İranda 8 Büyüklüğünde Deprem
-
aklıma komplo teorileri geliyor boston, iran, altın değerleri falan.
http://haber.mynet.com/iranda-siddetli-deprem-689743-dunya/?utm_source=Mynet_HomePage
-
narkozMRT bunu yazdı
aklıma komplo teorileri geliyor boston, iran, altın değerleri falan.
http://haber.mynet.com/iranda-siddetli-deprem-689743-dunya/?utm_source=Mynet_HomePage
Allah verdi belalarını. Ataist olmasalardı böyle olmazdı işte.
-
dünkü saldırı - iran - haarp - kuşlar - böcekler - yok artık amk
-
Bu İşlerin Ucu dönücek dolaşıcak TÜRKİYE'ye değicek...
Sonra Başbakan çıkıp'' Değdirdiler ama hissetmedik'' dicek...
bılabılabılabıla o_= -
Başlıgı gorunce nedense istemsizce güldüm :D Sen o kadar diklen diklen atar yap amerıka skine takıp cevap vermesın sonra birden ayağını kaydırsın dut yemış bülbüle dön :D
-
ulan tesla...
-
-
Homer bunu yazdı
Buraya göre ilk başta pakistanda olmuş, arkasından aynı şiddette iranda olmuş, pakistan islami terörün ana damarlarından biri saldırılardan sonra bu tesadüf olamaz, ateistler bunu da açıklasın.
-
HAARP diyecekler demedi demeyin.
-
allah depremleri fuhuş yüzünden mi veriyordu ???
-
Amerikadan bomba patladıktan sonra bu depremin olması?
