

İphone XR & Samsung S20FE
-
Amiral gemisi Androidler gereksiz pahalı. Ona o kadar para vermektense iPhone alıp geçilir. Sadece bizde değil tüm dünyada böyle. Samsung Note serisini bitirmeyi düşünüyor bu yüzden.
-
dostum 7 yıldır iphone kullanıyordum geçen hafta senin gibi çokça kararsız kalarak gittim yeni bir 11 aldım ve iyi ki almışım gerek yok iphone 4 çıktığında kullanmaya başlamıştım ilk defa değiştirmedim sende değiştirme bence XR ı ver 13 den devam et bence ağrısız başı ağrıtmaya gerek yok alıştığın bir düzen var
-
EnerJiC bunu yazdı
dostum 7 yıldır iphone kullanıyordum geçen hafta senin gibi çokça kararsız kalarak gittim yeni bir 11 aldım ve iyi ki almışım gerek yok iphone 4 çıktığında kullanmaya başlamıştım ilk defa değiştirmedim sende değiştirme bence XR ı ver 13 den devam et bence ağrısız başı ağrıtmaya gerek yok alıştığın bir düzen var
13 gereksiz macera olur pek bir esprisi yok. Şuan en alınabilir 12 serisi. 12'nin üstüne pek bir şey katamadılar 13'te.