İphone 5 İle İlgili

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    devet zikiyor hocam , orda da o kadar ucuz degil kontratsız fiyatı o gördüğünün 2 katı.

    ama her türlü biz sanki isviçreyiz ingiltereyiz alım gücümüz yüksekmiş gibi devasa vergiler ödüyoruz.

    müstehak aslında.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    http://www.att.com/shop/wireless/packages/apple-iphone-4s-16-gb-sku5370394.html

     

    99 dolara satiyor ama iki yillik kontrat fiyatlari aylik 50$, 60$, 70$...

    Bizim Turkcell, Avea, Vodafone hic pesinatsiz veriyor telefonu. Aylik 100 - 150 liraya.

    Ayrica amerikadayim ve alamiyorum, cunku kontrat icin ssn istiyorlar. (social security number). Henuz almadim o numberi 

    mizahi tarafından 14/Eyl/12 00:08 tarihinde düzenlenmiştir

    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Premium.
    h2so4
    h2so4's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı

    konu niye gizli ben de onu anlamadım 

    aynen .s

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    vodafone kontratlı iphone olayını trde yapacaktı ama rekabet koşullarına aykırı olduğu için diğer firmalar itiraz etti ve btk izin vermedi.


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    tekel... geçen temmuzda türkiyede bi iphone4 fiyatına ipad 2 64 gb + iphone4 16 gb aldım, pasaport kayıtları vs. nerden baksan yarı yarıya geldi..

    Hep diyorum ya buradan iphone alacağın parayla gidiş dönüş uçak bileti alır iki gün amerikada kalıp gezer sonra iphoneunla dönersin :) iphone 5 3-4bin lira olsa iphone 6 çıktığında bu tariz gerçek olacak gibi :) yada 5S, adı her  ne olursa..


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Bosuna yaziyorsunuz..

    Adamlar türkiyeye iphone5 getirmisler bile :)))

    http://www.outletdunyam.com/urun.asp?ID=250

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı

    Bosuna yaziyorsunuz..

    Adamlar türkiyeye iphone5 getirmisler bile :)))

    http://www.outletdunyam.com/urun.asp?ID=250

     

    '' Parmak etine son derece duyarlı'' demişler  yuh...


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Şimdi en iyi denen telefonun (iphone) atıyorum %30 vergisi varsa, orta halli yada daha alt segment telefonların vergisi %30 olmamalı.

    Bindirsinler .mk iphone %90 vergi diğer orta halli telefonlara daha az vergi uygulasınlar.

    Tıpkı motorlu araçların silindir hacmine göre vergilendirilmesi gibi vergi uygulasınlar :)

    Sakın ses etmeyin! Siz Iphone kullanıcısısınız. Sizin zaten bi kaliteniz, bi farkınız her zaman her yerde olmalı :)

    Iphone 5 umarım 5bin den aşağı olmaz :D Her önüne gelen alamasın ülen :D


    Solak Cerrah
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    titreşim yok telefonda ne ıphone5 i ezildi resmen

Toplam Hit: 2525 Toplam Mesaj: 20