İphone 4 Alacağım Yardım İstiyorum..
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------iphone 4s nasıl 500 tl yaw, yurt dısındada en ucuz 1000 lira olması lazım, nerden getirteceksin
-----------------------------2. el alacak ve telefon sorunlu sanırım onun için satıyor eleman
-----------------------------2. el sorunsuz varsa 500 e bende alayım :)
-----------------------------4s lafı nerde geçiyor ?
4.
-----------------------------Hocam 4 versiyonu. Şimdi olay şöyle bu arkadaş yine mahalleden bir arkadaşıma satıyor ama telefon çalışıyor gayet. Bu satın alan arkadaşımın ablası güncelliyor telefonu :D sonra satan çocuk yine düşük bir fiyata bu çocuktan alıyor :D telefonda herşey temiz jelatin vs vs. ama güncelleme olduğunu için gevey iptal
-
dostum sen zaten almayı kafaya koymussun :)
burda sana ne kadar aksini söyleselerde kafandaki düşünceler onları bastırıyor :)
salak mı o çocuk 15dakka versiyon düşürüp 2katı fiyata satmasın ?
Hayırlı olsun.
-
ayrıca beyler gevey yarın çıkıyormuş ios 5 için az önce telefoncu söyledi fiyatı 100 - 150 lira civarıymış
-
Çıksın artık bende bekliyorum :)
Fakat şöyle birşey duyduk ne kadar doğru bilmiyorum Apple developer account sahipleri ios 5.1 beta yükleyip daha sonra ios'un kararlı bir sürümüne downgrade edebiliyormuş.
Çalışır hale getirebilirsen sakın kaçırma ;)
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------dostum sen zaten almayı kafaya koymussun :)
burda sana ne kadar aksini söyleselerde kafandaki düşünceler onları bastırıyor :)
salak mı o çocuk 15dakka versiyon düşürüp 2katı fiyata satmasın ?
Hayırlı olsun.
-----------------------------
Haklısın dostum ama çocuk işin teknik kısmından anlamıyor. Ben aldım cihazı gevey bekliyorum şuan garantisi falanda mevcut cihazın açıkcası. Şaşıracak bir durum ama cidden çocuk bilmiyor işi :Dhttps://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do?sn=820386LAA4T
-
Kardeşim hayırlısı olsun. Gevey çıkarsa kullanabilirsin. BB yükseldiyse, downgrade etmen imkansız. Boş yere nette dolanıp günlerce uğraşma. Bir tek şu şansın var, developer hesabı olan birisi senin için 5.1 beta çekecek. Onu kuracaksın. Eğer 4.3.3 ya da 4.3.5 için hala aktivasyon serverları açık konumdaysa, kararlı sürüme düşürmene izin veriyor. Eskiden cydia/saurik üzerinden bu iş yapılıyordu. Artık o da yapılmıyor.
Tekrar hayırlısı olsun.
-
uzak dur. Türkiyede 3gs al ama bundan uzak dur.
