İphone 5 İle İlgili
-
devet zikiyor hocam , orda da o kadar ucuz degil kontratsız fiyatı o gördüğünün 2 katı.
ama her türlü biz sanki isviçreyiz ingiltereyiz alım gücümüz yüksekmiş gibi devasa vergiler ödüyoruz.
müstehak aslında.
-
http://www.att.com/shop/wireless/packages/apple-iphone-4s-16-gb-sku5370394.html
99 dolara satiyor ama iki yillik kontrat fiyatlari aylik 50$, 60$, 70$...
Bizim Turkcell, Avea, Vodafone hic pesinatsiz veriyor telefonu. Aylik 100 - 150 liraya.
Ayrica amerikadayim ve alamiyorum, cunku kontrat icin ssn istiyorlar. (social security number). Henuz almadim o numberi
mizahi tarafından 14/Eyl/12 00:08 tarihinde düzenlenmiştir -
KaRaKuLe bunu yazdı
konu niye gizli ben de onu anlamadım
aynen .s
-
vodafone kontratlı iphone olayını trde yapacaktı ama rekabet koşullarına aykırı olduğu için diğer firmalar itiraz etti ve btk izin vermedi.
-
tekel... geçen temmuzda türkiyede bi iphone4 fiyatına ipad 2 64 gb + iphone4 16 gb aldım, pasaport kayıtları vs. nerden baksan yarı yarıya geldi..
Hep diyorum ya buradan iphone alacağın parayla gidiş dönüş uçak bileti alır iki gün amerikada kalıp gezer sonra iphoneunla dönersin :) iphone 5 3-4bin lira olsa iphone 6 çıktığında bu tariz gerçek olacak gibi :) yada 5S, adı her ne olursa..
-
Bosuna yaziyorsunuz..
Adamlar türkiyeye iphone5 getirmisler bile :)))
http://www.outletdunyam.com/urun.asp?ID=250
-
HoLyCat bunu yazdı
Bosuna yaziyorsunuz..
Adamlar türkiyeye iphone5 getirmisler bile :)))
http://www.outletdunyam.com/urun.asp?ID=250
'' Parmak etine son derece duyarlı'' demişler yuh...
-
Şimdi en iyi denen telefonun (iphone) atıyorum %30 vergisi varsa, orta halli yada daha alt segment telefonların vergisi %30 olmamalı.
Bindirsinler .mk iphone %90 vergi diğer orta halli telefonlara daha az vergi uygulasınlar.
Tıpkı motorlu araçların silindir hacmine göre vergilendirilmesi gibi vergi uygulasınlar :)
Sakın ses etmeyin! Siz Iphone kullanıcısısınız. Sizin zaten bi kaliteniz, bi farkınız her zaman her yerde olmalı :)
Iphone 5 umarım 5bin den aşağı olmaz :D Her önüne gelen alamasın ülen :D
-
titreşim yok telefonda ne ıphone5 i ezildi resmen
