folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder İphone 4 Alacağım Yardım İstiyorum..



İphone 4 Alacağım Yardım İstiyorum..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emango
    emango's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2011
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------

    DarkFall bunu yazdı:
    -----------------------------

    iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin


    -----------------------------

    2. el alacak ve telefon sorunlu sanırım onun için satıyor eleman


    -----------------------------

    2. el sorunsuz varsa 500 e bende alayım :)


    -----------------------------

    4s lafı nerde geçiyor ?

    4.


    -----------------------------

    Hocam 4 versiyonu. Şimdi olay şöyle bu arkadaş yine mahalleden bir arkadaşıma satıyor ama telefon çalışıyor gayet. Bu satın alan arkadaşımın ablası güncelliyor telefonu :D sonra satan çocuk yine düşük bir fiyata bu çocuktan alıyor :D telefonda herşey temiz jelatin vs vs. ama güncelleme olduğunu için gevey iptal


    www.medyamango.com +dijital hizmetler - Her türlü web sitesi işiniz yapılır, Wordpress ile alakalı işleriniz yapılır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    dostum sen zaten almayı kafaya koymussun :)

    burda sana ne kadar aksini söyleselerde kafandaki düşünceler onları bastırıyor :)

    salak mı o çocuk 15dakka versiyon düşürüp 2katı fiyata satmasın  ? 

    Hayırlı olsun.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emango
    emango's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2011
    Erkek

    ayrıca beyler gevey yarın çıkıyormuş ios 5 için az önce telefoncu söyledi fiyatı 100 - 150 lira civarıymış


    www.medyamango.com +dijital hizmetler - Her türlü web sitesi işiniz yapılır, Wordpress ile alakalı işleriniz yapılır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GoneInsane
    GoneInsane's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2009
    Erkek

    Çıksın artık bende bekliyorum :)

    Fakat şöyle birşey duyduk ne kadar doğru bilmiyorum Apple developer account sahipleri ios 5.1 beta yükleyip daha sonra ios'un kararlı bir sürümüne downgrade edebiliyormuş.

    Çalışır hale getirebilirsen sakın kaçırma ;)


    Ben her şeyden önce TÜRK milliyetçisiyim. Böyle doğdum, böyle öleceğim. Mustafa Kemal Atatürk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emango
    emango's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2011
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    dostum sen zaten almayı kafaya koymussun :)

    burda sana ne kadar aksini söyleselerde kafandaki düşünceler onları bastırıyor :)

    salak mı o çocuk 15dakka versiyon düşürüp 2katı fiyata satmasın  ? 

    Hayırlı olsun.


    -----------------------------


    Haklısın dostum ama çocuk işin teknik kısmından anlamıyor. Ben aldım cihazı gevey bekliyorum şuan garantisi falanda mevcut cihazın açıkcası. Şaşıracak bir durum ama cidden çocuk bilmiyor işi :D

     

    https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do?sn=820386LAA4T


    www.medyamango.com +dijital hizmetler - Her türlü web sitesi işiniz yapılır, Wordpress ile alakalı işleriniz yapılır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek

    Kardeşim hayırlısı olsun. Gevey çıkarsa kullanabilirsin. BB yükseldiyse, downgrade etmen imkansız. Boş yere nette dolanıp günlerce uğraşma. Bir tek şu şansın var, developer hesabı olan birisi senin için 5.1 beta çekecek. Onu kuracaksın. Eğer 4.3.3 ya da 4.3.5 için hala aktivasyon serverları açık konumdaysa, kararlı sürüme düşürmene izin veriyor. Eskiden cydia/saurik üzerinden bu iş yapılıyordu. Artık o da yapılmıyor.

    Tekrar hayırlısı olsun.


    İpimle kuşağım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    uzak dur. Türkiyede 3gs al ama bundan uzak dur.

Toplam Hit: 2431 Toplam Mesaj: 18