folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder İrana Nasıl Şeriat Geldi



İrana Nasıl Şeriat Geldi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NovalgiN
    NovalgiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    hocam şimdi sünni-şii diyerek ortalığı ayağa kaldırma..  (: ki mut'a  arap yarımadasında daha fazla görülüyor ve sünni nüfus daha fazla


    Yağmur dindi, yağmura inandık.|www.birboluiki.net
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    66albay
    66albay's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2009
    Erkek

    NovalgiN bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam şimdi sünni-şii diyerek ortalığı ayağa kaldırma..  (: ki mut'a  arap yarımadasında daha fazla görülüyor ve sünni nüfus daha fazla


    -----------------------------

     

    bildiğim kadarı ile dedim:) bi ,iddiam yok. mesela türkiyede böyle bi uygulama yok(çoğunluğu sünni bi ülke olarak)

    arapların çoğu pusulayı şaşmış durumda zaten (örnek: vahhabiler)


    c farz , java sünnet, msdn kutsal kitaptır, f1 yardımcın olsun. Cumaya gittim dahada gelmem
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilkerates
    ilkerates's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2010
    Erkek

    Persepolis izlenmeli ama bu filmde inceden komünizmi kötülüyor gibi geldi bana. Çünkü komünistlerin küçük bi payı var şeriatın gelmesinde. Demokrasi için şahı devirdiler, sonrada şeriat geldi.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    İran ve şeriat mi ?  güldürmeyin beni :))))  

    Uzaktan yakından bir alakası  yok. 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilkerates
    ilkerates's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2010
    Erkek

    karakutu bunu yazdı:
    -----------------------------

    İran ve şeriat mi ?  güldürmeyin beni :))))  

    Uzaktan yakından bir alakası  yok. 


    -----------------------------
    Ama olsun bir gün şeriat gelecaaah :]]

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Lütfen benim görüşlerimi de ciddiye alın.

    Video Fransızlar tarafından hazırlanmış ve tarihte de birçok örneği görüldüğü üzere, olayları saptıran, tüm gelişmeleri ve tarihi çarpıtan, tamamen korkutma ve küçük düşürme-kötüleme eylemi güden bir zihniyetle hazırlanmış videodur. Türklerin araştırmacılık (!) özelliğinin de çok az olması ve gördüğü ilk olayın aslını, orijinalini, gerçeğini ve hatta tezatını öğrenmeden o gördüğüne körü körüne bağlanması da, bu videoyu çok tutulur yapmıştır. Bir Atatürk aşkıyla yanıp tutuşan ben şunları düşünüyorum. Her şey Fransızların bize sunduğu gibi değildir. Böyle bir videonun hazırlanmasında, ne oyunlar ne planlar yapılmıştır. Fransızların bu zihniyeti zaten Türk'ler üzerinde de sayısızca uygulanmıştır. Bu video Türk toplumunda, kardeşi kardeşe vurduracak türden bir videodur. Çünkü videodan etkilenenler, siyasetin izlediği her tutumda bir art niyet arayacak, kendi görüşünden olmayanları vatan haini ilan edecek ya da öyle görecek, bir insanın düşüncelerini dinlerken önce siyasi görüşünü merak edecek; bunun beraberinde kardeşlik ve birlik ortamı Türk'ler arasında dahi hızla yok olacaktır. Bu videonun aslını bilmeden ve kimler tarafından hazırlandığını göz önüne almadan paylaşan ve videodaki mesajlara kanarak bir kaos ortamının oluşturulduğuna inananları kınıyorum. 

     


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    ilkerates bunu yazdı:
    -----------------------------

    karakutu bunu yazdı:
    -----------------------------

    İran ve şeriat mi ?  güldürmeyin beni :))))  

    Uzaktan yakından bir alakası  yok. 


    -----------------------------
    Ama olsun bir gün şeriat gelecaaah :]]

     


    -----------------------------

     

    Sen gerçek şeriata kurban ol  

    referans= Osmanlı İmparatorluğu


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek
Toplam Hit: 3292 Toplam Mesaj: 19