köfteyi? hala gidip ben alcam diyorsan bilemem...
tavsiyem ahaliye: 3-5 kuruş ucuza kaçıp paranızdan olmayın. ucuz olan cihazlar mutlaka sorunlu.
-----------------------------hocam çocuk yan komşum ya :D gevey bekliyor çocuk ondan sonra zaten 1000 liraya gider bu telefon.
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin
-----------------------------2. el alacak ve telefon sorunlu sanırım onun için satıyor eleman
-----------------------------2. el sorunsuz varsa 500 e bende alayım :)
-----------------------------4s lafı nerde geçiyor ?
4.
