folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder İphone 4 Alacağım Yardım İstiyorum..



İphone 4 Alacağım Yardım İstiyorum..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emango
    emango's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2011
    Erkek

    Merhaba

    Bir arkadaşımdan iphone 4 alacağım 500 liraya. Fakat olay şu cihaz yurt dışından geldiği için sim kilit olayı var. Gevey var cihazda fakat iOS 4 için bunu yanlışlıkla iOS 5 e güncellenince kilitlenmiş cihaz. 15-20 güne gevey çıkacak dediler iOS 5 için. Sizce bu cihazı alayımmı? 32 gb temiz siyah iPhone 4 dostlar?

    Yardım bekliyorum okey derseniz akşam alcağım.


    www.medyamango.com +dijital hizmetler - Her türlü web sitesi işiniz yapılır, Wordpress ile alakalı işleriniz yapılır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    hocam al yada alma demiyorum fakat ios düşürme işlemleri var internette. iphoneyardim.com mu ne vardı oralara yazarsan daha iyi yönlendirirler seni.


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Gharzvog bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam al yada alma demiyorum fakat ios düşürme işlemleri var internette. iphoneyardim.com mu ne vardı oralara yazarsan daha iyi yönlendirirler seni.


    -----------------------------

    http://www.iphoneyardim.net/forum.php hocam burdan bakabilirsin =)

     

     


    Break Dance Bboy MaxeL
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rome
    rome's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    sakın bulaşma.

    sebep 1) 1 senedir 3-5 güne çıkacak diyor satıcılar. ortada gevey yok

    sebep 2) cihaza hat takıp çekimini deneyemeyeceğin için şebeke problemi olup olmadığını asla bilemeyeceksin. şahsen ben şebeke sorunlu cihazların ios5 up edilip gevey bekliyor diye satıldığını düşünüyorum.


    Romedir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin


    Nerde o eski TBT...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin


    -----------------------------

    2. el alacak ve telefon sorunlu sanırım onun için satıyor eleman


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin


    -----------------------------

    2. el alacak ve telefon sorunlu sanırım onun için satıyor eleman


    -----------------------------

    2. el sorunsuz varsa 500 e bende alayım :)


    Nerde o eski TBT...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emango
    emango's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2011
    Erkek

    fth-b bunu yazdı:
    -----------------------------

    sakın bulaşma.

    sebep 1) 1 senedir 3-5 güne çıkacak diyor satıcılar. ortada gevey yok

    sebep 2) cihaza hat takıp çekimini deneyemeyeceğin için şebeke problemi olup olmadığını asla bilemeyeceksin. şahsen ben şebeke sorunlu cihazların ios5 up edilip gevey bekliyor diye satıldığını düşünüyorum.


    -----------------------------

    cihazı arkadaşım kullanırken gördüm sorunsuz çalışıyor sadece versiyon küçültme veya gevey lazım bana


    www.medyamango.com +dijital hizmetler - Her türlü web sitesi işiniz yapılır, Wordpress ile alakalı işleriniz yapılır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rome
    rome's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    madem versiyon küçültüp kullanılabiliyor neden bu adam bu haliyle sana 500e versin. o işlemi yapıp 900e verir değil mi? ;) çaktın köfteyi? hala gidip ben alcam diyorsan bilemem...

    tavsiyem ahaliye: 3-5 kuruş ucuza kaçıp paranızdan olmayın. ucuz olan cihazlar mutlaka sorunlu.


    Romedir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emango
    emango's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2011
    Erkek

    fth-b bunu yazdı:
    -----------------------------

    madem versiyon küçültüp kullanılabiliyor neden bu adam bu haliyle sana 500e versin. o işlemi yapıp 900e verir değil mi? ;) çaktın köfteyi? hala gidip ben alcam diyorsan bilemem...

    tavsiyem ahaliye: 3-5 kuruş ucuza kaçıp paranızdan olmayın. ucuz olan cihazlar mutlaka sorunlu.


    -----------------------------

    hocam çocuk yan komşum ya :D gevey bekliyor çocuk ondan sonra zaten 1000 liraya gider bu telefon.


    www.medyamango.com +dijital hizmetler - Her türlü web sitesi işiniz yapılır, Wordpress ile alakalı işleriniz yapılır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin


    -----------------------------

    2. el alacak ve telefon sorunlu sanırım onun için satıyor eleman


    -----------------------------

    2. el sorunsuz varsa 500 e bende alayım :)


    -----------------------------

    4s lafı nerde geçiyor ?

    4.

Toplam Hit: 2430 Toplam Mesaj: 18