İphone 6 Çalındı Fikir Alışverişi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    antiix bunu yazdı

    Kardeşim bende 15 eylülde çaldırdım 5s  telefonumu telefonunu kayıp modundan çıkar telefonu kullanılır hale getir, kayıp modunu durdurmazsan telefonu birdaha bulamazsın sen karakola git imei sini bildir savcılığa ver çalan vatandaş kendi hattını taktığı an bulunma ihtimali kolaylaşır benim tavsiyem budur.

    ya yurtdışına çıktıysa ki büyük olasılık bence...


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    inşallah acemi bir hırsızdır

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam hangi şehir? Şu sebepten soruyorum. Oturduğumuz mahalle hırsız dolu da olur da kulağıma çalınırsa bulayım seni. Çünkü malum o telefonu kimse almaz ve illa ki bunlar esnafları gezmeye başlarlar alan var mı diye ki önceden de oldu. İbneler çaldıkları telefonları satmaya çalışıyorlar böyle. Bizim mahallede ne pislik bişeymiş arkadaş. Uyuşturucusu, kumarcısı, hırsızı doluşmuş.

     

    Caliber tarafından 19/Eyl/15 12:10 tarihinde düzenlenmiştir

    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    istabul esenyurt-beylikdüzü

    iphone 6 gold

    heredotcomp tarafından 19/Eyl/15 12:12 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    heredotcomp bunu yazdı

    istabul esenyurt-beylikdüzü

    iphone 6 gold

    sonuna 2500 tl eklersin diye bekledim ( Takılıyorum ) 

    Savcı takmıyor hocam benimde çalınmıştı Ace 2 ( Gt-i8160) hala bi haber yok 
    http://www.tahribat.com/forum/telefonum-calindi-yol-gostericek-184568


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Hocam geçmiş olsun. 

    Kapıp moduna alınan bir cihaz sıfırlanamaz mı ?

    iphone da bulunan kayıp modu olayı android te var mı ? 

    Ben google hesabından konum hizmetini açtığım için cihazın izini sürebiliyorum. Ama sonuçta çalan kişi cihazı sıfırlarsa nasıl bulabiliriz ? 

     


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    iPhone kullanıcılarının en büyük hatası bu.

    Konum servisleri açık 

    iphonemu bul açık

    touch id aktif olmalıdır. 

    6plus kullanıcısıyım. kendimde aktif. 

    5 kullanıcısı eşim. onda da aktif. 

    ne olursa olsun apple sana bir güvenlik hizmeti sunmuş ve sen bunu kullanmıyorsun.

    Öncelikle belirteyim arkadaşın tek yolu telefonu parçalayıp satmak. Başka alternatifi yok. Restore edemez. Eğer parola koruma yoksa işin zor. Sen cihazı kayıp modunda tutmaya çalış. Bir şekilde icloud yedeklemesi mevcutsa galeriye falan erişmeye çalış. ( tam emin değilim bu konudan )


    SYL 184
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MustyKTE
    MustyKTE's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    geçmiş olsun hocam.. 

    az önce denk geldim şuna , sen misin yoksa :) 

    https://www.facebook.com/Paylasman/photos/a.273468349334164.88461.273354499345549/1171180119562978/?type=1 


    hşşşt.. instagram.com/m.cebecioglu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    çalanlara gelsin

    http://www.youtube.com/watch?v=kDlca6mZpf4

     

     

     

    Prometheus tarafından 19/Eyl/15 23:14 tarihinde düzenlenmiştir

    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBlueMaN
    DjBlueMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2003
    Erkek
    heredotcomp bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı

    Alışveriş merkezi kameralarında bir şey yok mu ?

    ya zaten ona deli olduk bir tane kamerada adamın yüzü belli olmuyor öyle dandik avmde değil ama kamera sistemi boktan

    Geçenlerde bu kamera sistemleri ile ilgili bir konu var dı haberlerde.Güvenlik için kurulan kamera sistemleri kötü ise ve suçlunun yüzünü göstermeyecek kadar berbatsa görüntü mağazaya dava açabiliyorsun diye hatırlıyorum.


    Haşa Zulmetmez Kullarına Hüdası, Her Kulun Çektiği, Kendi İşinin Cezası!
Toplam Hit: 3434 Toplam Mesaj: 28
iphone hırsız çalıntı bilgi apple